مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

بهترین قالب طراحی سایت

بهترین قالب طراحی سایت چیست؟ شاید شما قصد طراحی یک سایت را داشته باشید.

اما ندانید که چه قالبی را برای سایت خود انتخاب کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا جدید ترین، مدرن ترین قالب های رایگان وردپرس را به شما معرفی کنیم.

قالب های طراحی سایت برای وردپرس

به طور کل قالب های طراحی سایت که برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس مناسب هستند به قالب های رایگان و پولی تقسیم می شوند.

این قالب ها می توانند برای افرادی که آشنایی کافی با کد نویسی های پیچیده ندارند بسیار مناسب باشد.

همچنین این قالب ها کار را برای شما تا حد زیادی آسان می کند.

چرا که همه چیز از قبل درون این قالب ها تعریف شده و شما برای اضافه کردن محتوا دیگر کار سختی را در پیش ندارید.

به علاوه شما با اضافه کردن این قالب ها در محیط وردپرس خود می توانید تا حد زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید.

همچنین قالب ها و نحوه طراحی سایت تا حد زیادی می تواند در افزایش تعداد مشتری های شما موثر باشد. انتخاب صحیح قالب برای طراحی سایت برای هر بیزنس و کسب و کاری اهمیت دارد.

شما باید بر مبنای کسب و کار خود، قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید تا وب سایت شما بتواند تجربه کاربری خوبی را برای مشتری های شما ایجاد کند.

در ادامه ما سعی کردیم تا بهترین قالب های طراحی سایت را به شما معرفی کنیم.

تمامی قالب های معرفی شده در ادامه مقاله به صورت رایگان بوده و شما به راحتی می توانید آن ها را دانلود کرده و در طراحی سایت خود مورد استفاده قرار دهید.

قالب های طراحی سایت برای وردپرس
قالب های طراحی سایت برای وردپرس

 

بهترین قالب طراحی سایت

1- قالب طراحی سایت NEVE

NEVE یک قالب طراحی سایت برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که کار با آن بسیار آسان است. در واقع این قالب طراحی وب سایت یک قالب چند منظوره است که شما می توانید برای اهداف تجاری خود از آن استفاده کنید. همچنین این قالب برای شرکت های نوپا، مشاغل کوچک، آژانس ها و فروشگاه ها بسیار مناسب است.

اگر بخواهیم از ویژگی های این قالب وردپرسی به شما بگوییم، طرح یک صفحه ای و رابط کاربری در این قالب می تواند ظاهری فریبنده به وب سایت شما بدهد. به علاوه این قالب به گونه ای طراحی شده است که کاملا ریسپانیسو باشد تا تواند در تمامی دستگاه های هوشمند وب سایت شما به خوبی به نمایش در بیاورد.

همچنین از دیگر ویژگی های قالب NEVE،  سازگاری با محبوب ترین صفحه ساز ها مانند Elementor، Brizy، Beaver و Builder است. این صفحه ساز ها می توانند تاثیر بسیار مثبتی در نحوه نشان دادن محتوای وب سایت شما به کاربران داشته باشند.

قالب طراحی سایت NEVE
قالب طراحی سایت NEVE

به طور کل با توجه به ویژگی هایی که قالب NEVE دارا می باشد. می توان گفت که این قالب جزء بهترین قالب های رایگان برای طراحی سایت در وردپرس است.

2- قالب طراحی سایت OceanWP

OceanWP هم یک قالب چند منظوره برای طراحی وب سایت است. در واقع فرقی نمی کند که وب سایت شما خبری، فروشگاهی و یا وبلاگ باشد. oceanWP برای طراحی هر وب سایتی مناسب است.

این قالب هم کاملا ریسپانسیو است و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که وب سایت شما به بهترین شکل به نمایش در می آید. از ویژگی های این قالب هم می توانیم به شخصی سازی راحت و داشتن چندین منطقه ویجت اشاره کنیم.

به علاوه توسعه دهندگان به پایگاه کد قابل توسعه این قالب علاقه زیادی دارند. چرا که به راحتی می توانند آن را شخصی سازی و گسترشش دهند.

قالب طراحی سایت OceanWP
قالب طراحی سایت OceanWP

 

3- قالب طراحی وب سایت Hestia

اگر شما علاقه به ساخت یک فروشگاه آنلاین با قالبی زیبا و مدرن را دارید، نباید از قالب طراحی وب سایت Hestia چشم پوشی کنید. این قالب در یک طرح یک صفحه ای و نسخه های نمایشی مختلف می تواند ایده بسیار خوبی برای طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین باشد.

این قالب هم کاملا ریسپانسیو است و با تمامی موبایل ها سازگار است. همچنین وب سایت شما به دلیل کد گذاری فوق العاده این قالب می تواند سرعت لود بسیار بالایی داشته باشد. از دیگر قابلیت های این قالب هم می توان به سازگاری این قالب با صفحه ساز ویژوال کامپوزر اشاره کرد.

همچنین قابلیت drag and drop در این قالب به شما این امکان را می دهد که به راحتی و تنها با یک کلیک محتوای خود را درون وب سایتتان بارگذاری کنید.

قالب طراحی وب سایت Hestia
قالب طراحی وب سایت Hestia

 

4- قالب طراحب وب سایت Astra

Astra یک قالب وردپرس سریع و زیبا با طراحی شیک و مدرن است.

این قالب برای وبلاگ ها، بیزینس های مختلف و وب سایت های شخصی بسیار مناسب است. این قالب یکی از معدود قالب هایی است که با اکثر صفحه ساز ها سازگار است و می تواند طراحی وب سایت شما را به بهترین شکل انجام دهد.

همچنین این قالب بسیار سبک و Seo Friendly است و شما می توانید به راحتی آن را شخصی سازی کنید.

قالب طراحب وب سایت Astra
قالب طراحب وب سایت Astra

 

5- قالب طراحی وب سایت Sydney

Sydney یک قالب بیزینسی و قدرتمند است که به شرکت ها کمک می کند سریع تر در فضای مجازی فعالیت خود را شروع کنند.

این قالب می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما بگذارد که شما به راحتی می توانید تمامی این امکانات را برای وب سایت خود شخصی سازی کنید.

به طور مثال این قالب دسترسی کاملی به تمامی فونت های گوگل دارد و حتی با استفاده از این قالب شما می توانید به راحتی تنظیمات رنگ ها را انجام دهید.

همچنین این قالب به شما کمک می کند تا بتوانید صفحه ابتدایی وب سایتتان را به شکل جذابی طراحی کنید.

قالب طراحی وب سایت Sydney
قالب طراحی وب سایت Sydney

 

6- قالب طراحی سایت Zakra

Zakra هم یک قالب چند منظوره، انعطاف پذیر و سبک برای وردپرس است. این قالب می تواند برای وب سایت های شرکتی و تجاری بسیار جذاب باشد. وبلاگ های مسافرتی، وبلگ های مد، کافه و رستوران ها و هر نوع کسب و کار دیگری می تواند از این قالب رایگان جهت طراحی وب سایت خود استفاده کنند.

این قالب هم با صفحه ساز Elementor و دیگر صفحه ساز های وردپرس سازگار است و شما با استفاده از قابلیت drag and drop در این قالب می توانید وب سایتی جذاب برای کسب و کار خود خلق کنید.

قالب طراحی سایت Zakra
قالب طراحی سایت Zakra

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید