مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

نکات مهم برای انتخاب یک طراح سایت

نکات مهم برای انتخاب یک طراح سایت

چگونه یک طراح سایت خوب انتخاب کنیم؟

امروزه وب سایت به عنوان پایه و اساس بیزینس و مشاغل در نظر گرفته می شود. یک وب سایت خوب می تواند به پیشرفت در شغل شما کمک کند. اما بوجود آوردن وب سایتی با درجه کیفی بالا آسان نیست، شما برای داشتن یک سایت خوب نیازمند طراح سایت ماهر و انجام استراتژی های سئو هستید. اگر سایت را به بدن انسان تشبیه کنیم، طراح سایت به عنوان روح این بدن نقش ایفا می کند. اولین ارتباط شما با مشتری، سایت شماست. اگر سایت شما در همان نگاه اول بتواند مشتری را به خود جذب کند، قطعا کسب و کار شما نیز به طور قابل توجهی رونق پیدا می کند.

اگر شما برای کار خود مصمم هستید و دوست دارید بهترین در کار خود باشید حتما یک طراح سایت انتخاب کنید، درست است که این کار ممکن است در ابتدا هزینه زیادی را به شما تحمیل کند اما شما باید به این کار به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنید زیرا با این کار توانستید مشتری بیشتری برای کالای خود پیدا کنید و رفته رفته هزینه های از دست رفته جایگزین می شوند. شرکت های زیادی برای طراحی سایت وجود دارند، یکی ازشرکت هایی که به طور تخصصی به طراحی سایت و بهینه سازی و سئو سایت می پردازد آرانیک وب است این شرکت توانسته با توجه به پرسنل و کارشناسان خود ایده ها را تبدیل به عمل کرده و نقشی بزرگی برای دیده شدن و موفقیت بسیاری از سایت ها داشته باشد، حال در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چگونه آرانیک وب تبدیل به یک شرکت موفق در زمینه طراحی سایت شده و چه نکاتی را باید برای انتخاب کردن یک طراح سایت بدانیم:

  • مجرب بودن طراح سایت:

شما قبل از به خدمت گرفتن طراح سایت باید نیم نگاهی به پروژهای قبلی آن ها داشته باشید و باید بررسی کنید که این پروژه ها توانسته موفقیتی را کسب کند یا خیر؟ شما، هم باید به شکل ظاهری وب سایت های طراحی شده، موفقیت در زمینه سئو و رتبه بندی وب سایت های طراحی شده توسط آن ها در گوگل توجه کنید. شما نیاز به سایتی اصولی دارید که بتواند تاثیر زیادی بر روی مخاطب داشته باشد. در دنیای مجازی، شرکت های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارند شما نباید فریب شرکت هایی را بخورید که در یک شبانه روز به وجود آمده اند، اگر قصد دارید یک آزمایش واقعی از شرکت طراح سایت انجام دهید حتما به سال تاسیس آن شرکت و طول عمر آن دقت کنید.

  • طراح سایت باید به نظر شما احترام بگذارد:

شما یک متخصص در صنعت خود هستید، شما می دانید چه محصولی را می خواهید بفروش برسانید و قطعا ایده های شما نسبت به کسی که هیچ اطلاعی از محصول شما ندارد بالاتر است و طراح سایت باید به ایده های شما گوش دهد، اگر نقصی در آن وجود دارد آن را کامل کند و ایده ها را به مرحله عمل نزدیک تر کند. اگر طراح سایت به ایده های شما احترام نگذارد نمی توان انتظار نتیجه مطلوب را از وب سایت داشته باشید. شرکت آرانیک وب همانطور که در صفحه اصلی سایتشان نوشته شده برای ایده ها ارزش قائل می شود و آن ها را به عملی شدن نزدیک می کند.

امروزه با توجه به فراگیر شدن دستگاه های هوشمند، شما باید از طراح سایت خود سایتی را بخواهید که با تمام دستگاه ها سازگار باشد و اگر مخاطب با دستگاهی به سایت شما بیاید و محتوا درون سایت شما به هم ریخته و دارای شکل نامناسبی باشد، دیگر برای خرید به وب سایت شما سر نمی زند، شرکت آرانیک وب نمایش بهینه و صحیح اشیاء و مطالب را در تمامی دستگاه ها به شما تضمین می دهد و این را جزئی از کیفیت محصول می داند نه آنکه آن را خدمات اضافه محصول بشمارد.

  • طراح سایت باید در تمام زمینه ها سایت طراحی کرده باشد

شاید در نگاه اول شما تصور کنید شرکتی که تنها در طراحی سایت یک صنعت مشغول است می تواند بهترین انتخاب برای طراحی سایت شما باشد اما در حقیقت این گونه نیست، شرکتی که در زمینه های مختلف طراحی سایت انجام داده باشد می تواند ایده های خلاقانه و کاری منحصر به فرد و خاص برای شما به ارمغان بیاورد. حال اگر این شرکت تنها به طراحی سایت یک صنعت محدود شود نمی تواند دست به کار های خلاقانه و ایده های نو برای سایت شما بزند.  

وب سایت شما مهم ترین قسمت بیزینس شماست و اگر به درستی طراحی شود می تواند درآمدزایی شما را چندین برابر کند، در واقع وب سایت همانند یک اداره می ماند که کارمندان آن به درستی کار خود را انجام می دهند، این کارمندان از شما تقاضای مرخصی نمی کنند و هیج وقت مریض نمی شوند، پس ارزش آن را دارد که برای طراحی وب سایت خود پول خرج کنید و این نکته را نباید فراموش کنید که برای اندکی هزینه کمتر نباید از کیفیت سایت خود بکاهید.

  • پشتیبانی طراح سایت

شرکت طراحی سایت باید دارای تیم پشتیبانی قوی باشد تا در صورتی که شما به مشکلی در رابطه با وب سایتتان بر خورد کردید بتواند آن را رفع کند شرکت آرانیک وب دارای کارشناسان فنی است که به صورت 24 ساعته به مشتریان خود خدمات می دهد و در کمترین زمان ممکن سعی بر حل مشکلات مشتریان خود را دارند.

  • آموزش کار با سایت

اکثر افراد حتی پس از اینکه سایتشان طراحی می شود نمی توانند از آن استفاده کنند و مجبور می شوند هزینهای گزافی را بابت یادگیری استفاده از سایتشان بدهند یا افرادی برای کار با سایتشان استخدام کنند، شرکت آرانیک وب با توجه به سیاست مشتری مداری که پیش گرفته است پس از طراحی وب سایت و آماده شدن آن به عنوان هدیه و به صورت کاملا رایگان به مشتریان خود نحوه کار با سایت را آموزش می دهد، حال برای شما ممکن است این سوال مطرح شود که اگر نتوانید به هر دلیلی از آموزش حضوری نحوه استفاده از سایت بهره ببرید دیگر از چه راه هایی می توانید این آموزش را کسب کنید؟ شرکت آرانیک وب برای این دسته از مشتریان و مشتریان راه دور، فیلم های آموزشی مخصوص سایت خود را می سازد و به آن ها هدیه می دهد.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید