سلام، آرانیک‌وب طبق رسم هرساله، تصمیم داره برای ارتقا و رشد جوان‌های تازه کار فرصتی رو ایجاد کنه تا بتونن هم کار یاد بگیرند و تجربه کسب کنند و هم فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌های خود داشته باشند، به همین منظور برای چهار دپارتمان، سئو و تولید محتوا، طراحی وب، گرافیک و تدوین کارورزهایی که شرایطش رو دارند جذب میکنه.

شرایط همکاری با ما:

رزومه ازتون نمیخوایم چون میدونیم تازه شروع کردین و طبیعیه احتمالا کم تجربه هم باشید که اون هم موردی نداره، ولی برای حضور در بخش مورد نظر باید اطلاعات کافی داشته باشید و صرفا تجربه رو بهتون منتقل کنیم و یا نکات ریزی که بلد نیستین رو بهتون یاد بدیم، به عنوان مثال برای حضور در بخش گرافیک باید فتوشاپ و ایلوستراتور رو در حدی که کار راه بندازه بلد باشید بقیه موارد مثل اصول کدهای رنگی، روانشناسی طراحی و بقیه موارد رو پیش ما یاد میگیرید. یا مثلا برای سئو با مفاهیم پایه سئو و مارکتینگ رو باید بدونید. همونطور که از اسمش پیداست کارورزیه یعنی کار رو تا حدودی بلدید و میاید که تجربه کسب کنید.

سایر توضیحات:

-حداقل 3 روز در هفته رو باید خالی داشته باشید و بتونید وقت بزارید.

-در مورد حضور هم بستگی به تصمیم واحد منابع انسانی آرانیک وب داره که تشخیص میده نیاز به حضورتون هست یا نه، پس دوستان سایر شهرها هم میتونن به جمع ما اضافه بشن.

-سیستم مورد نظر حوزه کسب و کاری رو باید داشته باشید مثلا اگر قرار وارد دپارتمان گرافیک و یا تدوین بشید باید سیستم مناسب این کار رو داشته باشید.

مدت زمان کارورزی 6 ماهه هست و ازتون تعهد می‌گیریم که به مدت 2 سال باید به آرانیک وب خدمات دهی انجام بدین چون برای یادگیریتون هزینه میشه و یه جورایی شما بورسیه آرانیک وب میشید (حالا در آینده رفتین جای دیگه و مشغول به کار شدین موردی نداره ولی باید کارهای آرانیک وب رو هم انجام بدین)، بعد از اتمام 6 ماه در صورتی که مهارت لازم رو کسب کرده باشین و منابع انسانی تایید کنه که شما تبدیل به نیروی مفیدی شدین آرانیک وب به صورت پروژه‌ای و یا قراردادی باهاتون همکاری میکنه.

اگر اهل تنبلی نیستین، دنبال رشد هستین، توی کارها نظم دارید و برای آیندتون هدف دارین آرانیک وب با کمال میل پذیرای شماست بهمون پیام بدین ما تمام تلاشمونو میکنیم که شما هم رشد کنید.  

فرم ثبت نام کارآموزی