Digital Marketing
مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ
مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ
چگونه با لید نرچرینگ فروش موفقی داشته باشیم؟
استراتژی لید نرچرینگ شامل افزایش آگاهی مشتری از برند شما و حفظ ارتباطات با مشتریان بالقوه تا زمانی است که آنها برای خرید از محصولات و خدمات شما آماده شوند.
پرسونا چیست | همه چیز درباره ی پرسونا نویسی و شناخت مخاطب
پرسونا چیست ؟ قدم اول در ایجاد هر کسب و کاری اطلاع از خواسته های مشتری است. شما باید بر مبنای خواسته های مشتری به کسب و کار خود جهت بدهید.
تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن بر کسب و کار
همان طور که از اسمش مشخص است. به تبلیغاتی که از طریق مردم انجام میشود. تبلیغات دهان به دهان گفته میشود. چرخش حرفهای دهان به دهان تأثیر عجیب و غیر قابل
همه چیز درباره کمپین تبلیغاتی و مدل تبلیغاتی 5M
چیزی باعث شده که زندگی ما غرق در فضایی تبلیغاتی شود کمپینهای تبلیغاتی هستند. اینکه صبحها با صدای تبلیغاتی یک شرکت بیدار میشویم و در طی مسیر رسیدن به محل
ایده های فروش موفق برای افزایش سود
اگر میخواهید فروش خود را افزایش دهید و نمیدانید چطور، در اینجا چند روش عالی برای انجام این کار بررسی میکنیم.
چگونه با تولید محتوا و استراتژی محتوا کسب و کارمان را نجات دهیم؟!
آموزش صفر تا صد تولید محتوا و تعیین استراتژی محتوا با آرانیک، در این مقاله شما قانع میشودی که چرا باید برای کسب و کار خود تولید محتوا کنید. بازاریابی و تولید محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و منسجم برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص و در نهایت، برای ایجاد سودآوری و درآمدزایی مشتریان تمرکز دارد.