مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید

تا به حال چیزی راجبه تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید شنیده اید؟ می دونستید با لینک سازی داخلی می توانید رتبه مقالات جدید وب سایتتون رو بالا ببرید؟ می دونید لینک سازی داخلی برای مقالات جدید به چه صورت است و چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ پاسخ این سوالات را نمی دانید؟ پس با ما همراه باشید.

تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید چیست؟

به گفته خیلی از کارشناسان، تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید یک تکنیک فوق العاده برای بهبود سئو وب سایت هاست. اما اگر برای شما سوال پیش آمده که تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید چیست؟ در جواب اگر بخواهیم به شکل ساده به این سوال جواب بدهیم. در واقع شما با این تکنیک مقاله ی جدید وب سایتتان را به مقالات قدیمی تر وب سایتتان ارتباط می دهید. یک نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که شما نمی توانید تمامی مقالات جدید وب سایتتان را با مقالات قدیمی تر ارتباط دهید و تکنیک لینک سازی را انجام دهید. شما تنها می توانید در زمانی چنین کاری را انجام دهید که مقالات با هم ارتباط موضوعی داشته باشند. به بیان دیگر شما به جای آنکه یک موضوع تکراری را در مقاله جدید خود ذکر کنید. تنها با آوردن لینک داخلی مقاله قدیمی تر آن موضوع را به خوانندگان مقاله خود یاد آوری می کنید.


تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید چه مزایایی دارد؟

1- بهبود بخشیدن تجربه خوانندگان مقاله وب سایت شما:

فرض کنید شما در یکی از مقالات جدید وب سایتتان، درباره اصطلاحی صحبت می کنید که در مقالات گذشته وب سایتتان به آن اشاره کرده اید. اگر شما از تکنیک لینک سازی داخلی برای مقاله جدیدتان استفاده نکنید. خوانندگان مقاله شما کمی سر در گم می شوند، زیرا اطلاعاتی  راجب آن اصطلاح خاص ندارند. همچنین آن ها برای پیدا کردن و فهمیدن آن اصطلاح خاص ممکن است به وب سایت های دیگر مراجع کنند. در واقع شما با تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید،  از بروز چنین اتفاقاتی پیش گیری می کنید و تجربه ای فوق العاده برای کاربران وب سایتتان ایجاد می کنید.

2- تعامل پیدا کردن خوانندگان مقالات با وب سایتتان:

به طور کل زمانی که خوانندگان مقالات وب سایتتان بتوانند تجربه خوبی از خواندن مقالات وب سایتتان کسب کنند. تعاملات آن ها با وب سایتتان نیز افزایش پیدا می کند. چرا که خوانندگان و کاربران وب سایتتان، مدت زمان بیش تری را در سایت شما سپری می کنند و به کاوش در وب سایتتان می پردازند. چنین اتفاقی برای وب سایت شما بسیار مطلوب است. چرا که از نظر موتور جستجو گر گوگل، زمانی که خوانندگان مقالات وب سایت شما، مدت زمان زیادی را در وب سایتتان سپری می کنند. به این معنا است که مقالات شما دارای کیفیت قابل قبولی هستند. و به همین دلیل گوگل تصمیم می گیرد تا رتبه وب سایت شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد.

3- تکنیک لینک سازی برای مقالات جدید و تاثیر در معماری وب سایت:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تکنیک لینک سازی برای مقالات جدید این است که می تواند در بهبود معماری وب سایت شما تاثیر داشته باشد. اما خوب این جمله به چه معنا است؟ در واقع شما با تکنیک لینک سازی داخلی، مطالب وب سایتتان را دسته بندی می کنید. و این دسته بندی می تواند در زیبا جلوه دادن محیط وب سایتتان نقش داشته باشد. و وب سایت شما را به یک وب سایت هدفمند تبدیل کند.


لینک سازی داخلی مقالات جدید به چه صورت است؟

لینک سازی داخلی به شما کمک می کند تا لینک های مقالات وب سایتتان را در مقالات جدید پخش کنید و خوانندگان بیش تری را به خواندن مقالات وب سایتتان ترغیب کنید. در عکس پایین ما تکنیک لینک سازی داخلی برای مقالات جدید را به یک لیوان پر از آب پرتغال تشبیه کرده ایم. شما به جای آنکه تمامی موارد یک موضوع را در یک صفحه بگنجانید. آن ها را در چندین صفحه قرار می دهید و با این کار سئو وب سایت خود را بهبود می بخشید.


 

لینک سازی داخلی برای مقالات جدید بر چه اساس است؟

لینک سازی داخلی برای مقالات جدید می تواند بر 2 اساس باشد.

1-لینک سازی داخلی مقالات جدید بر اساس کلمات کلیدی:

فرض کنید مقاله جدید وب سایتتان شامل یک کلمه کلیدی خاص، به طور مثال سئو است. و شما نمی دانید که در کدام یکی از مقالات گذشته وب سایت خود از این کلمه کلیدی استفاده کرده اید. در این حالت پیشنهاد می شود که از ابزار google modifier برای سرچ مقالات گذشته خود با کلمه کلیدی مورد نظر استفاده کنید. برای استفاده کردن از ابزار Google modifier تنها کافی است که وارد سایت گوگل شود و چنین عبارتی را در قسمت سرچ قرار دهید. “site:example.com”، به جای example نام وب سایت خود را جایگزین کنید و سپس کلمه کلیدی مورد نظر خودتان را در ادامه دامنه وب سایتتان قرار دهید. دقیقا مانند مثال زیر:


همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شما می توانید تمامی مقالات قبلی وب سایت خود را مشاهده کنید و از آن ها برای لینک سازی داخلی مقالات جدید وب سایتتان استفاده کنید.

2- لینک سازی داخلی مقالات جدید بر اساس ساختار موضوعات:

اگر شما نیاز به لینک سازی داخلی برای مقالات جدید خود دارید. باید ساختار موضوعات مقالات خود را سازماندهی کنید. سازماندهی موضوعات مقالات عموما به شکل خوشه ای انجام می شود. به این نحو که شما ابتدا موضوعات هر صفحه از وب سایتتان را انتخاب می کنید، موضوعات هر صفحه را با واژه silo نام گذاری می کنند. سپس زیر مجموعه های هر موضوع را در زیر آن قرار می دهید. به طور مثال فرض کنید یکی از صفحات وب سایت شما در رابطه با سئو سایت است. شما می توانید در زیر مجموعه این موضوع، استفاده از کلمات کلیدی در مقالات و بهینه سازی موتور های جستجو گر را قرار دهید.


نکته ای که باید در ساختار موضوعات رعایت کنید،  این است که زیر مجموعه های یک موضوع خاص باید با هم در ارتباط باشند و باید بتوان آن ها را با لینک سازی داخلی به هم متصل کرد. همچنین شما می توانید هر کدام از این silo ها یا موضوعات را با لینک سازی داخلی به هم متصل کنید. اما شما نمی توانید برای زیر مجموعه ی 2 silo یا موضوع متفاوت تکنیک لینک سازی را انجام دهید.   

 

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید