مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

زیباترین سایت ها از نظر طراحی با وردپرس را بشناسیم!

زیباترین سایت ها از نظر طراحی با وردپرس ایرانی کدامند؟ برای صاحبان وب سایت ها همواره سوال بوده که، آیا طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس که کاملا رایگان است، بازدهی دارد؟

شاید هم برای شما سوال شده که آیا وب سایت های بزرگ هم از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند؟

می دانید در ایران چه وب سایت هایی با وردپرس طراحی شده اند؟

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید، تا به شما بهترین وب سایت های طراحی شده با ورپرس  در ایران را معرفی کنیم.

زیباترین سایت ها از نظر طراحی با وردپرس

امروزه وردپرس یکی از معروف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است.

مزایای این سیستم مدیریت محتوا، سبب شده که بسیاری از صاحبان وب سایت ها از وردپرس برای طراحی وب سایت خود استفاده کنند. اگر بخواهیم به صورت کلی مزایای ورپرس را به شما بگوییم.

ورپرس یک سیستم مدیریت محتوا Open Source است، یعنی کاربران به راحتی می توانند کد های مورد نظر خود را به وردپرس اضافه کنند. همچنین سادگی استفاده از وردپرس، تعدد افزونه هایی که شما می توانید آن ها را به وردپرس خود اضافه کنید، و همچنین رایگان بودن این سیستم محتوا سبب شده که طراحان وب سایت ها به وردپرس برای طراحی وب سایت های خود روی بیاورند.

اما برخی از طراحان وب سایت ها همواره از خود سوال می پرسند که آیا وب سایت های معروف هم از وردپرس برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنند؟ در جواب باید بگوییم که بسیاری از وب سایت های معروف از وردپرس جهت طراحی وب سایت های خود استفاده کرده اند.

ما در ادامه قصد داریم بهترین سایت های طراحی شده با وردپرس را به شما معرفی کنیم.

البته به علت زیاد بودن لیست این وب سایت ها، ما سعی کردیم وب سایت هایی را به شما معرفی کنیم، که شناخته تر، خلاق تر و پر مخاطب تر هستند.  

زیباترین سایت ها از نظر طراحی با وردپرس کدامند؟
زیباترین سایت ها از نظر طراحی با وردپرس کدامند؟

1- وب سایت دیجی کالا مگ

امروزه تمامی افراد با نام وب سایت دیجی کالا آشنایی دارند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، سیستم مدیریت محتوا مجله اینترنتی دیجی  کالا،  وردپرس است. در این مجله سعی شده تا اخباری در مورد تکنولوژی، وب سایت اصلی دیجی کالا و محصولات موجود درآن، دستور های آشپزی و … قرار گیرد. اما دیجی کالا مگ چگونه توانست جزء بهترین وب سایت های طراحی شده با وردپرس قرار بگیرد؟

شاید بزرگ ترین ویژگی های  این وب سایت استفاده از یک قالب اختصاصی درون این سایت و استفاده از افزونه های کارآمد باشد. این سایت به گونه ای طراحی شده که چیزی از وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی شده اند، کم ندارد.

همچنین تجربه نشان داده که وب سایت هایی که تنها جهت اطلاع رسانی به کاربران فعالیت می کنند، با وردپرس هماهنگ تر هستند. چرا که وردپرس در ابتدا یک سیستم مدیریت محتوا وبلاگ بوده و انعطاف بالایی در زمینه تولید محتوا و سئو دارد.

وب سایت دیجی کالا مگ
وب سایت دیجی کالا مگ

2- وب سایت فدراسیون گراپلینگ جمهوری اسلامی ایران

شاید برای شما جالب باشد که وب سایت گراپلینگ جمهوری اسلامی ایران توسط سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده است. این سایت یکی از سایت های اطلاع رسانی در زمینه ورزش رزمی می باشد.

در این سایت امکان اضافه شدن تصاویر به گالری، فروشگاه مجازی، سیستم جستجو پیشرفته و روز شمار مسابقات قرار گرفته شده است. همچنین طراحی این وب سایت 100 % ریسپانسیو است، و کاربران با تمامی دستگاه های هوشمند می توانند به بهترین شکل از این وب سایت استفاده کنند.

وب سایت فدراسیون گراپلینگ جمهوری اسلامی ایران
وب سایت فدراسیون گراپلینگ جمهوری اسلامی ایران

3- وب سایت نرم افزار هلو

احتمالا تا به حال اسم نرم افزار هلو را شنیده اید. نرم افزار هلو یکی از معروف ترین نرم افزار های حسابداری است. که طرفداران بسیاری دارد. جالب است که بدانید وب سایت این نرم افزار با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده است.

یکی از نکات مثبت این وب سایت تفکیک بندی نمایندگی ها و نمایش هر نمایندگی به صورت مجزاء در نقشه گوگل است. همچنین به جستجوی هوشمند این سایت، کاربران می توانند به راحتی محصولات خود را درون سایت جستجو کنند. و اقدام به خرید آن محصول کنند.

این وب سایت در سال 1395 توانست عنوان برترین و بهترین سایت شرکتی فروش نرم افزار را در جشنواره وب به خود اختصاص دهد.

وب سایت نرم افزار هلو
وب سایت نرم افزار هلو

4- وب سایت ووکامرس فارسی

آیا تا به حال به داشتن بک فروشگاه اینترنتی با سیستم مدیریت محتوا وردپرس فکر کرده اید؟ لزوما شما برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی نباید یک طراحی اختصاصی برای وب سایتتان انجام دهید، و هزینه های گزافی را به کسب و کار خود تحمیل کنید.

شما می توانید برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی از سیستم مدیریت محتوا وردپرس به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. اما برای اینکه شما بتوانید با وردپرس یک فروشگاه اینترنتی بسازید نیاز دارید که افزونه هایی را به محیط وردپرس خود اضافه کنید.

شما باید افزونه هایی همچون ووکامرس فارسی را به وردپرس خود اضافه کنید. جالب است بدانید که وب سایت پشتیبان این افزونه، خود  با وردپرس طراحی شده است. همچنین خود این وب سایت، یک نوع سایت فروشگاهی هم به حساب می آید.

چرا که شما می توانید در آن،  قالب های پولی و افزونه هایی که مورد نیاز وب سایتتان است را خریداری کنید. همچنین در این وب سایت فیلم های آموزشی برای استفاده از ووکامرس فارسی هم قرار گرفته است.

وب سایت ووکامرس فارسی
وب سایت ووکامرس فارسی

5- وب سایت دانلودها

بی شک یکی از بهترین وب سایت ها در زمینه دانلود نرم افزارهای کامپیوتری و موبایل  وب سایت دانلودها می باشد. در طراحی این وب سایت از وردپرس استفاده شده است.

نکته قابل توجه در این وب سایت این است که روزانه تعداد زیادی از کاربران از این وب سایت استفاده می کنند. بی آنکه مشکلی برای این وب سایت به وجود بیاید. این خود یکی از دلایلی است که نشان می دهد.

وب سایت های طراحی شده با وردپرس می توانند اطلاعات را به بهترین نحو پردازش کنند. و از طرفی جوابگو حجم بالای کاربران در طول روز باشند.

وب سایت دانلودها
وب سایت دانلودها

6- وب سایت پارس تاتس

وب سایت پارس تاتس یک وب سایت آموزشی و طراحی شده با وردپرس است. همچنین در این وب سایت کاربران می توانند کتاب های مورد علاقه شان را دانلود کنند.

نکته قابل توجه در این سایت، آپدیت آموزش ها به صورت هفتگی می باشد. به طور مثال کاربران با خرید اشتراک این سایت و ثبت نام در دوره های آموزشی. می توانند هر هفته 10 اپیزود جدید از آموزش ها را دانلود یا مشاهده کنند.

این سایت نشان می دهد که وب سایت های آموزشی و طراحی شده با وردپرس تا چه اندازه می توانند در دنیای دیجیتال موفق عمل کنند.

وب سایت پارس تاتس
وب سایت پارس تاتس

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید