support

حمایت و فرصت ویژه برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ!

ما را به دوستان خود معرفی کنید.

team

آرانیک وب کارگزار مارکتینگ کریدور خدمات فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری می باشد، کلیه شرکت های دانش بنیان، استارت آپ، خلاق و نانویی می توانند از خدمات آرانیک وب یه صورت ویژه ای بهرمنده شوند.

از این حالت جدی رسمی بودن یکم خارج بشیم چون تصمیم داریم این صفحه شروعی باشه برای کم کردن سختی های راه کسانی که به نوعی چرخ مولد این کشور دستشونه، اول از همه بگیم که حسابی به شما عزیزان افتخار میکنیم و تمام تلاشمون رو میکنیم تا در حوزه کاری خودمون بتونیم باری رو از روی دوشتون برداریم.

همانطور که می دونید حمایت هایی از سمت صندوق نوآوری و شوکوفایی و معاونت علمی ریاست جمهوری صورت میگیری که جهت اطلاع از نوع و میزان این حمایت ها می بایست با شماره 63103216-021 جناب آقای شکیب در تماس باشید و ریز جزئیات را از ایشون بپرسید.

ما در حوزه های ذیل می تونیم خدماتی رو به شرکت های دانش بنیان، صادراتی، خلاق، استارتآپی و نانویی ارائه کنیم:

مشاوره دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما:

یادتون باشه مشاور رو حتما مهندس کربلایی و یا آرانیک وب ذکر کنید تا به ما ارجاع داده بشه، اگرم سختتون بود موردی نداره از طریق چت آنلاین پاین صفحه درخواست بدین کارشناس ما براتون جلسه مشاوره رو ست میکنه.

طراحی وب سایت:

با توجه به نوع کسب  کارتون ممکنه به یک سایت فروشگاهی، شرکتی و یا آموزشی داشته باشید، درواقع وب سایت قدم صفر ورود شما به حوزه دیجیتال مارکتینگه، ممکنه سایت هم داشته باشید ولی قدیمی باشه و نیازمند ری دیزاین باشه، البته وقتی جلسه مشاوره ست کنید قبلش ما همه این موارد رو آنالیز میکنیم و دقیق همرو بهتون میگیم.

90 روز هم پشتیبانی فنی رایگان روی تمامی وب سایت ها ارائه میشه.

خدمات سئو:

  • سئوی تکنیکال:

وب سایت ها بعد از طراحی نیازمند به سئو هستند، یعنی فرایندی که باعث میشه شما در سرچ موتور جستجو دیده بشید،

اگر سایت رو ما برای شما طراحی کرده باشیم این موارد همگی رعایت شدن اگر ما انجام نداده باشیم می بایست وب سایت به صورت کامل آنالیز بشه و سپس تعیین هزینه و زمان بشه.

  • سئوی وب سایت:

بعد از سئوی تکنیکال، میرسیم به سئوی خود وبسایت، که در این مرحله ما با توجه به کلمات کلیدی شما استراتژی میچینیم. این استراتژی با توجه به تعداد کلمات، سختی کلمات و زمان سئو مشخص میشه، در نهایت یک استراتژی 6تا 12 ماهه برای وب سایت شما طراحی میشه.

  • آموزش سئو:

ممکنه که شما بنا به دلایلی و یا سیاست های کسب و کارتون صلاح بدونید که یکی از اعزام تیم اموزش سئو ببینه و روی وب سایت شما به صورت اختصاصی کار کنه، ما برای رفاه حال شما آموزش خصوصی سئو رو به همراه 2 ماه کوئچ اختصاصی فراهم کردیم تا با خیال راه خودتون بتونید فرآیند سئو رو انجام بدین.

خدمات تولید محتوا:

  • تولید محتوای متنی: ممکنه که برای وب سایتتون نیاز به تولید محتوا و نوشتن مقالات داشته باشید. ما با داشتن 30 نفر کارشناس کپی رایتینگ حرفه ای به راحتی متون مورد نیاز شمارو تامین میکنیم، به عنوان مثال ممکنه تیم سئوی شما نیازمند تولید ماهانه 20 مقاله 2500 کلمه ای باشه که به دلیل حجم بالا و یا کمبود نیرو خودتون نتونید تولید کنید، کافیه ثبت سفارش کنید و ما براتون تولید می کنیم.
  • تولید محتوا تصویری: 

  • تولید محتوای ویدئویی: ساخت ویدئو آموزشی، تیزر، فیلمبرداری از جلسات و… رو ما براتون انجام میدیم ممکنه برای بخشی از سایتتون موشن گرافیک بخوایید کافیه موضوع رو بدین و ما شروع به کار کنیم.

خدمات سوشال مارکتینگ:

  • استراتژی اینستاگرام: برای اینکه پیج شما دیده بشه، باید یک استراتژی با توجه به ترند روز، مخاطب هدف و رقبا نوشته بشه که ما متخصصینی در این حوزه داریم که بسیار می‌تونن به شما کمک کنند.

 

  • طراحی قالب شبکه اجتماعی: یکی از المان های مهم جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی قالب پیجه.

 

  • آموزش ادمینی: یکی از پر درخواست ترین خدمات ما ادمینی پیج های اینستاگرامیه به دلیل درخواست زیاد و اینکه ما نمیتونیم همه این پیج هارو مدیریت کنیم، به همین خاطر خدمت آموزش ادمینی به همراه 2 ماه کوئچ براتون اماده کردیم که میتونید به راحتی برای رشد پیجتون استفاده کنید، در این دوره آموزش افزایش فالور، هشتک گذاری، کپشن نویسی و… به صورت کامل یاد خواهید گرفت.

 

خدمات طراحی گرافیک:

کلیه کارهای گرافیکی کسب و کارتون رو ما میتونیم انجام بدیم، از طراحی لوگو، برشور، کاتالوگ، کتاب، مجله و… گرفته تا مدل سازی و یا طراحی صنعتی محصولتون رو به راحتی برای شما انجام میدیم، با یک پرس و جوی ساده متوجه میشید که آرانیک وب همیشه به گرافیک قوی شناخته شده و همین باعث شده که محتوای با کیفیت تری هم به مشتریان عزیزمون تحویل بدیم.

موقع سفارش حتما یاد آور بشید که شما جز شرکت های، دانش بنیان، خلاق، استارت آپ و یا نانویی هستین که به صورت ویژه تری به خدمات شما رسیدگی بشه، مجدد یادآور میشیم این خدمات شامل حمایت هایی هم میشن جهت اطلاع دقیق حتما با شماره 63103216-021 جناب آقای شکیب در تماس باشید و ریز جزئیات را از ایشون بپرسید.

دسترسی سریع به مطالب