مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

سفارش طراحی سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟

به وجود آوردن یک سایت امروزه یک نیاز جدایی ناپذیر از کسب و کار است، بهتر است بگوییم اگر شما بتوانید یک سایت خوب ایجاد کنید دیگر به تعداد زیادی از کارمندان نیازی ندارید و به این ترتیب در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید، اما به وجود آوردن یک وب سایت برای مشتری هم بسیار سودمند است.

مشتری دیگر لازم نیست برای پیدا کردن محصولاتی که به دنبال آن می‌گردد در فروشگاه‌ها زمان زیادی را صرف کند، اما به وجود آوردن سایت به همین راحتی‌ها هم نیست.

قطعا شما رقیب‌هایی در کسب و کار خود دارید، سایت شما باید به گونه‌ای باشد که مشتری به جای انتخاب سایت رقیبتان سایت شما را انتخاب کند.

اگر نمی‌توانید خودتان طراحی وب سایت خود را انجام دهید و برای اینکار نیازمند شرکتی برای سفارش طراحی‌سایت خود هستید.

اما شما قبل از اینکه بخواهید سفارش طراحی سایت خود را به یک شرکت بدهید، باید از چند نکته اطلاع داشته باشید، در ادامه مقاله نکاتی که شما باید در سفارش طراحی سایت بدانید را به شما معرفی می کنیم:

  • سابقه کاری در طراحی سایت

شما قبل از مراجعه به یک شرکت برای سفارش طراحی سایت باید از سابقه آن شرکت در زمینه طراحی وبسایت اطلاع داشته باشید، باید بدانید که آن شرکت تاکنون چند سفارش جهت طراحی سایت گرفته است و برای چه کسب و کار هایی طراحی سایت انجام داده است.

اگر شرکتی تنها در خصوص یک کسب و کار خاص مشغول به طراحی وب سایت باشد نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای سفارش طراحی سایت باشد.

چرا که با طراحی سایت، دیگر کسب و کار ها آشنایی نداشته و نمی تواند نیاز های وب سایت شما را رفع کند.

نمونه‌ کارهای طراحی سایت آرانیک‌وب را از اینجا ببینید.

 پس از آن شما می‌توانید به آن وب سایت‌ها سر بزنید و با مدیران آن وب سایت‌ها گفت و گو کنید، اگر آن‌ها از طراحی سایتشان راضی بودند می‌توانید آن شرکت را برای سفارش طراحی سایت خود برگزینید.

  • پشتیبانی مناسب

یک نکته دیگر که شما در سفارش طراحی سایت باید مد نظر قرار دهید پشتیبانی شرکت طراحی سایت است، یک شرکت خوب جهت سفارش طراحی سایت، شرکتی است که بتواند 24 ساعته و در تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان خدمات ارائه دهد تا اگر مشتری با مشکل برخورد کرد بتواند آن را رفع کند، اگر شرکتی دارای خدمات پشتیبانی نباشد، نمی‌تواند انتخاب مناسبی جهت سفارش سایت باشد.

  • سرعت لود سایت و سفارش طراحی سایت

شرکتی که شما قرار است طراحی سایتتان را به آن‌ها سفارش دهید، باید تضمین کنند که طراحی وب سایت شما را به گونه‌ای انجام دهند که سرعت لود شدن وب سایت شما بالا باشد، اگر سرعت لود شدن وب سایت شما پایین باشد، امکان دارد مشتری شما دیگر به سایت شما سر نزند و این یعنی که رقیبان شما در رقابت با شما پیروز می‌شوند.

  • طراحی ریسپانسیو جهت سفارش طراحی سایت

یک نکته‌ای که برای سفارش طراحی سایت باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید طراحی ریسپانسیو سایت است، اما حال شاید برای شما سوال ایجاد شود که طراحی ریسپانسیو سایت چیست؟

این نوع طراحی به گونه ای است که سایت شما با تمامی دستگاه های هوشمند سازگاری داشته باشد و سایت شما با تمامی دستگاه ها به یک شکل به نمایش در بیاید، این نوع طراحی در سفارش ساخت سایت بسیار حائز اهمیت است.

چرا که امروزه اکثر مردم با دستگاه‌های هوشمند خود به اینترنت متصل می‌شوند.

  • امنیت سایت

امنیت در دنیای امروز بسیار اهمیت دارد، اگر طراحی سایت شما به گونه‌ای باشد که هکر‌ها به راحتی بتوانند به آن‌ها نفوذ کنند، شما متحمل ضرر‌های زیادی می‌شوید.

هکر‌ها می‌توانند به تمامی اطلاعات وب سایت شما دسترسی پیدا کنند و از آن ها سوء استفاده کنند، همچنین مشتری های وب سایت شما اگر متوجه شوند که سایت شما از امنیت کافی برخوردار نیست هرگز به وب سایت شما سر نمی‌زنند.

شرکت های طراحی سایت امروزه برای مشتریان خود پروتکل رایگان SSL ایجاد می کنند که وب سایت شما را از HTTP به HTTPS تبدیل کنند.

اینکار باعث می‌شود که تمامی تبادلات بین مرورگر و سرور سایت شما به صورت کاملا امن اجام شود. پس نکته دیگری که در سفارش طراحی وبسایت باید به آن توجه داشته باشید امنیت است.

  • سئو سایت

سئو سایت یکی از نکاتی است که باید در سفارش طراحی سایت به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد. سایت شما باید با یکسری استراتژی‌های خاص در رتبه‌های اول موتور های جستجو قرار بگیرد.

همچنین محتوایی که شما در سایتتان قرار می‌دهید باید با استراتژی های خاصی همراه باشد، که شما برای انجام چنین کار هایی نیاز به یک شرکت طراحی سایت دارید که با چنین استراتژی‌هایی آشنایی داشته باشد و بتواند نظر مخاطب را جلب کند.

قیمت طراحی سایت:

شاید مهم‌ترین نکته در سفارش طراحی سایت، قیمت آن باشد، برای طراحی‌سایت نباید زیاد خساست به خرج داد، چون هر چه ساخت سایت شما برای مشتریان جذاب‌تر باشد، از آن طرف سود بیش‌تری هم نصیب شما می‌شود، اما به طور کل قیمت مناسب جهت سفارش طراحی وبسایت، بسته به اینکه سایت شما شرکتی، خبری و یا فروشگاهی باشد بین 2 تا 8 میلیون متفاوت است.

و اصولا نحوه پرداخت جهت سفارش طراحی‌سایت در شرکت‌ها به این صورت است که شما باید نصف این مبلغ را قبل از شروع انجام کار و مابقی از هزینه‌ها را پس از انجام کار انجام دهید.  

تمامی موارد بالا را شما باید در سفارش طراحی سایت در نظر بگیرید، یکی از شرکت‌هایی که در زمینه طراحی سایت بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و دارای پرسنل مجربی نیز می‌باشد، شرکت آرانیک وب است.

این شرکت به بهترین شکل ایده‌های شما را به عمل تبدیل می‌کند و در موفقیت کسب و کار شما می‌تواند بسیار موثر باشد.

شما می‌توانید با خیال راحت سفارش طراحی‌سایت خود را به این شرکت بسپارید و لذت ببرید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید