طراحی و ری دیزاین لوگو
داشتن لوگو برای کسب و کارتان اولین قدم و جزء ملزومات ابتدایی هر کسب و کاریه، یک لوگو باید کاملا با هویت کسب و کار شما سازگاری داشته باشد، باید جدیت، رسمیت و نوع کسب و کار شما را در یک نگاه به مخاطب خود ارائه کند، از دیدگاه روانشناسی فروش گرافیک خوب اولین قدم فروش را می بایست به صورت اتوماتیک انجام دهد، به همین خاطر انتخاب رنگ مناسب، المان های مناسب و پرهیز از شلوغ کاری در لوگو می تواند موارد موثری در این مورد باشند، تیم گرافیک آرانیک وب تجارب موفقی در این حوزه دارد و به شما این اطمینان را می دهد که یک لوگو بسیار عالی و کاملا سازگار با هویت بنرد شما برایتان طراحی کند.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- تحویل لوگو 1 اتوده 2 روز کاری، 2 اتوده 3روز کاری، 3 اتوده 5 روز کاری می باشد.
- تحویل ری دیزاین لوگو بسته به پیچیدگی لوگو بین 1 تا 3 روز کاری می باشد.
- ارائه کد رنگی مورد نظر مشتری قبل از طراحی الزامی است. در صورت درخواست مشتری تعیین و پیشنهاد کد رنگی با هزینه انجام می پذیرد.
- تا 2 بار ادیت رایگان است.
- برای لوگوهای تایپوگرافی هجی کلمات می بایست مشخص باشد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- به ازای سفارش هر 5 کارت ویزیت در یک سفارش 1 عدد کارت ویزیت به عنوان هدیه درنظر گرفته می شود.
- تحویل کلیه کارت ویزیت ها 2 روز کاری است.
- غلط املائی به عهده مشتری گرامی است.
- تا دوبار ادیت رایگان است.
- برای مشتریان سخت پسند هزینه طراحی به صورت ساعتی 150.000 تومان محاسبه می گردد.
طراحی کارت ویزیت
کارت ویزیت یکی از المان های مهم ایجاد لید یا سرنخ فروش در مشتریان است به همین خاطر میبایست زیبا، جذاب و به نحوی طراحی شود که اگر مشتری شما تعداد زیادی کارت ویزیت بر روی میز خود داشت ناخودآگاه کارت شما را از بین سایر کارت ها انتخاب کند و این یعنی فروش بیشتر، کارت ویزت می بایست با توجه به نوع کسب و کار دارای رنگ مناسب، قطع مناسب و طراحی شکیل باشد، در ایران عرف کارت ویزیت در 2 سایز است، سایز بزرگ 9در6 سانتیمتر و سایز کوچک 8.5 در 4.8 سانتیمتر می باشد.
اگر تصمیم دارید یک کارت ویزیت زیبا و حرفه ای داشته باشید می بایست این کار را به طراحان حرفه ای بسپارید که تیم آرانیک وب جهت رفاه حال شما این خدمت را برای شما عزیزان فراهم کرده است.
ضمنا اگر برای انتخاب طرح مناسب برای خودتان و یا کسب و کارتان نیاز به مشاوره دارید خیالتان راحت باشد، طراحان ما مشاوران شما هستند با آرامش و صبر پاسخگوی شما هستید تا به بهترین و رضایت بخش ترین طرح ممکن برسید.
طراحی ست اداری
برای انجام مکاتبات اداری داشتن یک ست اداری زیبا با هارمونی جذاب جزء مزیت های یک کسب و کار محسوب می شود، اینکه مخاطب شما با در دست گرفتن سربرگ شما و یا نامه شما حس خوبی بگیرید باعث ایجاد وفاداری و رضایتمندی در وی می شود، به همین خاطر ست اداری را می توان یکی از قدیمی ترین و مورد نیاز ترین ملزومات یک کسب و کار دانست.
یک ست اداری شامل: کارت ویزیت، سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت نامه ملخی، پاکت کیسه ای A4 و A5 می باشد. جنس برگه هایی که می بایست قابلیت پرینت داشته باشند معمولا تحریر 80 گرم می باشد و برای پاکت ها به جهت استحکام بیشتر از وزن های سنگین تری استفاده می کنند، البته همه این موارد به سلیقه شما بستگی داره که پیشنهاد میشه طراحی این موارد مورد رضایت شما نباشه بلکه مورد رضایت مخاطب شما باید باشه چرا که استفاده کننده اصلی این اقلام مشتریان شما هستند.
اگر تصمیم به داشتن یک ست اداری دارید کافیه از تب محاسبه هزینه موارد مورد نیازتون رو انتخاب کنید و ثبت سفارش رو انجام بدین.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل ست اداری 3 روز کاری می باشد.
- ارائه لوگو قبل از شروع طراحی ست اداری الزامی می باشد. در صورتی که مشتری محترم لوگو ندارد ست اداری بدون لوگو طراحی می شود.
- کدهای رنگی همگی به CMYK تبدیل می شود تا کمترین اختلاف رنگی را بعد از چاپ داشته باشد.
- تا 2 بار ادیت رایگان است.
عکاسی صنعتی از محصولات
اولین قدم فروش یک محصول خوب دیده شدن آن است، داشتن یک عکس خوب با زاویه و نور دهی مناسب کیفیت محصول شما را دوچندان می کند که این امر فقط در تخصص عکاسی صنعتیه، اگر شما هم محصولاتی دارید که تصمیم به فروش اینترنتی آن و یا درج آن داخل کاتالوگ دارید این بخش مناسب شماست، ما هم عکس صنعتی براتون تهیه میکنیم هم عکس استوک حالا چی هستند این دو؟ عکس صنعتی در یک فضا با بک گراندی سفید گرفته میشه تا فقط محصول دیده بشه که به نوع عکاسی صنعتی می گویند ولی در بسیاری مواقع نیازه که سایز محصول در عکس مشخص باشد به عنوان مثال در کنار گوشی موبایل جهت درک بهتر بیننده یک کتاب قرار میدهند و عکاسی می کنند که به این نوع عکاسی “استوک” می گویند ما هر دو نوع خدمت عکاسی را خدمتتون ارائه می دهیم، عکاسای ما عکاسای قدرتمند دیجی کالا هستند و خیالتون راحته که قرار یک کار درجه 1 تحویل بگیرید
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل به ازای هر 5 شات (شات: عکس ادیت شده نهایی) 3 روز کاری می باشد.
- در صورتی که نیاز به حضور عکاس در محل باشد هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری گرامی می باشد.
- در صورتی که عکاسی نیازمند تهیه تجهیزات اضافه باشد (نور اضافه، رفلکتور، لنز و…) هزینه اضافه به فاکتور نهایی اضافه می گردد.
- هزینه ارسال محصولات به استدیو جهت عکسبرداری در هر صورت با مشتری گرامی می باشد، هزینه بازگشت محصولات بعد از عکسبرداری در صورتی که کمتر از 5 محصول و 10 شات باشد به عهده مشتری گرامی می باشد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل اینفو گرافی ساده 1.5 روز، پیشرفته 3 روز و پیچیده 4 روز کاری می باشد.
- در صورتی که محتوای اینفوگرافی می بایست از منبع خاصی مثل کتاب، مقاله و یا ویدئو استخراج شود (در واقع فرایند تولید محتوا باید صورت گیرد) با توجه به حجم مطلب بازه مبلغی 300.000 تا 4.000.000 تومان به فاکتور نهایی اضافه می گردد.
طراحی اینفوگرافیک
اول از همه یک تعریف خیلی ساده از اینفوگرافیک بگیم براتون: اینفوگرافیک یعنی نمایش کلی امار و اطلاعات به صورتی که در یک نگاه قابل فهم و موثر باشد.
اینفوگرافیک عضو موثری از گزارشات است چراکه می تواند یک خلاصه 200 صفحه ای از زحمات چندین ماهه شما را در زمینه ی خاصی را در یک نگاه نمایش دهد، تصور کنید شما یک تحقیقات بازر برای مشتری خود انجام داده اید به نظر شما خواندن 200 صفحه گزارش برایش راحتر است یا نگاه کردن به یک اینفوگرافیک و متوجه شدن ان 200 صفحه در یک نگاه؟
تیم متخصص آرانیک وب در کنار شماست و تجربه تولید اینفوگرافیک های حرفه ای را برای سازمان ها و وزارت خانه ها را دارد، به کلیه المان های کلیدی دقت می شود، مفاهیم رنگ شناسی و سبک شناسی را با توجه به نوع محتوا به درستی رعایت خواهد شد.
طراحی سه بعدی CGI
در بعضی از موارد عکاسی صنعتی از محصول کفایت نمی کند چرا که بخاطر نوع محصول ممکنه است رفله دهنده باشد و در عکاسی آنطور که می باید به خوبی عکاسی نشود و یا نیاز باشد حالت باز شده محصول به نمایش در بیاید که در اینجا حرف از طراحی سه بعدی محصولات به میان می آید، طراحان CGI آرانیک جز طراحان به نام طراحی صنعتی وسه بعدی کشور هستند و تضمین میدهیم رئال ترین خروجی سه بعدی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، امکان ارائه خروجی به صورت ویدئو، عکس و نرم افزار را داریم.
بذارید یک مثال برای بهتر جا افتادن موضوع بزنیم، فرض کنیم شما یک قطعه محصول دارید که برای فروش ان به کارخانه و یا هر صنعتی نیازمند پرزنت ان و توضیح نحوه کارکرد ان هستید هرچقدر این پرزنت قوی تر باشد احتمال انعقاد قرارداد بیشتر می شود در این مرحله یک نمایه سه بعدی که تک تک قطعات را به صورت کامل نمایش دهد راه گشای شما خواهد بود، هرچقدر هم توضیح بدهید باید قبول کنیم که تاثیر دیدن بر روی ذهن مخاطب چیز دیگری است
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان طراحی اولیه محصولات 4 روز کاری می باشد.
- امکان ارائه خروجی ویدئو برای محصولات امکان پذیر است و هزینه آن با توجه به میزان سختی کار، جهت محصول و سایر ویژگی هایی که به رندرینگ مربوط است توسط کارشناس مربوطه تعیین می گردد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل به ازای هر 8 صفحه 1.5 روز کاری
- پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد سایز کاتالوگ با مشاور واحد گرافیک هم صحبت کنید تا یک برشور به روز داشته باشید.
- غلط املائی محتوا به عهده مشتری گرامی می باشد.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تهیه عکس صنعتی از محصولات و فضای کار با تخفیف ویژه پذیرفته می شود.
- فایل لایه باز قالب با پرداخت هزینه قابل ارائه است.
- طراحی کلیه کاتالوگ ها با نرم افزار ایندیزاین انجام میپذیرد.
- امکان ارائه PFD اینتراکتیو (هوشمند) برای ارائه دیجیتال امکان پذیر است.
طراحی کاتالوگ
داشتن کاتالوگ برای ارائه محصولات و خدمات یک کسب و کار جزء جدانشندی بخش بازاریابی و فروش است، داتشن کاتالوگ در مرحله ایجاد سرنخ فروش و وفاداری مشتریان بسیار موثر است
یک کاتالوگ باید به دور از هجویات باشد، باید رنگ سازمانی و اباهت سازمان را به درستی منتقل کند، طراحی آن باید به گونه باشد که بازریابی محصول و خدمت شما را حتی نبود شما انجام دهد، کاتالوگ ها قطع ها و سبکه های متنوعی دارند ولی در حال حاضر سبک خشتی مورد پسند اکثر مخاطبین هست و سبک های کتابی را معمولا برای ارائه گزارش کار استفاده می کنند.
تصور کنید داخل وب سایت خود توضیحات محصولی را گذاشته اید و لید اولیه را ایجاد کرده اید حال مخاطب شما نیاز دارد که بیشتر در باره شما و یا محصولاتان بداند کافیست یک کاتالوگ دانلودی در انتهای همان صفحه قرار دهید و لید شما به سرنخ تبدیل خواهد شد.
اگر کاتالوگ شما قرار است به صورت منگنه ای استفاده شود تعداد صفحات ان می بایست مضربی از 4 باشد و اگر قرار است صحافی آن به صورت چسبی باشد تعداد صفحات می بایست مضربی از 2 باشد.
تیم طراحی گرافیک آرانیک وب جهت رفاه حال مشتریان عزیز این خدمت را هم به خدمات خود اضافه کرده است تا یک پیکج کاملی در اختیار شما باشد و دغدغه مسائل این چنینی را نداشته باشید.
طراحی برشور
طراحی برشور برای ارائه اطلاعات مختصر و مفید از محصول و خدمات به کار می رود، از برشور ها معمولا برای مواردی استفاده می شود که مشتری شما به صورت مستقیم شخص یا اشخاص هستند، اگر مخاطب شما B2B می باشد احتمالا تارگت شما مدیر یا اعضای ارشد ان سازمان هستند پس بهتر است برای پرزنت محصول خود از کاتالوگ استفاده کنید،برشور ها دو سبک اصلی دارند 2لت و 3لت که مورد دوم پر استفاده ترین حالت است، نکته ای که برای برشور ها بسیار از طراحان در نظر نمیگیرند این است که متن در برشور غالب است و باعث می شود که مخاطب به برشور به چشم یک دستور العمل کار کد نگاه کند تا پرزنتور محصول و خدمات! به همین خاطر باید عطف بیشتر موارد رد برشور می بایست بر روی تصاویر جذاب باشد، البته بهونه بسیار از طراحان و کارفرما ها این است که متن ما زیاد است و باید همه ان نوشته شود سوال اینجاست متن زیاد باشد ولی مخاطب به آن توجه نکند چه فایده ای دارد؟
طراحان خوش ذوق ما برشور های زیادی طراحی کرده اند و تجربه خوبی در این زمینه دارند، موارد چاپی به خوبی رعایت می شود و اختلاف رنگ حداکثر تا 15% درصد که یک استاندارد جهانی است جزء تضمین های تیم ناظر کیفی آرانیک وب است.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل هر یک عدد برشور 2 روز کاری می باشد.
- در صورتی که برشور چاپی است در ثبت سفارش ذکر بفرمایید.
- تا 2بار ادیت رایگان است.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین است؛ برای موارد خلاقانه هزینه طراحی جداگانه محاسبه می گردد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل بسته به پیچیدگی بسته بندی و سایز محصول بین 2 تا 5 روز کاری.
- کلیه طراحی ها بعد از ارائه فایل تیغ برش از سمت چاپخانه انجام می پذیرد (درصورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید حتما داخل پیام ثبت سفارش خود ذکرکنید).
طراحی بسته بندی محصولات
بسته بندی محصول اصلی ترین عامل موفقیت در فروش یک محصول است، هرچقدر هم که محصول باکیفیتی داشته باشید تا زمانی که بسته بندی جذاب و مناسب پرسونای مخاطب خود طراحی نکنید محصول شما محکوم به حذف است! البته برای طراحی یک بسته بندی مناسب می بایست یک جلسه با تیم واحد فروش کسب و کارشما داشته باشیم تا بدانیم از چه استراتژی برای فروش محصول خود می خواهید استفاده کنید، به عنوان مثال اگر استراتژی گاوه بنفش را دارید می بایسد یک بسته کاملا خلاقانه برای شما طراحی شود و یا ممکن است محصول شما شکستنی باشد می بایست بسته بندی به نحوی باشد که استحکام مناسب برای نگهداری اجزای داخل محصول را داشته باشد.
فرایند طراحی بسته بندی به این صورت است ابتدا می بایست فایل تیغ برش چاخانه مد نظر را به ما بدهید و بعد از آن طراحان ما فرآیند طراحی را شروع کنند.
طراحی پوستر و بنر
در این بخش هم بنر و پوستر چاپی و هم مخصوص استفاده در محیط انلاین مثل بنر وب سایت و شبکه های اجتماعی طراحی می شود، ممکن است برای وب سایت خود نیازمند بنر باشید و یا برای برگزاری دوره ای به پوستری حرفه ای برای چاپ و یا انتشار در شبکه های اجتماعی نیاز داشته باشید این بخش مناسب شماست.
پوستر و بنر به 2 دسته کلی تقسیم می شوند: 1- اطلاع رسانی 2- تبلیغاتی تمامی محتوایی که ما میبنیم از این دو حالت خارج و به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود که این دو با هم تلفیق شوند، به همین خاطر قبل از سفارش از شما درخواست می شود که دسته بندی مورد نظرتون رو اعلام کنید تا طبق آن طراحی انجام شود، به عنوان مثال برای پوستر های اطلاع رسانی 1/3 ابتدایی عطف محتوا در نظر گرفته می شود در صورتی که در پوستر تبلیغاتی پارت 2/3 برای انتقال و عطف محتوا درنظر گرفته میشود همه این ریزه کاری ها باعث می شود تا شما یک بنر و پوستر جذاب با بازدهی بالا در اختیار داشته باشید.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل بسته به سختی پوستر بین 2 تا 4 روز کاری متغییر است.
- محتوای پوستر می بایست واضح بیان شود.
- قیمت نهایی پوستر بعد از ارسال نمونه کار از سمت مشتری و نظر کارشناس گرافیک تعیین می گردد.(بنا به تشخیص مشتری ممکن است طراحی پوستر ارسالی ساده باشد و بعد از مشاهده کارشناس گرافیک آن را در رده متوسط یا سخت طبقه بندی کند به همین علت ملاک نظر کارشناس گرافیک است).
- در صورتی که مشتری سخت پسند باشد به ازای هر ساعت طراحی اضافه 150.000 تومان به فاکتور نهایی اضافه می گردد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل به ازای هر 8 اسلاید 1 روز کاری می باشد.
- حداقل سفارش 8 اسلاید است و برای موارد کمتر از 8 اسلاید هزینه طراحی همان 8 اسلاید در فاکتور مشتری درج می شود.
طراحی پاورپوینت
این خدمت به دلیل درخواست زیاد مشتریان عزیزمون اضافه شده، چرا که بعد از طراحی وب سایت و کاتالوگ این دوستان می گفتند ما برای جلسات حضوری و انلاینمون نیازمند یک فایل پرزنت عالی هستیم تا تاثیر گذاری جلسمون رو افزایش بدیم، به همین خاطر ما هم این بخش رو اضافه کردیم تا هارمونی همه طراحی ها باهم یکدست باشه، شما هم اگر تصمیم دارید یک فایل پرزنت عالی داشته باشید این بخش مناسب شماست
طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب
همانطور که محتوای کتاب مهم است طراحی آن هم در میزان فروش، میزان فهم مخاطب و ایجاد ارتباط روانی با باکتاب موثر است، صفحه آرایی کتاب می بایست به گونه ای باشد که در عین زیبایی و شکیل بودن ایجاد وقفه های تنفسی هم بکند تا خستگی کمتر به سراغ مخاطب بیاید و همه این موارد جزء مواردی است که باید صفحه آرا یک کتاب به ان دقت کند، اینکه با توجه به نوع محتوا چه نوع فونتی استفاده شود و فواصل هر پاراگراف با توجه به پرسونای مخاطب کتاب چه میزان باشد از آن دسته ریزه کاریاست که فقط از دست یک صفحه آرا حرفه ای بر میاد، ما در آرانیک وب طراحان به نام کتاب را داریم که طراحی هایشان جزء کتاب های پر فروش بوده است.
البته کتاب از هرجنسی که باشد باید خوب طراحی شود تا حق مطلب ادا شود، در آرانیک وب کلیه کتاب ها با نرم افزار قدرتمند ایندیزاین طراحی می شود و طراحی با نرم افزارهایی مثل ورد جایگاهیی ندارد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان طراحی قالب 1 تا 2 روز کاری و به ازای هر 30 صفحه 1 روز به زمان تحویل اضافه می شود.
- قیمت اعلامی حدودی است و قیمت نهایی بعد از اعلام نظر کارشناس طراحی کتب اعلام می گردد؛ این قیمت تا 20% تلرانس دارد.
- ویراستاری و غلط های املائی به عهده مشتری گرامی بوده و مشتری موظف است قبل از ارسال برای طراحی فرایند ویراستاری را طی کرده باشد.
- طراحی کلیه کتب به جهت حرفه ای تر بودن با نرم افزار ایندیزاین انجام می شود و صفحه آرایی با نرم افزار Word پذیرفته نمی شود.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل قالب 2 تا 3 روز کاری و به ازای هر 12 صفحه 1 روز کاری محاسبه می گردد.
- غلط املایی به عهده مشتری گرامی بوده و می بایست قبل از ارسال برای طراحی فرایند تصحیح و ویراستاری انجام پذیرد.
- کیفیت عکس های ارسالی توسط کارشناس گرافیک مورد تایید و بررسی قرار می گیرد.
- تا 2 بار ادیت رایگان است.
طراحی مجله و گزارش کار سالانه
طراحی مجله و گزارش کار سالانه یکی دیگر از خدماتیه که تیم آرانیک وب ارائه میده، تیم مارو از قدیم به دلیل گرافیک قوی میشناسند به نوعی یکی از مزیت های رقابتی ما گرافیک قوی در تمامی زمینه هاست و این بخش هم از این قضیه مستثنا نیست، اگر برای سازمان و یا کسب کار خود نیازمند گزارش کار سالانه و یا مجله ماهانه هستید ما این کار را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهیم، مشتریان سخت پسندی داشته ایم و همین امر باعث شده تا کیفیت کارمان همیشه جز برترین ها باشد.
ما برای این مورد به 2 صورت ارائه خدمت میکنیم: 1- طراحی قالب و محتوا باهم 2- طراحی قالب و آموزش درج محتوا به تیم کسب و کار شما،
در صورتی که نیروی مناسب این کار را ندارید و امکان اختصاص هزینه برای این کار دارید روش اول به شما پیشنهاد می شود و در صورتی که طبق سیاست های سازمانی خود ترجیح می دهید که یک فردی درون سازمانتان این کار را انجام دهد بعد از طراحی قالب آموزش کار با قالب برای شما ساخته خواهد شد و با خیال راحت فرد مورد نظر طراحی خود را انجام می دهد.
طراحی بنر وبسایت
در این بخش طراحی فقط مخصوص محیط آنلاین انجام می گردد و برای طرح ها ملاحضات چاپ اعمال نمی شود، اگر برای وب سایت خود نیازمند بنر هستید، از این قسمت می توانید ثبت سفارش کنید.
بنرها در وب سایت مثل ویترین یک مغازه می مانند هرچقدر جذاب و پرکشش باشند جذب مشتری بیشتری دارند و نیازه که هارمونی سایت در وب سایت رعایت بشه در عین حال فروش هم برای کسب و کارتان بیاورد، پس لپ مطلب این شد که بنر وب سایت باید زیبا باشد، مخاطب را نسبت به عملی ترغیب کند و در عین حال هارمونی وب سایت را دچار تزلزل نکند!
پیشنهاد می شود طراحی بنر صفحات وب توسط یک تیم انجام شود تا آشپز سایتتون دوتا نشه این موضوع برای شبکه های اجتماعی هم صدق میکند اگر کاور و یا استوری میخواهید همگی باید در نهایت منجر به افزایش بازدید، فروش و یا نرخ تعامل شود.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل بنرها به ازای هر 5 عدد بین 1 تا 3 روز کاری می باشد.
- موضوع هر بنر می بایست مشخص و واضح اعلام شود.
- بنرهای خارج از عرف قوانین اسلامی پذیرفته نمی شود.
- در صورت سفارش بیشتر از 5 بنر به ازای هر 5 عدد 1 بنر رایگان می باشد(این تعداد می بایست در یک سفارش باشد).
- برای طراحی اختصاصی و مشتریان سخت پسند هزینه به صورت ساعتی 000 تومان محاسبه می گردد.
- تغییر موضوع بنر بعد از طراحی امکان پذیر نیست.
- ارائه فایل لایه باز بنرها برای سفارشات بالای 5 بنر رایگان بوده و بعد از تسویه نهایی ارسال می گردد.
طراحی قالب شبکهاجتماعی
این روزا دیگه شبکه های اجتماعی یه جورایی بخشی از زندگی بسیاری از افراد جامعه رو شامل میشه و خیلیا هم که منبع در آمدشون شده شبکه های اجتماعی، در بازاری که اکثر افراد هستند نیاز به مزیت رقابتیه که یکی از این مزیت ها داشتن یک قالب زیبا و جذاب برای پیج هست، به عنوان مثال قالب اینستاگرام می بایست پر انرژی جذاب و اصلاحا تو چشم باشد تا مخاطب ازبین صدها پست بر روی پست شما کلیک کند در صورتی که لینکدین می بایست طراحی رسمی و باوقار باشد چرا که این شبکه اجتماعی مخاطبینی دارند که جنسی همگی به گونه است که علت حضورشان بیزنس است نه چیز دیگر.
اگر تصمیم به داشتن قالبی زیبا دارید تیم طراحی آرانیک وب با کمال میل در خدمت شماست و این تضمین رو میدین که یه قالب جذاب براتون طراحی کنیم، مزیت ما نسبت به بقیه اینه که ما قالب هارو به صورت پکیجی ارائه میکنیم و قالب های ویدئویی پیج شامل پست ویدئویی، استوری ویدئویی ارم استیشن ، اکولایزر و سایر المان های مورد نیاز رو هم گنجوندیم تا یه پکیج بی نظیر داشته باشید، برای مرحله بعدش یعنی استفاده کردن شما هم فکری کردیم و اونم اینه که به صورت کامل صفر تا صد کار کردن با قالب رو بهتون آموزش میدیم و ویدئوش رو براتون میسازیم و اینجوری دیگه نیازی نیست نگران باشید که فتوشاپ و یا تدوین بلد نیستین!