graphic design

خدمات طراحی گرافیک آرانیک وب

طراحی-گرافیک-–-خدمات-طراحی-گرافیک

یکی از دغدغه‌های اساسی مشتریان نیاز به وجود یک مجموعه کامل بود که هم توانایی خدمات طراحی سایت را داشته باشد و هم بقیه محصولات گرافیکی خدمات طراحی گرافیک ) شرکت و یا سازمانشان را بتواند کاملا مرتبط و ست طراحی کند.

با این کار همیشه هارمونی روند کارشان حفظ می شود و از همه مهمتر مبلغ بسیار زیادی صرفه جویی می شود، چرا که تمامی طراحی ها همه یکجا انجام شده و در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

ما در شرکت طراحی سایت آرانیک سعی کرده ایم که طراحانی با سلایق مختلف را گرد هم آوریم تا بتوانیم تمامی نیاز های مشتریانمان را پاسخگو باشیم.

در صورتی که شرکت و سازمانی تازه تاسیس هستید و یا به دنبال تحویلی در سیستم ظاهری اوراق گرافیکی و وب سایت خود هستید پیشنهاد می شود از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید.

مراحل سفارش طراحی گرافیک :

۱- انتخاب نوع محصول و مشاوره با طراحان ما

۲- تعیین هزینه و پرداخت قرارداد

۳- طراحی گرافیک محصول و ارائه به مشتری جهت رفع ایرادات احتمالی

۴- تائید نهایی و تحویل کار

به طور کلی گروه طراحی گرافیک آرانیک برای پردازش کارهای مشتریان چه می‌کند؟

۱- ابتدا ایدئولوژی شما توسط طراحان ما اتود زده می شود تا مطابق به سلیقه مخاطب و محتوای سازمانی شما همخوانی پیدا کند.

مسلما شما یک طرح و ایده در سر خود دارید ولی توانایی اجرای گرافیکی آن را ندارید، به همین خاطر ایده خودتان را به طراحان ما توضیح می دهید و آنها ایده شما را تصویر سازی گرافیکی می کنند، البته ما در این بین به مشاوره هایی هم می دهیم، مثلا ممکن است طرحی و یا ایده ای از نظر شما خوب و موفق باشد ولی براساس تجربه ما مخاطب پسند نباشد، در چنین مواردی ما به شما کمک می کنیم تا به طرح ایده ال برسید.

۲- سپس ادیت های لازم انجام می شود و مرحله رنگ گذاری برای روی محتوا می شود. رنگ ها همگی توسط نظر کارشناس رنگ و کارشناس کسب و کار تعیین می شود.

هر رنگ نشان دهنده نوع خاصی از محتوا هستند، مثلا اگر قرار است شما فروشگاه لباس های زنانه داشته باشید و به یک کاتالوگ نیازمندید، مسلما رنگ های گرم مد نظر است، مخاطبان شما خانم ها خواهند بود پس باید رنگ شدیدا با دقت انتخاب شوند چرا که خانم ها شدیدا ریز بین و دقیق هستند.

۳- مرحله بعدی اشکال زدایی است. اگر محتوا متنی است باید ویراستاری شود و اگر گرافیکی است باید تست رنگ برای چاپ گرفته شود تا از کیفیت کار مطمئن شویم.

همیشه در هرکاری اشکالات ریزی هست که باید رفع شود برتری شما نسبت به رقبا در همین ریز بینی است، فرض کنید یک غلط تایپی در کاتالوگ و یا برشور شما باشد مشتری شما وقتی متوجه‌ آن بشود حسابی دید او نسبت به شما عوض می شود، چون با خودش می گوید کسی که در برشور تبلیغاتیش دقت ندارد مسلما در کسب و کارش هم همینطور است! رنگ های طرح گرافیکی باید چک و تست شود تا مطمئن شویم همگی با کمترین اختلاف رنگی ممکن به چاپ می رسد البته تا ۱۰% اختلاف رنگی در هر چاپی طبیعی است.

۴- مرحله آخر چاپ و اجرای کار است و محصول نهایی به مشتری گرانقدر ارائه می شود.

چاپ کار و کیفیت محصول خروجی به اندازه خلاقیت گرافیکی موثر است چراکه مشتری آن چیزی که می بیند و لمس می کند را بهتر درک می کند، به همین خاطر کیفیت چاپ باید به بهترین شکل ممکن باشد تا اعتماد مشتری به شما تکمیل شود.

نحوه محاسبه تعرفه طراحی گرافیک؟ (تعرفه قیمت طراحی گرافیک ۱۴۰1) :

سوالی که اکثر مشتریان طراحی گرافیک دارند این است که هزینه طراحی گرافیک چقدر است؟ و چگونه محاسبه می شود؟ هزینه طراحی بسته به نوع سختی کار ساعتی محاسبه می گردد و بعضی موارد روتین که قیمت ثابتی دارند تا مشتری هزینه اضافی پرداخت نکند.

مواردی که روتین است مثل طراحی کارت ویزیت به سلیقه طراح طراحی شود هزینه آن هم روتین است ولی مواردی که مشتری بر روی طراحی حساسیت دارد و یا ریزه کاری زیادی را طلب می کند هزینه طراحی به صورت ساعتی محاسبه می شود که هم مشتری و هم طراح از نحوه کار رضایت داشته باشند.

مشتری بعد از دیدن طرح حداکثر تا دو بار امکان ادیت و تغیرات دارد و بیشتر از آن شامل هزینه مجدد برای وی می گردد.

در زیر لیست قیمت طراحی گرافیک به همراه توضیحات هر بخش را خواهید دید :

ردیف نوع خدمت ملاک محاسبه قیمت (تومان)
۱ طراحی روتین به ازای هر ۱ ساعت ۱۵۰٫۰۰۰
۲ طراحی گرافیک با اعمال نظرات و ریزه کاری های مشتری به ازای هر ۱ ساعت ۲۵۰٫۰۰۰
۳ طراحی گرافیک طرح های سه بعدی به ازای یک شات رندر ۳٫۰۰۰٫۰۰۰

حالا وقتی ما مثلا قیمت طراحی لوگو را ۷۵۰ هزار تومان اعلام می کنیم یعنی طراح محترم حداقل ۵ ساعت زمان صرف طراحی لوگوی شما می کند، با یک حساب سر انگشتی هم متوجه خواهید شد کمتر از این مقدار صرف کردن برای طراحی یک لوگو مقدور نیست.


طراحی لوگو و برند

طراحی لوگو یکی از خدمات طراحی گرافیک اصلی ترین و مهمترین المان یک کسب و کار است. در واقع کسب و کار شما باید توسط یک نشان شناخته شود و این شناخت باید به نحوی باشد که هر وقت مخاطب شما آن نشان را دید به یاد کسب کار شما بیوفتد، یک لوگوی خوب مشخصه های متعددی دارد که اصلی ترین این موارد: زیبایی، داشتن استعاره، به روز بودن و مرتبط بودن است، باید توجه شود با توجه به نوع رسمیت و خدمات دهی سازمان شما چه رنگی و چه نوع ترسیمی انتخاب می شود.

خیلی از مخاطبان امروزه تفاوت های بین برند و لوگو رو نمی دانند، برند به طرحی گفته می شود که بدون هیچ توضیحی نمایانگر کسب و کار شماست، مانند نشان پوما و نایکی و لوگو به طرحی گفته می‌شود که معمولا با تایپوگرافی همراه بوده و در اوراق اداری هم قابل استفاده است، برند ها معمولا رنگ های مختلفی دارند ولی لوگو ها معمولا تک رنگ هستند.

البته باید توجه شود که طراحی به مد روز باشد ولی به گونه ای افراطی نباشد که بعد از مدتی به اصلاح از مد افتاده بشود، در طراحی لوگو اصولا باید سلیقه مخاطب گنجانده شود تا سلیقه مشتری چرا که دیدگاه مخاطب باعث می شود، تا برند شما بهتر مورد مقبولیت شود، اگر خواهان یک برند موفق هستید و میخواهید با دیدن آن حس خوبی به مخاطب شما منتقل شود، باید بارها و بارها طرح چکش کاری شود تا به یک طرح واحد خوب برسید در تمامی برند های پر زرق و برق دنیا دو اصول اصلی رعایت شده: اول اینکه همگی ساده هستند و هیچگونه برند با طراحی شلوغ موفق نشده، دوم: بارها و بارها در طی زمان دچار تغیرات طراحی شده‌اند و با هر بار بازخورد از مخاطبان تغییرات لازمه را در لوگو اعمال کرده اند.

نتیجه گیری: یک شبه نمیتوان به یک لوگوی موفق رسید و شلوغ بودن طراحی لوگو منجر به موفقیت آن نمی شود. تمامی برند ها با یک لوگوی ساده شروع به کار کرده اند و به مرور زمان آن را بهبود بخشیده اند.

لیست قیمت طراحی لوگو و برند آرانیک وب :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت(تومان)
۱ طراحی لوگو ۱ اتود 3 روز ۷۵۰٫۰۰۰
۲ طراحی لوگو ۲ اتود 4 روز ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
۳ طراحی لوگو ۳ اتود 6 روز ۱٫۵۰۰٫۰۰۰

توجه:

  • کلیه طراحی های لوگو دارای دو بار ادیت رایگان بوده و بیشتر از آن منوط به دریافت هزینه طراحی می شود، (سعی نمایید تمامی ایرادات را در همین ۲ بار ادیت مرقوم فرمایید تا دچار افزایش هزینه نشوید.)
  • مشتری محترم باید نمونه لوگو و ایده ای که دارد را به طراح محترم منتقل نماید.
  • ۵۰ درصد هزینه طراحی قبل از شروع کار دریافت می گردد.

طراحی ست اداری

ست اداری از دیگر خدمات طراحی گرافیک شامل پاکت نامه، سربرگ بزرگ و کوچک، طرح روی لیوان، لوح فشرده، پرچم رومیزی و پرچم تشریفات و… است، در صورتی که سفارش طراحی لوگو توسط شرکت طراحی وب آرانیک انجام شود، تخفیف ۳۰ درصدی برای این بخش شامل مشتریان عزیز می شود.

ست اداری در اصلاح طرح های گرافیکی مسئول حفظ پرستیژ کاری شماست، یک کسب و کار باید یک ست اداری خاص مناسب شخصیت سازمانی خود داشته باشد، باید تونالیته های رنگی ملایم داشته باشد و مواردی که باعث ایجاد ترام می شود رعایت شود تا در مواردی مثل ارسال نامه سربرگ دار از طریق فکس محتوا دچار ناخوانایی نشود! این موارد رو خیلی از طراحان بزرگوار در نظر نمیگیرند، مورد دیگه‌ای که باید در نظر گرفته شود این است که از فضای ست اداری درست استفاده شود، مثلا در سربرگ باید طراحی حدالامکان ساده و تمایل به حاشیه داشته باشد تا فضای نوشتاری بیشتری داشته باشد، ولی برای طراحی لیوان ست اداری باید لوگو و طراحی کاملا نقطه عطف شی باشد تا با وضوح زیاد از فاصله ۵ متری هم مشخص باشد، رنگ ها هم باید با لوگو و هارمونی کسب و کار شما همخوانی داشته باشد و از همه مهمتر رنگ انتخابی به نحوی باشد که دچار کمترین افت رنگی باشد.

پاکت نامه باید متمایز باشد به نحوی که اگر چندین نامه به دست مخاطب شما رسید از بین نامه ها محتوای شما را انتخاب کند و به چشمش بیاید، به این مورد می گویند فرایند انتخاب دیداری، طراحی ست اداری خلاقانه شما باید به نحوی باشد که در طی فرایند انتخاب دیداری هم حرفی برای گفتن داشته باشد، البته یادتان نرود سادگی حرف اول را می زند.

در ست اداری خود حتما پرچم رومیزی و پرچم تشریفات هم جای دهید، پرچم های تشریفاتی باعث ایجاد حس خوب و رسمیت در میان کارکنان کسب و کار شما می شود، برای خودکار های ست اداری پیشنهاد می شود فقط لوگو درج شود از نوشتن توضیحات دیگر خوداری شود.

لیست قیمت طراحی ست اداری آرانیک وب :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت (تومان) توضیحات
۱ ست اداری ۱ ۳ روز ۸۵۰/۰۰۰ شامل: سربرگ A4 & A5، پاکت نامه ملخی،طرح مهر
۲ ست اداری۲ ۴ روز ۱.۰۰۰.۰۰۰ شامل: سربرگ A4 & A5، پاکت نامه ملخی،طرح مهر،۱ کارت ویزیت دو رو،طرح پرچم.
۳ ست اداری ۳ ۵ روز ۱.۳۵۰.۰۰۰ شامل: سربرگ A4 & A5، پاکت نامه ملخی،طرح مهر،۲ کارت ویزیت دو رو،طرح پرچم،طرح روی CD

توجه:

  • تمامی طراحی های ست اداری تا ۲ بار ادیت رایگان است و بیشتر از آن شامل هزینه می‌شود.
  • طرح لایه باز ست اداری بعد از تسویه خدمت مشتری محترم تقدیم می گردد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران

کارت ویزیت حداقل المان مورد نیاز یک کسب و کار است، بعد از طراحی لوگوی کسب و کارتان دومین قدم داشتن یک کارت ویزیت است تا بتوانید کسب و کارتان را معرفی کنید، یک کارت ویزیت باید خصوصیاتی هم داشته باشد تا بتواند نقش گسترش کسب و کار شما را به خوبی انجام دهد:

۱- سایز کارت ویزیت :

طراحی کارت ویزیت در سایزهای مختلفی انجام می شود ولی دو سایز است که استاندارد بوده و بین اکثر کارت ویزیت ها متداول است :

– سایز کوچک (۴٫۸ در ۸٫۵ سانتیمتر): این کارت ویزیت ها مناسب کسب و کارهای آماتور هستند و حد سازمان آنها کم است، جنس کاغذ استفاده شده در این سایز معمولا وزن های سبک دارند و به دلیل کوچک بودن طراح قدرت مانور کمی دارد، پیشنهاد می شود اگر کسب و کار شما کوچک است از این سایز استفاده نمایید.

– سایز بزرگ (۵ در ۹ سانتیمتر): این سایز مناسب کسب کارهای بزرگ و کسانی که پرستیژ کاری برایشان مهم است می باشد، کاغذهای این سایز تنوع بیشتری دارند و هزینه های این سایز نسبت به سایز کوچک گرانتر است.

۲- انواع کارت ویزیت ( جنس کارت ویزیت ) :

جنس کارت ویزیت بسیار مهم است جنس کارت و نوع کار شما باید همخوانی داشته باشد، بذارید با چند مثال این قسمت را بیشتر توضیح دهیم،فرض کنید شما یک تعمیرگاه تخصصی خودرو دارید مشتری شما از شما یک کارت ویزیت می خواهد دست شما دچار آلودگی روغن خودرو است، اگر جنس کارت ویزیت شما به نحوی باشد که سلفون نداشته باشد باعث الودگی کارت ویزیت شده و حس خوبی به مشتری شما دست نمیدهد، و یا مثلا شما دکتر زیبایی هستید و جنس کارت ویزیت خود را یک جنس سخت و زبر انتخاب کنید! برای تعمیرگاه خودرو سلفون مات و یا براق و برای متخصص زیبایی جنس کتان پیشنهاد می شود.

۳- اطلاعات روی کارت ویزیت :

اطلاعات روی کارت در انتقال پیام به مخاطب شما خیلی مهم است، سعی کنید کارت ویزیت دو رو انتخاب کنید یک سمت آن را به درج لوگو، وب سایت یا شعار خود اختصاص دهید و در سمت دیگر اسم، سمت،شماره تماس و آدرس درج شود.

به یاد داشته باشید کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی نیست که ریز کارهایی که انجام می دهید را بنویسید، به همین خاطر سعی کنید فقط متون مفید را بنویسید و از پرنوشتاری و هجویات دوری کنید.

نکاتی در مورد کارت ویزیت

  • حتما طراح خود را از جنس انتخابی کارت ویزیت خود مطلع کنید تا با توجه به نوع جنس کارت ویزیت کدهای رنگی مناسب را انتخاب نمایید.
  • از جنس های جدید و به روز استفاده کنید تا کارت ویزیت شما خاص تر باشد.
  • به سایز فونت ها دقت نمایید تا بعد از چاپ به مشکل چاپ نشدن فونت برنخورید.
  • به یاد داشته باشید یک کارت ویزیت موفق ترکیبی از خلاقیت و سادگی است.

لیست قیمت طراحی کارت ویزیت آرانیک وب :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت(تومان)
۱ طراحی کارت ویزیت ۱ رو ۱روز ۱۵۰.۰۰۰
۲ طراحی کارت ویزیت ۲ رو ۱ روز ۲۵۰٫۰۰۰
۳ طراحی کارت ویزیت ویژه مشتریان سخت گیر و حساس ۱ روز به ازای هر ساعت ۱۵۰٫۰۰۰

توجه:

  • قیمت طراحی برای کارت ویزیت های سایز بزرگ و سایز کوچک یک قیمت است.
  • مشتری محترم موظف است متن کارت ویزیت را تایپ شده ارسال نمایید و قبل از تائید نهایی به لحاظ غلط تایپی آن را چک نمایید، غلط های تایپی به عهده آرانیک وب نمی‌باشد.
  • تمامی کارت ویزیت ها دارای ۲ بار ادیت رایگان بوده و بیشتر از آن شامل هزینه می‌گردد.

طراحی کتاب، بروشور، کاتالوگ

گاها شرکت برای محصولاتی که داخل سایت ارائه می دهند و یا برای مراسم ها و نمایشگاه های پیش رو نیازمند طراحی بروشور و یا کاتالوگ و یا حتی کتاب هستند، که این کار نیازمند طراحی هوشمندانه مرتبط و دقیق است.

دسته های این بخش به دو صورت چاپی و اینتراکتیو قابل ارائه می باشد. کیفیت ارائه و زمان مناسب تحویل یکی از علل اصلی محبوبیت و استقبال کاربران ما بوده است.

طراحی کتاب :

کتاب ها در قطع های مختلفی طراحی و چاپ می شوند، قبل از انتخاب قطع کتاب جامعه هدف خود را مشخص نمایید، مثلا اگر جامعه هدف شما افراد پر مشغله هستند مسلما کتاب شما را در حین وقت فراغت بین مسیری میخوانند پس کتاب شما قرار است در اتوبوس و مترو خوانده شود به همین خاطر سایز مناسب کتاب شما جیبی است، ولی اگر متاب مناسب مخاطب سن بالا است، باید قطع بزرگ وزیری تهیه شود و فونت ها درشت باشد تا مخاطب دچار مشکل نشود.

کتاب ها دو دسته اصلی دارند: کتاب نوشتاری و کتاب مصور اگر کتاب شما دارای عکس است پیشنهاد می شود در قطع های بزرگ عکس رئال و در قطع های کوچک از عکس های وکتور استفاده شود تا زیبایی کتاب شما دو چندان شود.

در فونت استفاده شده حتما دقت فرمایید، فونت معمول در کتاب های رسمی معمولا نازنین و میترا هستند، البته امروزه باید یکم به روز شوید و فونت های جدیدتری استفاده کنید تا جذابیت کتاب شما افزایش پیدا کند.

حتما به حاشیه حریم کتاب دقت کنید اگر صفحات کتاب شما زیاد حاشیه را به نحوی تنظیم شود که در صفحات وسط کتاب متنی به حاشیه داخلی میل نکند.

جلد: جلد کتاب دقیقا کاری مانند ویترین مغازه انجام می دهد سعی کنید طراحی جلد کتاب شما به نحوی باشد که محتوای داخل کتاب شما را به نمایش بگذارد و مخاطب با دیدن آن یک دید کلی به نسبت به کتاب پیدا کند.

طراحی کاتالوگ و برشور: کاتالوگ و برشور تفاوت بسیار زیادی باهم دارند و شما باید تفاوت بین این دو را بدانید تا در جای درست از هرکدام استفاده نمایید.

طراحی کاتالوگ :

کاتالوگ ها مناسب معرفی چند محصول یک کسب و کار هستند و امکان نمایش اطلاعات و مقایسه آن ها را فراهم می آورد، کاتالوگ شیک ترین بخش فیزیکی تبلیغات محصولات یک کسب و کار است، معمولا بیش از ۱۲ صفحه دارند و بخاطر نوع کیفیت چاپ و طراحی خیره کننده مورد توجه قرار می گیرند.

اگر شما محصولات مختلفی در کسب و کار خودتان دارید و نیاز است که مخاطب شما از همه آنها آگاه باشد و بتواند بین انها موردی را انتخاب نمایید طراحی کاتالوگ فیزیکی بهترین راه است، در کاتالوگ از سبک تبلیغات بزرگنمایی استفاده نمی شود همه چیز همانطور که هست نمایش داده می شود و هیچگونه اغراقی در کار نیست.

طراحی بروشور :

بروشورها مناسب معرفی تک محصول و یا خدمات کلی کسب و کار شماست، روال معمول یک بروشور دولت و یا سه لت است که نوع دوم مرسوم تر است، اگر محصولی دارید که کار کردن با آن نیاز به راهنمایی دارد و یا کلا ممکن است برای مخاطب در مورد نوع کسب و کارتان سوال پیش بیاید بهترین گزینه استفاده از بروشور است، در برشورها اگر تصمیم شما فقط اطلاع رسانی نحوه کسب و کارتان است حتما در انتهای برشور مشخصات تماس را درج نمایید تا درصورت لزوم با شما تماس برقرار نمایند.

لیست قیمت طراحی برشور، کاتالوگ و کتاب، آرانیک وب:

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت به ازای هر ۱ صفحه (تومان)
۱ طراحی کتاب متنی و بدون عکس، سیاه و سفید تا ۱۵۰ صفحه به ازای هر ۵۰ صفحه ۱ روز ۱۳۰۰۰
۲ طراحی کتاب متنی و بدون عکس، سیاه و سفید بیشتر از ۱۵۰ صفحه به ازای هر ۵۰ صفحه ۱ روز ۱۰۰۰۰
۳ طراحی کتاب متنی و بدون عکس، رنگی تا ۱۵۰ صفحه به ازای هر ۵۰ صفحه ۱ روز ۱۵۰۰۰
۴ طراحی کتاب متنی و بدون عکس، رنگی بیشتر از ۱۵۰ صفحه به ازای هر ۵۰ صفحه ۱ روز ۱۲۰۰۰
۵ طراحی کتاب عکس دار سیاه و سفید به ازای هر ۴۰ صفحه ۱ روز

صفحات عادی: ۱۲۰۰۰

صفحات عکس دار: ۱۴۰۰۰

۶ طراحی کتاب عکس دار رنگی به ازای هر ۳۰ صفحه ۱ روز

صفحات عادی: ۱۴۰۰۰

صفحات عکس دار: ۱۶۰۰۰

۷ طراحی کاتالوگ کیفیت عالی به ازای هر ۱۲ صفحه ۱ روز ۹۵٫۰۰۰
۸ طراحی کاتالوگ کیفیت خوب به ازای هر ۱۵ صفحه ۱ روز ۶۵٫۰۰۰
۹ طراحی برشور ۲ لت سایز A4 ۱ روز ۲۰۰٫۰۰۰
۱۰ طراحی برشور ۳ لت سایز A4 ۱ روز ۲۵۰٫۰۰۰
۱۱ طراحی جلد کتاب کیفیت عالی ۳ روز ۴۸۰٫۰۰۰
۱۲ طراحی جلد کتاب کیفیت خوب ۳ روز ۳۰۰٫۰۰۰

توجه:

  • متن ارسالی شما عینا کپی می گردد و هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نمی گیرد و هر گونه غلط املایی به عهده مشتری محترم بوده و مشتری موظف است قبل از ارسال آن را ویراستاری نماید.
  • تمامی موارد بالا تا ۲ بار ادیت رایگان است و بیشتر از آن شامل هزینه می‌گردد.

طراحی نشریه

هر کسب و کار و سازمانی برای رشد و پیشرفت اعضای خود نیازمند ارائه محتوایی فیزیکی و یا مجازی می باشد، که شرکت طراحی سایت آرانیک آمادگی طراحی انواع نشریات را دارد، نشریات می توانند به صورت گاهنامه، ماهنامه و فصل نامه باشد، این موارد به رشد جمعی کسب کار کمک شایانی می کند.

نشریات هم سایزهای مختلفی دارند ولی سایز مرسوم آن حدود سایز کاغذ A4 است، اگر شما خواهان رشد فضای کسب کار و یا سازمان خود هستید مسلما یک نشریه چاپی و یا اینتراکتیو کمک شایانی به این روند خواهد کرد.

یک نشریه حداقل باید از ۱۲ صفحه تشکیل شود، تمپلیت‌های حرفه ای نشریات همگی با نرم افزار قدرتمند ایندیزاین طراحی می‌شوند، اگر نسخه شما قرار چاپی باشد حتما از چاپخانه مشخصات تیغ برش یا همان Bleed را بپرسید تا در طراحی اعمال شود.

نشریات چاپی: این نوع نشریات چاپ می شوند و باید تمامی ریزه کاری های کدهای رنگی در آنها رعایت شود، این نشریات همان سبک سنتی نشریات بوده و امروزه کمتر استفاده می شود.

نشریات اینتراکتیو: این نوع نشریات چاپ نمی‌شوند در نتیجه هزینه چاپ حذف می شود و به لحاظ اقتصادی به صرفه تر است و چون به صورت یک فایل الکترونیکی است و معمولا در وب سایت و یا کارتابل شرکت و سازمان شما قرار می گیرد و احتمال خوانده شدن آن ۵۰% از سبک سنتی آن بیشتر است.

نشریه اینتراکتیو چه ویژگی هایی دارد؟

در نشریات اینتراکتیو ما محدودیت های نسخه چاپی را نداریم و تعامل ما با مخاطب می تواند خیلی بیشتر باشد، ممکن است شما در متن خود کلمه ای داشته باشید که نیاز به ترجمه و یا معنی آن باشد، در این نسخه مخاطب با کلیک بر روی کلمه منتقل می شود به معنی کلمه مورد نظر در وب سایت مقصد، میتوان فیلم و عکس در فایل های اینتراکتیو را لینک کرد، ممکن است شما تکه ویدئویی داشته باشید میتوانید داخل نشریه دکمه ای برای آن تعبیه کنید و مخاطب با کلیک بر روی آن به وب سایت هدف متصل شده و فیلم را ببیند! جالب است تکنولوژی پیشرفت کرده است و از این سبک نشریات استقبال شدیدی مخصوصا در کشور عزیزمان ایران شده است.ممکن است در نشریه خود فرمی تعبیه کرده باشید مخاطب با پر کردن آن به راحتی در همان لحظه می تواند برای شما ارسال نماید!

خروجی این نوع نشریات در دو فرمت است: فرمت محبوب PDF که قابلیت درج عکس، فیلم، صدا و لینک را دارد و فرمتی که جدیدا محبوب شده است EPUB که مناسب نشریاتی که فقط متن دارند و عکس ندارند البته ای پاپ ها فقط تحت نرم افزار خوانده می شوند و باید نرم افزاری برای خوانده شدن آن هم طراحی شود.

لیست قیمت طراحی نشریه چاپی و نشریه اینتراکتیو :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت به ازای هر صفحه (تومان)
۱ نشریه رنگی با کیفیت عالی هر ۱۰ صفحه ۱ روز ۹۵٫۰۰۰
۲ نشریه رنگی با کیفیت خوب هر ۱۰ صفحه ۱ روز ۶۵٫۰۰۰
۳ نشریه اینتراکتیو (ارائه نسخه غیر چاپی) هر ۱۰ صفحه ۱ روز ۶۰٫۰۰۰
۴ نشریه سیاه و سفید با کیفیت عالی هر ۱۰ صفحه ۱ روز ۸۰٫۰۰۰
۵ نشریه سیاه و سفید با کیفیت خوب هر ۱۰ صفحه ۱ روز ۵۸٫۰۰۰
۶ طراحی جلد نشریه عالی ۲ روز ۳۵۰٫۰۰۰
۷ طراحی جلد نشریه خوب ۲ روز ۲۵۰٫۰۰۰

توجه:

  • فایل محتوای نشریه باید به صورت فولدر بندی شده به آرانیک وب ارسال شود
  • نمونه نشریه ای که مورد پسند مشتری محترم است ارسال شود
  • غلط تایپی به عهده مشتری است
  • ویراستاری جز خدمات طراحی نشریه نمی باشد و در صورت در خواست مشتری هزینه آن سوا دریافت می گردد.

طراحی پوستر

طراحی انواع پوسترهای سازمانی، شرکتی و تبلیغاتی از خدمات طراحی گرافیک با توجه به نوع محتوا یکی از اصلی ترین دغدغه های کسب و کارها در مواقع نمایشگاهی و مراسمات است که تیم متخصص ما مجری طراحی سازمان هایی بزرگی مانند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان پژوهش، سازمان گردشگری و سازمان حج و زیارت، ریاست محترم جمهوری و … بوده است.

پوسترها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند :

طراحی پوستر تبلیغاتی: در پوسترهای تبلیغاتی هدف تبلیغ خدمات،کالا و یا کسب و کار سازمان شماست، در این گونه پوستر ها محتوا کم است و بیشتر با خلاقیت گرافیکی منظور انتقال پیدا می کند، عطف پوستر توسط شما تعیین می شود و گرافیست طراحی پوستر را با توجه به عطف تعیین شده توسط شما انجام می دهد.

در این گونه پوستر ها از ترفندهای اغراق نمایی به وفور استفاده می شود تا مخاطب ترغیب به استفاده از آن شود هرچقدر خلاقیت بیشتر باشد پوستر جذابتر می شود.

در این گونه پوسترها به سلیقه گرافیست طراحی پوستر اعتماد کنید و مطمئن باشید که به بهترین نحوه کارش را انجام می دهد،یادتان باشد شما نباید پوستر را بپسندید بلکه مخاطبان باید بپسندند مسلما طراحان گرافیک در این زمینه تجربه بیشتری دارند.

طراحی پوستر اطلاع رسانی: در این نوع پوسترها همانطور که از اسمشان پیداست هدف اطلاع رسانی است، مثلا اطلاع رسانی از برگزاری همایش، نحوه عملکرد با حساب بانکی خود، استفاده از یک نوع خدمات دولتی.

در پوسترهای اطلاع رسانی هیچگونه بزرگنمایی و اغراق در طرح و نوشته ها دیده نمی شود هرچیزی سرجای خود قرار دارد و باید به نحوی باشد که هرکسی با کمترین سواد هم متوجه منظور ما از طریق پوستر اطلاع رسانی بشود.

در پوستر های اطلاع رسانی نباید بیشترا از ۲ فونت و ۲ وزن استفاده شود چرا که هارمونی طرح را به هم میزند و باعث می شود مخاطب شما دچار سردرگمی بشود.

لیست قیمت طراحی پوستر آرانیک وب :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت (تومان)
۱ پوستر تبلیغاتی با استفاده از فتومونتاژ و تایپوگرافی ۲ روزه ۴۰۰٫۰۰۰
۲ پوستر تبلیغاتی با استفاده از طراحی سه بعدی ۵ روز ۱٫۸۰۰٫۰۰۰
۳ پوستر اطلاع رسانی ۱ روز ۳۵۰٫۰۰۰

 


طراحی قالب شبکه های اجتماعی

یکی از روش های جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی محتوای جذاب است، ولی این محتوا بدون گرافیکی جذاب مؤثر نیست و فقط باعث به هدر رفتن توان تولیدی شما می شود، مشاهده شده یه تغییر گرافیکی هر چند کوچک باعث رشد چشمگیری از مخاطبان در شبکه های اجتماعی شده است.

امروزه تقریبا ۹۰ درصد افراد جامعه در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند، و تمامی کسب و کارها از این موضوع مطلع هستند که حضورشان در شبکه های اجتماعی شدیدا بر موفقیت آنها تاثیر دارد.

حضور در شبکه اجتماعی چون بدون هزینه است مسلما هر کسب و کار کوچک و بزرگی می تواند رغیب جدی شما شود به همین خاطر شما باید استراتژی تدوین کنید تا در این رغابت پیروزمندانه به فعالیت بپردازید.

محتوا از متن به سمت تصویر در حال انتقال است مردم مانند گذشته وقت خواندن متن های طولانی را ندارند، متن ها کوتاه تر شده‌اند و بقیه مفهوم به لحاظ بصری تامین می شود. داشتن یک قالب زیبا برای شبکه اجتماعی اینستاگرام یک مزیت برتری محسوب می‌شود.

اگر کسب و کارتان را تازه شروع کرده اید و شبکه اجتماعی ندارید فورا آن را راه بیاندازید و اگر هم دارید برای بهتر شدن آن حتما از با استفاده از قالب های زیبا برای اینستاگرام خود جذابیت صفحه شبکه اجتماعی را بیشتر کنید.

لیست قیمت طراحی قالب شبکه اجتماعی اینستاگرام :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت (تومان)
۱ طراحی قالب اینستاگرام ۱ روز ۷۰۰٫۰۰۰
۲ طراحی ۲ قالب اینستاگرام ۲ روز ۹۰۰٫۰۰۰
۳ طراحی ۳ قالب اینستاگرام ۲ روز ۱.۲۰۰.۰۰۰

توجه:

  • فایل ارائه شده به صورت PSD می باشد.
  • کیفیت خروجی Full HD  میباشد و در تمامی دستگاه ها با کیفیت عالی نمایش داده می شود.

 


طراحی کاراکتر

بعضی از کسب و کارها برای نمایش محتوا و یا تبلیغات خود نیاز به خلق کاراکتر می باشند، کاراکترها می توانند به خوبی هدف کسب و کار شما را نشان دهند. به عنوان مثل میمون چی توز به خوبی در ذهن ها مانده است و باعث تبلیغات ثانویه شده است، برای کسب و کارهای استارت آپی این بخش توصیه می شود.

اگر کسب و کار شما در حال رشد است پیشنهاد می شود یک کاراکتر مناسب کسب و کارتان خلق کنید و مراحل تبلیغاتی از آن استفاده کنید.

این امر باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می شود، کاراکتر باید با توجه به نوع و سبک برند شما طراحی شود و جدیت و رسمیت کار شما در خصوصیات آن دیده شود، به طور مثال برند پفک چی توز از کاراکتر یک میمون استفاده می کند، چرا که میمون شدیدا برای کودکان جذابه، حالا هر وقت و هرجا که کودکان کاراکتر را ببیند بدون هیچ تفکری اسم محصول یادآوری می شود.

از کاراکتر تولیدی می توانید در کلیه کارهای موشن گرافیک هم می توانید استفاده نمایید، در کل اگر قصد استفاده از تیزرهای موشن گرافیک برای رشد کسب و کار خود دارید حتما با کاراکتر اختصاصی خود این کار انجام دهید.

لیست قیمت طراحی کاراکتر آرانیک وب :

ردیف شرح خدمت بازه زمانی قیمت (تومان)
۱ طراحی کاراکتر دو بعدی ۶ روز ۲٫۸۰۰٫۰۰۰
۲ طراحی کاراکتر سه بعدی ۱۲ روز ۶٫۰۰۰٫۰۰۰

 

آیا هنوز سوالی دارید؟

بخش سوالات متداول ما در زمینه طراحی گرافیک را مطالعه کنید یا برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

021-28428676

 

 

همین حالا طرح گرافیکی خود را اتود بزنید!

برای شروع، کافی است فرم درخواست طراحی گرافیک ما را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول طراحی گرافیک

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات طراحی گرافیک آرانیک وب

هزینه طراحی گرافیک بر چه اساسی محاسبه می گردد؟

عرف تعیین هزینه طراحی گرافیک به صورت ساعتی و با توجه به سختی آن محاسبه میشه.

هزینه طراحی برای موارد روتین ساعتی ۱۵۰ هزار تومانه و برای طراحی های حرفه ای و مواردی که مشتری الزام داره خودش نظر بده رو طرح میشه ساعتی ۲۰۰ هزار تومان.

برای موارد سنگین تر مثل طراحی های که نیاز به المان سه بعدی داره قیمت بعد از بررسی اولیه اعلام میشه چون در این موارد نیازه که کامپیوتر گرافیست در مرحله رندر گرافیکی قرار گیرد و دستگاه محتمل اصطحلاک میشه هزینه این اصطحلاک هم محاسبه میشه.

منظور شما از ۱ روز برای طراحی چیست؟

منظور ما ۱ روز کاریه یعنی روزی که تعطیل نباشه و هر یک روز کاری ۸ ساعته وقتی ما میگیم کار شما ۵ روز زمان میبره یعنی ۵ روز کاری که تعطیل نباشه و تقریبا ۴۰ ساعت زمان لازم داره

چرا بیشتر از ۲ بار ادیت رایگان نیست و شامل هزینه میشود؟

متاسفانه یکسری از مشتریا کم لطفی میکنن و هی یادشون میوفته که فلان قسمت کار ادیت لازم داره و یا مثلا غلط املایی داره و یادشون رفته اصلاح کنن، مثلا برای یه کارت ویزیت کلا ۵۰ هزار تومان پرداخت شده و بخاطر ادیت ها ۳ روز وقت طراح رو میگیره حالا خودتون قضاوت کنید برای ۵۰ هزار تومان منطقیه که ۳ روز کار کنید؟! بعضی از مشتریا هم خیلی وسواس دارن هر روز زنگ میزنن مثلا رنگ انتخابیم دلمو زد عوض کنید خب شما هر روز نظرت عوض میشه که مقصر طراح نیست! اینقدر از این موارد دیدیم که تصمیم گرفتیم فقط تا دوبار ادیت رو رایگان بذاریم که مشتری محترم مجبور شه تصمیم نهاییش رو بگیره و تمامی ادیت هارو توی همون ۲ بار بگنجونه.

هزینه رو به چه صورت دریافت می کند؟ باید پیش پرداخت بدیم یا کامل تسویه میشه؟

کلیه موارد زیر ۲ میلیون تومان همون اول تسویه می شه و بیشتر از اون مقدار ۵۰% در حین قرارداد از مشتری محترم دریافت میشه.

فایل لایه باز طراحی رو بهمون میدین؟

برای مواردی که ذکر شده رایگان ارائه میشه ولی بقیه موارد باید بین طرفین توافق شود و هزینه مالکیت به طراح پرداخت شود. یادآوری میکنم مجدد شما هزینه طراحی رو پرداخت میکنید نه هزینه فایل  و مالکیت رو، داخل فایل طراحی شده المان هایی به کار رفته که مختص طراح بوده و با داشتن اونا شما میتونید توی طرح دست ببرید پس اگر فایل لایه باز رو میخواید باید با طراح به توافق برسید.

غلط املایی در طراحی به عهده کیه؟

مشتری موظفه فایل متنی رو که ارائه میده بدون غلط املایی باشه و از قبل ویراستاری کرده باشه چون اولا طراح کارش تایپ کردن نیست تخصصش طراحی کردنه از طرفی بازم کارش طراحیه و ویراستار نیست و ممکنه به اصطلاحات کسب و کار شما وارد نباشه به همین خاطر زحمت بکشید قبل از ارسال متن حتما به لحاظ غلط املایی چک کنید و وقتی هم کارو تحویل دادیم بهتون قبل از تایید نهایی چک کنید غلط املایی نداشته باشه.

ویراستاری هم انجام میدین؟

بله اگر شما ویراستار آشنا ندارید و خودتون به ویراستاری آشنایی ندارید متنتون رو میدین به ما، ویراستارمون برسی میکنه و بهتون قیمت می دیم اگر مناسب بود و خواستین براتون انجام می دیم.

اگر بعد از اینکه طراح وقت گذاشت و به هر دلیلی من نپسندیدم تکلیف چیه؟ هزینه ای که پرداخت کردم چی میشه؟

معمولا این قضیه کم پیش چون ما قبل از شروع طراحی نمونه کارهایی که میپسندین رو میگیریم، ولی اگر به هر دلیلی پیش اومد و طراح وقت گذاشته بود و طراحی کرده بود ۵۰% هزینه بهش تعلق میگیره ولی اگر بررسی بشه و ببینیم کاملا مخالف چیزی که شما میخواستین طراحی کرده کل هزینه بهتون برگشت داده میشه خیالتون راحت اینجا قرار نیست شما ناراضی باشی قرار باهم تعامل داشته باشیم.

فرم سفارش طراحی گرافیک

دسترسی سریع به مطالب