مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

ابزار SEMrush برای سایتت لازمه !

بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) یکی از استراتژی‌های مهم بازاریابی دیجیتال برای بالا بردن ترافیک وب سایت است. ابزارهایی مانند، ابزار SEMrush کمک چشمگیری به مدیران سایت‌ها برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست‌و‌جو میکنند.

بر اساس نظرسنجی که انجام شده، ابزار SEOQuake به عنوان یکی از بهترین ابزار رایگان سئو شناخته شده است. با استفاده از این ابزار سئو می‌توانید سایت خود را به نسبت پارامترهای مختلفی که مد نظر دارید، بررسی کنید. به عنوان مثال با استفاده از تاریخچه ترافیک سایت می‌توانید متوجه شوید که چه زمان خوب و چه زمان بد عمل می‌کرده‌اید. و یا چه چیزی باعث شده است که در برخی از زمان‌ها شاهد افزایش بازدید سایت و یا افت این میزان شوید.

از جمله مهم‌ترین پارامترهای آنالیزی که در این ابزار وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارامترهای آنالیز SEMRush

  •     آپدیت ایندکس گوگل
  •     بررسی بک لینک‌ها
  •     رتبه بندی   SEMRush
  •     لایک های فیسبوک
  •     ایندکس بینگ
  •     رتبه الکسا
  •     قدمت سایت

ابزار SEMrush چیست؟

SEMrush نرم افزاری است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی دیجیتال را اجرا کنید، مانند کمپین های که برای seo راه اندازی می‌کنید.
مثل کمپین‌های تبلیغات کلیدی، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا. در واقع  semrush به شما کمک می‌کند که بهتر بتوانید سایت رو در کمپین‌ها آنالیز کنید.

با ابزار SEMrush، می‌توانید جدید‌ترین ترند‌های که در حوزه کسب‌و‌کار شما رخ می‌دهد‌، شناسایی کنید. همچنین سئوی داخلی سایت را بررسی می‌کند و به شما در بهبود صفحات کمک می‌کند. این به شما امکان می‌دهد صفحه خود را بهتر بشناسید و آن را برای SEO بهتر هدایت کنید.

علاوه بر این، SEMrush به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی ارزشمندی را برای کمپین خود پیدا کنید.

شما متوجه خواهید شد که رقبا شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کند و چگونه در موتورهای جستجو رتبه بندی می‌شوند.

البته نحوه استفاده از SEMrush به هدف‌های شما بستگی دارد. با این حال، بیشتر اهداف دیجیتال مارکتینگ شامل سه مرحله زیر است:

  •    اندازه گیری
  •     بهبود
  •     گزارش دهی

این نرم افزار برای افرادی طراحی شده است که در بازاریابی دیجیتال به کمک نیاز دارند.

اگر تجربه یا دانش خوبی ندارید، SEMrush  برای اجرا کمپین‌ها SEO به شما کمک میکنه و راه برای شما آسان می کند.

چرا از SEMrush استفاده کنید؟

اگر به دنبال اجرای کمپین SEO خود هستید، ابزار SEMrush یک نرم افزار عالی برای استفاده است. استفاده از SEMrush مزایای بی‌شماری برای شما دارد که در اینجا به اون میپردازیم.

اطلاع از عملکرد وب سایتتان

هنگامی که شما یک کمپین SEO انجام می‌دهید، رسیدن به نتیجه آن زمان‌بر است. شما نمی‌دانید آیا به درستی بهینه سازی کردید یا خیر. با استفاده از SEMrush، از نتیجه و عمل کرد آن مطلع می‌شود.

ابزار SEMrush به شما می‌گوید که عملکرد سایت شما چگونه است. خواهید دید که چقدر ترافیک را از طریق ابزارهای ارگانیک (و همچنین ترافیک پولی) به دست می‌آورید. اگر افزایش یا کاهش ترافیک در وب سایت باشد، به شما نشان داده می‌شود.

همچنین نحوه رتبه بندی کلمات کلیدی را در می‌توانید SEMrush ببینید که کدام کلمات کلیدی رتبه بهتر یا بدتری دارید، و این به شما امکان را می‌دهد تا کمپین خود را برای حفظ رتبه بندی کلمات کلیدی سایت را بهتر بهینه کنید.

کلمات کلیدی با ارزشمند پیدا کنید

انتخاب کلمات کلیدی بخشی جدایی ناپذیر از جستجوگرها است. هنگامی که مخاطبان شما یک جستجو را انجام می‌دهند، از کلمات کلیدی برای پیدا کردن نتایج جستجوی مربوطه استفاده می‌کنند. شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن کلمات کلیدی  ارزشمند برای کمپین‌های seo از ابزار semrush استفاده کنید.

وقتی یک کلمه کلیدی پیدا می‌کنید که تعدادی از رقبای شما با آن رنکینگ کسب کرده‌اند، متوجه می‌شوید که این کلمه کلیدی برای شما نیز جواب می‌دهد.

در این صفحه به صورت پیش فرض 100 کلمه کلیدی برتر نتایج جستجوی گوگل نشان داده می‌شود. اما همه آنها برای شما کاربردی نیست. بهتر است از فیلترهایی که تنها 10 کلمه کلیدی برتر را نشان می‌دهد، استفاده کنید.

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای کمپین خود، سرچ کلمات کلیدی را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا لیستی از کلمات کلیدی ارزشمندی را که کسب و کار شما می‌تواند استفاده کند، تهیه کنید.

به طور کلی‌، شما بهتر است بر جملات کلیدی تمرکز کنید. جملات کلیدی شامل سه یا چند کلمه هستند. جملات کلیدی برای کمپین‌های SEO شما بهتر هستند چون باعث رشد کسب و کار شما می‌شوند.

 رقبا را شناسایی کنید

هنگامی که شما برای یک کمپین SEO برنامه ریزی می‌کنید، بخش بزرگی از استراتژی شما باید حول نظارت بر رقبا شما بچرخد. به عنوان مثال، ده‌ها کسب‌و‌کار وجود دارد که برای کلمات کلیدی مشابه رقابت می‌کنند‌، بنابراین دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی مفید است به شما کمک زیادی میکند.

با استفاده از ابزار SEMrush، می‌توانید متوجه شوید که رقبای شما در کمپین SEO خود چه می‌کنند. این به شما کمک می‌کند تا کمپین SEO را بهتر برنامه‌ریزی کنید و استراتژی‌های کاربردی بهتری استفاده کنید.

SEMrush یک ابزار ارزشمند برای کمک به شما در درک رقبا و رقابت با آنها است. هنگامی که رقبای خود را بهتر بشناسید، استراتژی‌های با تاثیرگذاری بیشتر طراحی خواهید کرد.

 حفظ ترافیک سایت

وقتی ترافیک سایت بالا و قابل قبول است باید هدف بعدی شما حفظ آن ترافیک باشد. شما نباید تمام تلاش خود را بر جذب ترافیک بگذارید و کاربران قدیمی را از دست بدید باید بر روی کاربران موجود هم کار کنید و بسیار مهم است که تلاش کنید تا کاربران سایت را درگیر و علاقه‌مند به صفحه خود کنید.

با SEMrush، می‌توانید مکان‌های خاصی را ردیابی کنید‌، موقعیت‌های کلمات کلیدی را رصد کنید‌، به Google analytics متصل شوید و موارد دیگر راضی نگهدارید.

 SEMrush تمام ابزارهایی را که برای جلب رضایت ترافیک موجود در حین جذب ترافیک جدید به صفحه خود نیاز دارید‌، ارائه می‌دهد.

بک لینک های ارزشمندی کسب کنید

بک لینک‌ها برای سایت‌ها بخش مهمی هستند زیرا باعث ایجاد ترافیک از وب سایت‌های دیگر می شوند و به بهبود اعتبار و اعتماد سایت شما کمک می‌کنند.

بخشی از عملکرد سایت در نتایج جستجو بستگی به تعداد بک لینک دارد. اضافه کردن بک لینک آسان است، اما داشتن بک لینک با کیفیت نیز مهم است. زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت‌هایی با لینک‌های ورودی با کیفیت را در اولویت قرار می‌دهند. در SEMRush، دو گزینه وجود دارد که می‌توانید بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید: گزینه اول «تحلیل بک لینک» و گزینه دوم «بررسی بک لینک» است.

وقتی بک لینک دریافت می‌کنید، باید آنها را از سایت‌های معتبر و معتبر بدست آورید. وقتی از سایت های تأیید شده که مورد اعتماد مخاطبان هستند‌، لینک دریافت می‌کنید‌، Google به سایت شما بیشتر اعتماد می‌کند.

با SEMrush بک لینک های ارزشمندی به دست خواهید آورد. این ابزار به شما امکان می دهد ببینید در کجا می توانید بک لینک دریافت کنید.

همچنین یک راه عالی برای دیدن بک لینک‌های رقبای شما است. شما می‌دانید که چند بک لینک دارند و می‌توانید از این اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی بهتر برای کسب و کار خود استفاده کنید.

لینک سازی

روند ایجاد لینک از وب سایت‌های دیگر که به وب سایت شما لینک دارند به عنوان لینک سازی شناخته می‌شود. لینک‌سازی برای موفقیت هر پروژه SEO از اهمیت زیادی دارد.

زیرا موتورهای جستجو معمولا وب سایت هایی را که لینک های بیشتری به آنها داده شده است در موقعیت‌های بالاتر در نتایج جستجو قرار می‌دهند. ابزارهای ایجاد لینک SEMRush محتوای وب سایت شما را بررسی می کند، کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی را می‌پرسد و سپس لیستی از وب سایت‌هایی را که ممکن است برای لینک دهی مناسب باشد‌، ارائه دهید.

شناسایی لینک های شکسته

لینکی که دیگر به جایی منتهی نمی‌شود به عنوان یک پیوند خراب یا شکسته شناخته می‌شود. پیدا کردن لینک شکسته یک رویکرد بسیار مهم در جستجوگرها است در واقع به شما امکان می‌دهد محتوای از بین رفته و گمشده‌ای را که قبلا به آن لینک شده است دوباره بسازید. حتما باید از این ابزار استفاده کنید زیرا به شما امکان می‌دهد برای مطالب خود بک لینک جدید ایجاد کنید و همانطور که گفته شد، هرچه تعداد بک لینک های بیشتری به سایت شما داده شود، محتوای شما عملکرد بهتری در نتایج جستجو دارد.

اگر زمان و حوصله یادگیری درباره سئو را دارید، SEMrush گزینه بسیار خوبی است. SEMrush این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید در فعالیت‌های سئو خود کنترل داشته باشید و SEMrush درک نحوه اجرای آن‌ها را برای شما آسان می‌کند.

ابزارهای رایگان و پولی سئو در حال حاضر بسیار متنوع هستند. معمولاً این ابزارها در رابطه با کلمات کلیدی، محتوا، سرعت و هر چیز مرتبط با سئو کار می‌کنند. در این مقاله به معرفی SEMRush پرداختیم که یکی از ابزارهای کاربردی در حوزه کلمات کلیدی و محتوا در سئو می‌باشد.

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

2 پاسخ

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید