مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

طراحی قالب اینستاگرام حرفه‌ای توسط آرانیک وب

طراحی قالب اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یک بازار خوب برای ارائه محصول و خدمات کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. این استقبال روزافزون از اینستاگرام، باعث افزایش رقابت بین کسب و کارها برای گرفتن سهم بیشتری از این بازار تقریبا نوظهور شده است.

فاکتورهای بسیار زیادی برای موفقیت در این فضا وجود دارد که میشه از ارائه با کیفیت محصول و خدمات، تولید محتوا تاثیرگذار، داشتن استراتژی بازاریابی و زیبایی بصری نام برد. طراحی قالب اینستاگرام مستقیما زیبایی بصری را هدف قرار می‌دهد. بدون شک داشتن یک صفحه با ویژگی‌های بصری مناسب می‌تواند باعث ماندگاری بیشتر آن در چشم و ذهن مخاطب شده، که این خود نقش غیرقابل انکاری در موفقیت کسب و کار دارد.

همانطور که مردم به ظاهر خیلی اهمیت می‌دهند پس داشتن یک هویت بصری منسجم و زیبا در اینستاگرام خیلی نیاز است، مثل داشتن لوگو، آیکون‌های زیبا برای هایلایت، قالب پست و استوری زیبا و طراحی شده، بنرهای زیبای طراحی شده برای کمپین‌ها و…. این موارد را جدی بگیرید.

طراحی قالب اینستاگرام شامل چه مواردی می شود؟

  • طراحی قالب پست
  • طراحی کاور پست
  • طراحی قالب و کاور ویدیو
  • طراحی قالب استوری
  • طراحی آیکون هایلایت
  • طراحی پروفایل
  • طراحی 3 پست اول رایگان

تمپلیت اینستاگرام چیست؟

تمپلیت در پست‌های اینستاگرام همان قالب‌های آماده و ازپیش‌ ساخته ‌شده‌‌ای هستند که برای زیبایی پست‌ها به کار می‌روند. این قالب‌ها اغلب برای برندهایی که کسب و کار خاصی دارند قابل ‌استفاده است و به پیج آن‌ها رنگ و لعاب بیشتری می‌دهد و نمای ظاهری پیج را برای کاربران فریبنده و جذاب می‌کند.

تمپلیت‌ها، قالب‌هایی منسجم و یکدست هستند که به ‌صورت یکسان در همه پست‌های اینستاگرام گنجانده می‌شوند.

بهترین روش طراحی قالب اختصاصی استفاده از فتوشاپ و ایلوستریتور توسط یک طراح خوش ذوق و خلاق است.

ولی راه‌های دیگری برای غیر حرفه‌ای‌ها هم هست که توسط موبایل انجام می‌شود:

طراحی قالب اینستاگرام توسط آرانیک وب

قالب یکسان و یکپارچه‌ای که توی همه پست‌های اینستاگرام به صورت یکسان قرار می‌گیرد، قالب پست اینستاگرام نامیده می‌شود. این قالب از لوگو و رنگ سازمانی برند شما پیروی می‌کند و اطلاعات تماس مجموعه شما را درون خودش دارد. طراحی آن یکبار انجام می‌شود و به صورت فایل لایه باز تقدیم می‌شود که به راحتی قابل استفاده است.

میتونیند یک نمونه طراحی حرفه‌ای و عالی قالب اینستاگرام را توسط تیم آرانیک وب ببینید:

طراحی قالب اینستاگرام توسط آرانیک وب
طراحی قالب اینستاگرام توسط آرانیک وب
طراحی لوگو پت شاپ توسط آرانیک وب
طراحی لوگو پت شاپ توسط آرانیک وب

تولید محتوا با موبایل

طراحی قالب پست اینستاگرام با Canva

Canva یک نرم افزار طراحی پست اینستاگرام و البته ساخت پست برای هر شبکه اجتماعی که فکرش را هم نمی‌کنید، می‌باشد. با استفاده از این برنامه طراحی آنلاین، می‌توانید ده‌ها قالب اینستاگرام را با استفاده از انواع رنگ‌ها، قلم‌ها و آیکون‌ها ایجاد کنید. Canva یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که تجربه طراحی کمی داشته یا کلا بی‌تجربه هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید Drag & drop (کشیدن و رها کردن) عناصر مورد نظر برای طراحی خلاقیت‌های چشم نواز است.

برخی از ویژگی‌های اصلی Canva:

رابط کاربری ساده: یکی از دلایل اصلی محبوبیت Canva در بین بازاریاب‌های شبکه‌های اجتماعی آسان بودن استفاده از این برنامه است. با استفاده ازCanva ، می‌توانید الگوهایی را به وسیله عناصری مانند تصاویر پیش فرض، باکس متن، نمودار و سایر موارد ایجاد کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که عناصر مورد نظر خود را بر روی الگوی خود بکشید و رها کنید تا سفارشی شود.

قالب‌های پیش ساخته شده برای پست‌های اینستاگرام: این نرم افزار طراحی پست اینستاگرام، شامل هزاران قالب از پیش ساخته شده و جالب توجه برای پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام است. شما می‌توانید از الگوهای پیش فرض بدون هیچ تغییری، استفاده کنید یا آن‌ها را با رنگ، قلم و تصاویر برند خود سفارشی کنید.

اگر نمی‌خواهید الگوهای خود را از ابتدا با این ابزار ساخت قالب پست اینستاگرام بسازید، پس می‌توانید با یکی از الگوهای از پیش ساخته شده Canva شروع کرده و قلم‌ها، رنگ‌ها و تصاویر را متناسب با نام تجاری خود قرار دهید.

مقرون به صرفه بودن Canva: یک نکته جالب در مورد Canva این است که می‌توانید تا زمانی که دوست دارید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

با اینکه محدودیت‌هایی در استفاده رایگان آن وجود دارد اما به قدری قابلیت‌ها و قالب‌های مختلف داشته که می‌تواند برای شما کاملا کاربردی و مفید واقع شود.

این ابزار ساخت قالب پست اینستاگرام، همچنین یک نسخه به روز شده با نام Canva Pro دارد که تنها 12.95 دلار در ماه هزینه دارد. با Canva Pro، از ویژگی‌های اضافی متنوعی برخوردار خواهید شد. می‌توانید برای ایجاد گرافیک بهینه شده برای تمام پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود، اندازه عکس‌ها را به طرز جادویی تغییر دهید. اشتراک Canva Pro به شما امکان دسترسی به بیش از 2 میلیون عکس پیش فرض و البته خاص و برتر را می‌دهد.

طراحی قالب پست اینستاگرام با InShot

اینشات یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس است که با ده‌ها قابلیت جذاب و کاربردی به کاربرانش اجازه می‌دهد بدون داشتن مهارت یا دانش پیچیده بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را به شکلی حرفه‌ای ادیت کنند و با اهداف مختلفی از آن‌ها استفاده کنند. خیلی از افراد کار با نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند فتوشاپ را بلد نیستند و اینجا اینشات به کمک آن‌ها می‌آید تا ادیت‌های لازم را با ساده‌ترین روش ممکن برای آن‌ها انجام دهد.

این نرم ‌افزار امکانات مختلفی را مانند برش عکس، ساخت اسلاید شو، اضافه کردن آهنگ به فیلم، برش دادن فیلم، اضافه کردن استیکر، فیلتر، افکت و… در اختیارتان می‌گذارد.

داشتن قالب پست اینستاگرام باعث می‌شود هم پیج مرتب و منظمی داشته باشید، هم برای ذهن کاربران ماندگارتر باشید. به شکلی که رنگ و لوگوی شما بین فیدهای روزانه اینستاگرامی به چشمش بیاد و به آن دقت کند.

منابع خیلی زیادی وجود دارند و شرکت های مختلفی اپلیکیشن‌های کاربردی طراحی کردند ولی 2تا از بهترین‌ها کنوا و اینشات هستند و اینکه اگر حرفه‌ای شدید شما به گرافیست و ابزارهای حرفه‌ای نیاز دارید.

طراحی قالب استوری اینستاگرام چیست؟

قالب یکسان و یکپارچه‌ای که توی همه استوری‌های اینستاگرام به صورت یکسان قرار می‌گیرد، قالب استوری اینستاگرام نامیده می‌شود. این قالب از لوگو و رنگ سازمانی برند شما پیروی می‌کند و اطلاعات تماس مجموعه شما رو درون خودش داره.

طراحی قالب پست اینستاگرام Unfold

برنامه‌های گرافیکی بسیاری برای ساخت استوری‌ها و پست‌های جذاب در اینستاگرام وجود دارند که نیازی به مهارت چندانی برای بهره گیری از آن‌ها نیست. اپلیکیشن Unfold یکی از همین عناوین است که به تازگی آپدیت مهمی را دریافت کرده و می‌تواند نوید بخش محتوای جالب و حرفه‌ای باشد.

اپلیکیشن Unfold از رابط کاربری ساده و مستقیمی بهره می‌برد؛ در نتیجه پس از نصب و ورود به آن می‌توانید یک راست به سراغ ساخت استوری‌های دلخواه خود بروید. تب تمپلیت پذیرای مهم‌ترین قابلیت برنامه یعنی قالب‌های از پیش آماده است که می‌توان از آن‌ها برای تولید محتوای مناسب شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام استفاده کرد. قالب‌ها در دو دسته جداگانه برای استوری‌ها یا پست‌ها قرار می‌گیرند و موارد متحرک دارای انیمیشن در کنار قالب‌های ساکن در میان آن‌ها دیده می‌شود.

طراحی قالب پست اینستاگرام Over

Over دارای قابلیت gazillion به همراه دنیایی از عکس‌ها، فونت‌ها، گرافیک‌های خاص، الگو و ابزار برای انتخاب شما است که به شما در ایجاد محتوای با کیفیت و برای نشان دادن هرچه جذاب‌تر برند شما، می‌باشد.

استفاده از قالب برای پست‌های اینستاگرام، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به روزرسانی استوری‌های شما است و Over امکان ایجاد تحرک‌های خلاقانه به محتوای برند شما را آسان می‌کند.

بخش ویدیوهای پیش فرض نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام Over دارای انیمیشن‌های مختلفی است که می‌توانید برای تولید پست‌ها و استوری‌های جذاب، استفاده کنید.

طراحی قالب پست اینستاگرام Story Maker

عنوان یک اپلیکیشن ویرایش و ساخت استوری اینستاگرام می‌باشد که توسط شرکت بزرگ InShot Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار یک راه حل مناسب برای ساخت استوری‌هایی زیبا و جذب فالوور می‌باشد. برای استفاده از این برنامه نیازی به ویرایش‌های پر دردسر نیست و همه چیز تنها با چند کلیک صورت می‌پذیرد.

تنها کافی است طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده و تصاویر را در جایگاه مناسب‌شان قرار دهید. این طرح‎‌های از پیش تنظیم شده را می‌توانید در سطوح بسیار بالایی شخصی سازی کنید و فالوورهایتان را شگفت زده نمایید.

یکی از بزرگ‌ترین وجه تمایزهای این نرم افزار با دیگر برنامه‌ها پشتیبانی‌اش از ویدیوها می‌باشد؛ نه تنها می‌توانید تصاویر را در قالب استوری‌هایی جذاب به اشتراک بگذارید بلکه خواهید توانست ویدیو‌های موجود را به سادگی هر چه تمام‌تر ویرایش کنید. برای زیبا سازی هر چه بیشتر استفاده از فونت‌ها و قالب‌های متنوع متنی را فراموش نکرده و دیگران را محو مهارت‌هایتان نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه:

ایجاد استوری‌های تصویری و ویدیویی فوق‌العاده زیبا

مجموعه‌ای از قالب‌های از پیش تنظیم شده

توانایی شخصی سازی قالب‌ها در سطوح بسیار بالا

ساخت کلاژهایی جذاب برای جذب بیشتر فالوورها

خاص جلوه دادن توانایی‌هایتان نسبت به دیگر کاربران

مجموعه‌ای از فونت‌ها و قالب‌های متنی گوناگون

تعویض رنگ زمینه قالب‌های آماده

محیط کاربری ساده و فوق‌العاده آسان

استفاده از استوری‌های ایجاد شده در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

طراحی قالب پست اینستاگرام StoryLuxe

Story Luxe بسیار شبیه به Unfold است، اما از برخی جهات بهتر است.

در حال حاضر اینستاگرامرهای زیادی از Unfold استفاده می‌کنند و این چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اگر می‌خواهید جلوتر از بقیه باشید، StoryLuxe را دانلود کنید. این اپلیکیشن ساخت استوری اینستا طرح‌های بسیار متنوع از فیلم گرفته تا چراغ نئون یا قاب‌های گل بسیار عالی را شامل می‌شود. در واقع StoryLuxe یک برنامه رایگان استوری ساز حرفه‌ای است که بدون پرداخت حتی یک ریال گزینه‌های بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

داشتن قالب استوری اینستاگرام باعث می‌شود هم پیج مرتب و منظمی داشته باشید، هم برای ذهن کاربران ماندگارتر باشید. به شکلی که رنگ و لوگوی شما بین استوری‌های روزانه اینستاگرامی به چشمش بیاد و به آن دقت کند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید