مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

شغل های جدید و پردرآمد که آینده ای روشن دارند

امروزه شغل های جدید و اشباع نشده به وجود آمده است که شما می توانید با استفاده از آن ها به درآمد زیادی دست پیدا کنید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را با این شغل ها آشنا کنیم.

شغل های جدید و پر درآمد در ایران

امروزه اقتصاد ایران بسیار ناپایدار شده است. همین موضوع اثر قابل توجهی را بر روی برخی از کسب و کار ها گذاشته است. همچنین با توجه به رکود شدید موجود در بازار برخی از افراد به فکر تعویض شغل خود افتاده اند.

جهان پس از کرونا قطعا با جهان قبل از کرونا ویروس خیلی متفاوت خواهد بود.

اما این افراد نمی دانند از چه شغلی می توان به درآمد بسیار زیاد در ایران دست یافت. چرا که اگر شما بدون اطلاعات کافی بر روی شغلی سرمایه گذاری کنید و یا کسب و کاری را راه اندازی کنید. ممکن است متحمل ضرر های سنگینی بشوید.

به همین دلیل ما سعی کردیم به صورت موردی برخی از شغل های جدید و پر درآمد موجود در ایران و ایده شغل جدید را در این مقاله برای شما نام ببریم.

مشاغل عجیب و پولساز

1- ایجاد یک فروشگاه اینترنتی 

امروزه بسیاری از صاحبان کسب وکار ها تصمیم گرفته اند تا کالا های خود را به صورت اینترنتی به مشتریان خود عرضه کنند. این شغل یعنی افتتحاح فروشگاه اینترنتی در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی مزیت های بی شماری برای صاحبان کسب وکار ها دارد.

اگر بخواهیم به برخی از مزیت های فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم. فرض کنید شما برای یک فروشگاه فیزیکی ساعت محدودی را برای جذب مشتری در اختیار دارید. اما شما با فروشگاه اینترنتی می توانید 24 ساعته و به صورت نامحدود کالا های خود را به فروش برسانید.

همچنین با ایجاد فروشگاه اینترنتی بسیاری از هزینه های شما کاسته می شود. به طور مثال دیگر شما نیاز ندارید تا فکری برای مکان فروشگاه خود کنید. حال شاید از خود بپرسید که از چه طریقی می توانیم یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنیم؟

اگر شما می خواهید که یک فروشگاه اینترنتی دائمی برای خود ایجاد کنید. ما پیشنهاد می کنیم که با یک وب سایت فروشگاهی این کار را انجام دهید. اما اگرشما می خواهید به صورت مقطعی یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید.

می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام یا اینستاگرام برای خود یک فروشگاه اینترنتی تاسیس کنید و به درآمد مطلوبی دست یابید.

البته باید به شما بگوییم که درآمد یک وب سایت فروشگاهی بسیار بیش تر از فروشگاه های اینترنتی در بستر شبکه های مجازی است.

چرا که در وب سایت های فروشگاهی کالا های شما عمدتا به صورت دسته بندی شده قرار می گیرد و مشتری راحت تر می تواند کالا های شما را خریداری کند.

2- ایجاد کانال در وب سایت یوتیوب

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، برخی از افراد در ایران با ایجاد یک کانال در وب سایت یوتیوب، توانسته اند به درآمد بسیار زیادی دست پیدا کنند. این افراد تمام وقت خود را صرف یوتیوب می کنند و به درآمد دلاری از این وب سایت در ایران دست پیدا می کنند.

البته با توجه به فیلتر بودن وب سایت یوتیوب کار این افراد تا حدودی سخت شده است.

اما با وجود فیلتر یوتیوب این شغل جدید توانسته در دسته پردرآمد ترین شغل های ایران قرار بگیرد.

اگر شما هم می خواهید تا با استفاده از یوتیوب به درآمد دلاری دست پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، ایجاد یک محتوای قابل قبولی ویدئویی است.

در واقع شما باید مخاطبان خود را شناسایی کنید و بر اساس میزان علایق و سلیقه های آن ها شروع به تهیه محتوا کنید.

به عبارت دیگر هر چه بر تعداد بازدیدکنندگان محتوای شما در وب سایت یوتیوب افزوده شود. یوتیوب هم مبلغ بیش تری را به عنوان دستمزد به شما پرداخت می کند.

3- راه اندازی کلاس های ورزشی خاص

در سال های اخیر مردم توجه بیش تری نسبت به سلامت خود داشته اند. یکی از راه های افزایش سلامت هم ورزش کردن است.

در این بین کلاس های ورزشی گروهی توانسته مشتری های زیادی را برای باشگاه های بدنسازی به همراه داشته باشد.

به طور مثال کلاس های ورزشی نظیر TRX، زومبا و بادی پمپ توانسته اند  علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

همین موضوع باعث شده که مربیان و باشگاه های بدنسازی که این رشته ها را ارائه می دهند. بتوانند به درآمد مطلوبی دستیابند.

4- یادگیری برنامه نویسی

همانطور که می دانید ما در قرنی زندگی می کنیم که تکنولوژی توانسته نقش مهمی در زندگی ما داشته باشد. همچنین در ایران تکنولوژی توانسته نقش مهمی در زندگی مردم بازی کند. به همین منظور مشاغلی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می کنند.

توانسته اند رشد درآمد قابل قبولی را تجربه کنند. اما در این بین برنامه نویسی و توسعه دهندگان وب سایت جزء پردرآمد ترین مشاغل حوزه تکنولوژی به حساب می آیند. در واقع اگر شما بتوانید با مهارت برنامه نویسی آشنایی پیدا کنید. به نوعی آینده شما تامین می شود.

در ایران برنامه نویسی و توسعه وب سایت به 2 شغل مجزا تقسیم بندی می شود. یکی از این دو،  طراحی وب سایت است و دیگری برنامه نویسی وب سایت.

5- ایجاد کلاس های مجازی یا وبینار

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت اینترنت پر سرعت در ایران، کلاس های مجازی توانسته به یک شغل محبوب و پر درآمد تبدیل شود. در واقع کلاس های مجازی هم برای شاگردان و هم اساتید بازدهی به مراتب بیش تری نسبت به کلاس های حضوری دارد.

همچنین اساتید می توانند در این کلاس های مجازی و یا وبینار تعداد شرکت کنندگان کلاسشان را افزایش دهند. به عبارت دیگر کلاس های مجازی برخلاف کلاس های حضوری با محدودیت های زیادی روبرو نیستند.

همچنین امروزه در ایران کلاس های آنلاین تلگرامی توانسته درآمد زیادی را برای استادید به وجود بیاورد.

6- ایجاد مشاغل اینترنتی

شاید امروزه در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرامی افرادی را دیده باشید. که شروع به تبلیغ کسب و کار های مختلف می کنند.

در واقع این افراد اینفلوئنسر هستند. اینفلوئنسری یک شغل جدید و پر درآمد درایران است که شما به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید.

همچنین شغل های اینترنتی دیگر مانند سایت های کلیکی و  فریلنسری با توجه به درآمد های دلاری یا ریالی که برای افراد ایجاد می کنند. توانسته اند به شغل های جدید و پر درآمد در ایران تبدیل شوند.

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید