Store site design

خدمت طراحی سایت فروشگاهی آرانیک وب

یک فروشگاه آنلاین حرفه‌ای با امکانات بهتر از یک مغازه!

shop1

سفارش خدمت طراحی سایت فروشگاهی به شما کمک می‌کند تا فروشگاه حرفه‌ای خود را با تمام آپشن‌ها در فضای آنلاین داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی نیاز به بررسی نیاز و خواسته‌های کارفرمای عزیز و همچنین بررسی موارد فنی سایت از طرف تیم طراحی است.

هزینه طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می‌شود که به سادگی و یا پیچیدگی سایت برمی‌گردد.

آرانیک وب از جدیدترین ترندها و متدهای روز برای طراحی سایت فروشگاهی موفق آگاه است، هر کسب کار چالش مخصوص به خود را دارد و هر فروشگاه هم مشتریان خاص خود را داراست.

اولین نقطه عطف در یک کسب و کار فروشگاهی تماس مشتری با شما جهت دریافت مشاوره، فروش و خدمات دیگر است. باید به خوبی روی این قسمت تمرکز کرد تا در نگاه اول کیفیت مجموعه کسب کار شما را حس کند. پس قسمت پشتیبانی سایت خیلی مهم است که ما تا 3 ماه به صورت همراهی رایگان کنار شما هستیم تا مشکلات احتمالی فنی سایت و حجم زیاد ورودی برای شما دردسر آفرین نباشد و بتوانید به خوبی پاسخگوی مشتریان خود باشید. در صورت تمایل شما این همکاری ادامه پیدا می‌کند.

برای تحقق مسیر تکاملی طراحی وب سایت های فروشگاهی نیاز به یک تیم متخصص مارکتینگ است تا با تکیه بر تجربه و دانش فنی این تیم موفقیت شما را حتمی کند.

پیدا کردن یک مسیر امن و روشن در کسب کار شما بدون مشاوره و پشتیبانی یک تیم کارآزموده ممکن نیست پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان تیم آرانیک وب استفاده کنید، تضمین می‌دهیم از تماس با تیم ما پشیمان نخواهید شد و مسیر راه برای شما روشن خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی ارانیک وب
طراحی سایت فروشگاهی ارانیک وب

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

تیم متخصص ما با در نظر گرفتن طراحی مدرن و تجربه اقدام به طراحی سایت اینترنتی و فروشگاهی با جدیترین متدهای روز دنیا می‌کند.

تلفیق خلاقیت و تکنولوژی هنر ما و شعار ماست، با بهینه سازی وب سایت شما و ارتقای سئوی وب سایت فروشگاهی شما را به جایگاه واقعی‌تان در محیط رقابتی وب می‌رسانیم، و تمامی تلاش ما این است تا موفقیت شما را در حوزه کسب و کار اینترنتی حتمی کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای | تلفیق خلاقیت و تکنولوژی هنر آرانیک وب
طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای | تلفیق خلاقیت و تکنولوژی هنر آرانیک وب
نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی و محاسبه هزینه
نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی و محاسبه هزینه

نمونه کارهای طراحی سایت ما می‌تواند ادعای ما را ثابت کند و به شما در تصمیم گیری کمک کند.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت کلیک کنید.

مهاجرت از فروشگاه فیزیکی به فروشگاه اینترنتی

طی چند سال اخیر رشد روز افزون صنعت وب و رشد انواع وب سایت های مختلف را شاهد هستیم، سبک زندگی مردم رفته رفته در حال تغییراتی به سمت آسایش بیشتر است.

در گذشته برای دریافت خدمات ساده بانکی نیاز به مراجعه حضوری به بانک بود ولی در حال حاضر دیگر این خدمات حضوری حذف شده‌اند و تماما توسط خدمات مجازی امکان پذیر شده است، همین امر باعث اعتماد مردم به فضای مجازی شده است.
امروزه مردم به استفاده از اینترنت عادت کرده‌اند و این تکنولوژی جز ارکان زندگی مدرن شده است، کسب و کارها همگی به سمت این تکنولوژی محبوب سوق پیدا کرده‌اند و تمایل مردم به استفاده از خدمات اینترنتی رشد این روند را چند برابر کرده است.

یکی از مواردی که شدیدا در حال پیشرفت است فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار در قالب یک فروشگاه اینترنتی است. انتخاب یک قالب درست یعنی مسیر از پایه درست ترسیم شده و اجرا می‌شود.

فروشگاه اینترنتی باید حس خوبی مثل یک فروشگاه زیبا به مخاطب القا کند
فروشگاه اینترنتی باید حس خوبی به مخاطب القا کند

1. فروشگاه اینترنتی باید حس خوبی مثل یک فروشگاه زیبا به مخاطب القا کند

یک فاکتور مهم در طراحی سایت اینترنتی این است که دقیقا حس فروشگاه واقعی را به مخاطب خود القا کند، باید کیفیت اجناس به طور واقعی حس شود.

برخورد خوب فروشنده و ایجاد حس اعتماد باید در یک سایت فروشگاهی به خوبی دیده شود، باید مخاطب ببیند که قدرت انتخاب اجناس را دارد، باید چیدمان وب سایت شما مناسب سلیقه خریدار باشد.

باید تمامی استراتژی های خرید و مهندسی فروش در آن اعمال شود.

حس کنجکاوی به گونه‌ای تحریک شود که منجر به فروش محصول شود، اگر مخاطب شما هنگام ورود به سایت شما وارد و احساس فوق را حس کند، مطمئنا یکی از مشتریان دائمی سایت فروشگاهی شما می‌شود و به همین سادگی یک فروشگاه اینترنتی عالی به یک فروش عالی می‌رسد.

حس اعتماد در فروشگاه اینترنتی مهم است
حس اعتماد در فروشگاه اینترنتی مهم است

2. تجربه کاربری در طراحی سایت های فروشگاهی

در دنیای وب بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید سایت فروشگاهی وجود دارد و به سرعت هم در حال اضافه شدن هستند، استانداردهای طراحی صفحات که شامل مفاهیم UI و UX می‌باشد روز به روز در حال بهینه شدن هستند.

باید در استفاده از این مفاهیم شدیدا محتاط بود چرا که استفاده نابجا از این مفاهیم باعث سقوط شما در حوزه کسب کار شما می‌شود، تیم آرانیک وب با تکیه بر خلافیت و تجربه کاربری که درطی این چند سال کسب کرده است، مفاهیمی را پیاده سازی میکند که منجر به فروش بیشتر می‌شود، معیارهای مختلفی در طراحی وب سایت فروشگاهی به کار می‌رود که به توضیح مهمترین موارد آن می‌پردازیم:

3. سازگاری با انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها (ریسپانسیو)

یک فروشگاه اینترنتی باید در تمامی دستگاه‌های دارای سیستم عامل به خوبی نمایش داده شود و محتوا به نحوی باشد که در سایز مورد نظر مخاطب را به زحمت نیندازد، به این ویژگی اصطلاحا ریسپانسیو می‌گویند، مخاطب باید بتواند با هر دستگاهی اعم از موبایل و تبلت احساس راحتی و خرید خوب را تجربه کند.

چرا که امروزه 40 درصد از تمرکز فضای وب به موبایل و تبلت اختصاص پیدا کرده است. بدیهی است که امکانات لازم برای این دسته از مخاطبان باید در فروشگاه اینترنتی شما تعبیه شود که این تضمین را به شما می‌دهیم تمامی وب سایتی طراحی شده توسط گروه طراحی آرانیک وب دارای ویژگی ریسپانسیو یا واکنش گرا هستند.

سایت فروشگاهی ریسپانسیو یا واکنش گرا
سایت فروشگاهی ریسپانسیو یا واکنش گرا

4. تضمین اعتماد، با دریافت نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی

اولین قدم در یک معامله سودمند اعتماد است و این اعتماد در حوزه کسب و کارهای اینترنتی نیازمند تاییدیه وزارت صنعت معدن و تجارت است.

یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید با تایید این وزارت خانه برسد تا این تضمین را به مشتری بدهد که فروشگاه اینترنتی شما دارای اعتبار می‌باشد، آرانیک وب بعد از مدت مقرر از تاسیس فروشگاه اینترنتی اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک خواهد کرد. قوانین اینماد امروزه برای حمایت از کسب و کارها آسان تر شده است ولی به هر حال باید برای شروع سایت فروشگاهی و اقدامات نماد الکترونیک باید شرایط را مطالعه کرد.

چه زمانی برای سایت خود زرین پال تهیه کنیم و چه زمانی اینماد؟ آرانیک وب به شما مشاوره اینماد هم می‌دهد و در تمامی مراحل سایت مشاور شماست. مقاله اینماد ما هم می‌توانید مطالعه کنید: (تاثیر نماد اعتماد الکترونیک بر اعتبار وب سایت شما)

تضمین اعتماد، با دریافت نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی
تضمین اعتماد، با دریافت نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی

 

5. پروموشن در صفحه اول وب سایت

پروموشن یعنی ایجاد محرک‌هایی که مخاطب شما رو ترغیب به خرید می‌کند، تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، جشنواره و فستیوال‌های فروش و … باید.

در قالبی جذاب، مناسب و دارای هارمونی طراحی شود و این امر اولین حس از تجربه خرید لذت بخش را به مخاطب القا می‌کند، وقتی مشتری با لیستی از محصولات مورد علاقه‌اش که شامل تخفیف شده‌اند مواجه می‌شود حس خرید در وی حتمی شده و در اولین نگاه موفقیت سایت فروشگاهی شما برای یک فروش موفق تضمین می‌شود.

6. محصولات و کالاهای مرتبط و پیشنهاد آن ها به مخاطب

در صفحه فروش محصول باید جایی برای قرارگیری محصولات مشابه و مرتبط باشد تا به کاربر پیشنهاد شود با این عمل دو اتفاق میوفتد: 1- شانس فروش محصول مرتبط بیشتر می‌شود 2- کاربر نیازی به جستجوی مجدد ندارد و محصول مورد نیاز خود را همان جا پیدا می‌کند، پس یکی از ضروریات یک فروشگاه اینترنتی وجود قسمت کالاهای مرتبط و پیشنهادی است.

7. قابلیت جستجو و انتخاب هوشمندانه (فیلتر محصولات)

محصولات یک فروشگاه نیازمند دسته بندی در زیر مجموعه هایی مثل : قیمت، رنگ، ابعاد، وزن،برند و… هستند، باید این امکان را به مشتری خود بدهید که بتواند در دسته بندی های ذکر شده با توجه به سلیقه خود محصولات وب سایت شما را گلچین کرده و از بین آن‌ها انتخاب نماید.

با این خریدار بدون سردرگمی در کمترین زمان ممکنه به محصول مورد نظر خود دست پیدا می‌کند، آرانیک وب تاکید خاصی بر روی این بخش دارد و برای وب سایت‌های خود یک فیلد جستجوی قوی را طراحی می‌نماید که پاسخگوی نیاز یک وب سایت فروشگاهی تمام عیار باشد.

جزئیات کالا و محصولات
جزئیات کالا و محصولات

8. جزئیات کالا و محصولات

همانطور که ما در مراجعه حضوری به یک فروشگاه توقع توضیحات دقیق محصول را از فروشنده داریم، خریدار هم در سایت فروشگاهی این توقع را از ما دارد، این بخش را هرچقدر خواندنی تر بنویسید به فروش یک قدم نزدیک تر خواهید شد.

البته توجه داشته باشید علاوه بر خریدار، موتورهای جستجو هم این متن را می‌خوانند پس معیارهای خریدار و موتور جستجوگر باید باهم رعایت شود.

مواردی را که مورد علاقه خریدار است مثل دستور العمل استفاده، نحوه تعمیر و رفع عیب آن را هم داخل وب سایت درج کنید تا بازاریابی محتوایی شما تمام و کمال شود.

زمان عکس و ویدیو با وضوح بالا، روزهای ارسال یک عکس با چند نکته و برچسب قیمت گذشته است. خریداران می‌خواهند زوایای متعدد و افرادی را که از محصول در محیط‌های مختلف استفاده می‌کنند، ببینند.

آن‌ها می‌خواهند بتوانند بزرگنمایی کنند و احساسی نسبت به محصول داشته باشند.

ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. بر اساس گزارش Adobe، تصاویری که بارگیری نمی‌شوند یا بارگذاری آن‌ها خیلی طول می‌کشد، نرخ افت مصرف کننده 39٪ را مشاهده می‌کنند. و ما فقط در مورد عکس‌های حرفه‌ای صحبت نمی‌کنیم. مثلا طبق گزارش‌های اخیر افزودن عکس‌های اینستاگرام به صفحات محصولاتشان، پرداخت‌ها را ۲۴ درصد افزایش می‌دهد.

9. نظرات کاربران

کاربران باید حس کنند که به نظر آن‌ها احترام گذاشته می‌شود و وب سایت شما برای آن‌ها ارزش قائل است.

با درج بخش نظرات در محصولات باعث تعامل بین کابران می‌شوید و نکاتی را که کاربران به آن اشاره می‌کنند باعث فروش بهتر محصولات شما خواهد شد.

این امر باعث به روز شدن صفحه محصول شما می‌شود که بر روند بهینه شدن سایت فروشگاهی شما در گوگل هم کمک می‌کند.

نظرات تولید شده توسط کاربر

خریداران نظرات را می‌خوانند. در واقع حدود 95 درصد از آن‌ها. و 57٪ از مصرف کنندگان تنها در صورتی از یک کسب و کار استفاده می‌کنند که 4 ستاره یا بیشتر داشته باشد. ممکن است فکر کنید که داشتن نقدهای منفی یک قاتل فروش است. برعکس در واقع درست است. داشتن نظرات منفی اغلب می‌تواند مثبت باشد. نشان داده شده است که محصولات بدون بررسی منفی به عنوان سانسور دیده می‌شوند و به نوبه خود، خریداران نظر مثبت را جعلی فرض می‌کنند. بسته به عملکرد وب سایت، سایت‌های تجارت الکترونیک می‌توانند از پلاگین‌های محبوب ترین پلتفرم‌های بررسی از جمله Yelp، Foursquare و Facebook استفاده کنند. سایت‌های تجارت الکترونیک آینده‌نگر، مانند Paiwen Paddleboards، از بررسی‌ها به‌عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می‌کنند تا اثبات اجتماعی را افزایش دهند و طرفدارانی را ایجاد کنند.

پس در همه‌ی زمینه‌ها به روز باشید.

با درج بخش نظرات در محصولات باعث تعامل بین کابران می‌شوید
با درج بخش نظرات در محصولات باعث تعامل بین کابران می‌شوید

10. سبد خرید داینامیک و در دسترس

سبد خرید پرکاربردترین بخش روند سایت فروشگاهی است، کابر باید هر لحظه به سبد خرید خود دسترسی داشته باشد و بتواند کالا خود را حذف و یا اضافه کند، باید هزینه نهایی، تخفیفات و فاکتور را مشاهده کند تا برای هزینه کرد محصول خود به مشکل نخورد.

پیشنهادهای ویژه را هم در فروش در نظر بگیرید و از یک دیجیتال مارکتر با تجربه کمک بگیرید. اکثر سایت‌های تجارت الکترونیک و فروشگاهی از پیشنهادات ویژه در شیوه‌های بازاریابی استاندارد خود از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، متن و غیره استفاده می‌کنند.

هنگامی که خریداران متوجه می‌شوند که یک خرید ویژه مثلا تخفیف خاصی دریافت می‌کنند، آن‌ها را تشویق می‌کند که بیشتر خرید کنند و زمان بیشتری را برای جستجو در سایت صرف کنند. اگر سایت‌های فروشگاهی از تبلیغات مداوم استفاده می‌کنند، ارائه یک صفحه وب منحصر به فرد (لندینگ پیج یا صفحه فرود) که پیشنهادات را فهرست می‌کند نه تنها باعث فروش بیشتر می‌شود بلکه سئو را نیز بهبود می‌بخشد.

یک پیشنهاد بازاریابی آسان برای سایت فروشگاهی

برای سبد خرید خود یک لیست خرید آرزوها بگذارید که مخاطب اجناسی که می‌خواهد بخرد و به هر دلیلی در آن زمان نمی‌تواند بخرد را ذخیره کند و به اشتراک بگذارد و در آینده بخرد.

چه چیزی بهتر از اینکه مشتریان اقلامی را که می‌خواهند و به احتمال زیاد در آینده خریداری خواهند کرد، نشانه گذاری کنند؟ این یک رویای کمپین بازاریابی مجدد است.

بیزینس های کوچک و خرده فروشان در حال ایجاد این گزینه های فردی و آسان برای ایجاد تعامل هستند. این موارد می‌توانند نرخ باز شدن مجدد سایت شما را تا 80% افزایش دهند و چند برابر بازده خرید بالاتری داشته باشند. همچنین فرصتی برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری و برند شما با خریداران جدید است. هنگامی که خریداران لیست آرزوهای خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک می‌گذارند، ترافیک رایگان در سایت و شبکه‌های اجتماعی برای یک وب سایت به ارمغان می‌آورد.

ویژگی Find in Store ؛ گاهی اوقات نمی‌خواهید برای ارسال یک کالا صبر کنید. شما رضایت فوری مخاطب را می‌خواهید. این ویژگی باعث می‌شود که ببینید کدام فروشگاه‌های محلی محصولات موجود در انبار دارند، بسیار مفید است.

11. نحوه ارسال کالا

اصولا خریداری که به وب سایت های فروشگاهی مراجعه می‌کند دنبال رفاه است، این رفاه را باید در نحوه ارسال کالا هم حس کند، باید راه های متنوع نحوه ارسال برای خریدار تعیین شود و هرچقد این راه ها بیشتر باشد احتمال فروش محصول بیشتر می‌شود.

آرانیک وب در وب سایت‌های فروشگاهی خود انواع روش ارسال (پستی، پیکی، ارسال رایگان و زمانبندی شده) را تعبیه می‌کند.

نحوه ارسال کالا
نحوه ارسال کالا

12. روش های پرداخت کالای خریداری شده

اینکه مشتری برای نحوه پرداخت هزینه کالای خریداری شده هم حق انتخاب داشته باشد نشانه احترام به حقوق اوست.

اعمال روش های مختلف باعث تسهیل روند خرید و اعتماد خریدار به فروشگاه اینترنتی شماست، گروه طراحی آرانیک وب این قابلیت را فراهم آورده تا وب سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط این شرکت به تمامی درگاه های دارای مجوز رسمی توانایی اتصال داشته باشد.

بسته بندی محصولات ارسالی
بسته بندی محصولات ارسالی

13. بسته بندی محصولات ارسالی

فروش آغاز یک تعهد است.

بعد فروش شما باید اولین قدم برای فروش بعدی را بردارید، اینکه بسته بندی ارسالی زیبا، شکیل و شان خریدار شما باشد باعث ایجاد تعهد قلبی و معنوی در خریدار می‌شود.

بسته بندی شما باید زیبا باشد، خوردگی و زدگی نداشته باشد و احترام کامل تحویل مشتری شود، گروه طراحی آرانیک وب تیم متخصص‌های گرافیستی دارد که با درخواست مشتری اقدام به طراحی انواع المان های گرافیکی برای مشتریان عزیز خود می‌کند و یکی از دلایل برتری ماست.

موارد فوق اصول طراحی فروشگاه اینترنتی بودند که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، و باید در طراحی فروشگاهی مد نظر قرار گیرند.

سادگی باید یک هدف در طراحی خوب باشد و برای رسیدن به آن نیازی نیست ظرافت را فدا کنید.

رعایت این موارد باعث حفظ جایگاه استراتژی کسب و کار شما در محیط وب می شود. با توجه به اهمیت سایت فروشگاهی در کسب و کار پیشنهاد می‌شود همین حالا برای داشتن یک سایت فروشگاهی اقدام نمایید چرا که رمز موفقیت بسیاری از کسب و کارهای امروزی ورود به دنیای وب مخصوصا بخش فروشگاهی است. کاربرپسند بودن قطعا مهمترین هدف در یک طراحی موفق است. به چند ویژگی مهم سایت فروشگاهی اشاره کردیم برای اطلاعات بیشتر می‌تونید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اصول طراحی فروشگاه اینترنتی
اصول طراحی فروشگاه اینترنتی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت هر فروشگاه اینترنتی با توجه به تعداد محصولات تنوع محصولات، نوع گرافیک، میزان سئو و گزینه‌های متغیر دیگر تعیین می‌شود.

ولی به طور کلی قیمت یک وب سایت فروشگاهی به طور متوسط از 3 میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به استراتژی های درخواستی مشتری این قیمت بالاتر می‌رود.

ولی تاسیس وب سایت فروشگاهی در حال حاضر هزینه حساب نمی‌شود بلکه اقتصاد‌دانان این روند را به چشم سرمایه گذاری نگاه می‌کنند.

طراحی سایت

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

دسترسی سریع به مطالب