طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی 900 600 کارشناس تامین محتوا آرانیک وب

آرانیک وب نیاز و سلیقه خریداران اینترنتی را به خوبی می شناسد :

آرانیک وب از جدیدترین ترند ها و متدهای روز برای طراحی سایت فروشگاهی موفق آگاه است،هر کسب کار چالش مخصوص به خود را دارد و هر فروشگاه هم مشتریان خاص خود را داراست، اولین نقطه عطف در یک کسب و کار فروشگاهی تماس مشتری با شما جهت دریافت مشاوره، فروش و خدمات دیگر است باید به خوبی روی این قسمت تمرکز کرد تا در نگاه اول کیفیت مجموعه کسب کار شما را حس کند،برای تحقق مسیر تکاملی طراحی وب سایت های فروشگاهی نیاز به یک تیم متخصص مارکتینگ است تا با تکیه بر تجربه و دانش فنی این تیم موفقیت شما را حتمی کند، پیدا کردن یک مسیر امن و روشن در کسب کار شما بدون مشاوره و پشتیبانی یک تیم کارآزموده ممکن نیست پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان تیم آرانیک وب استفاده کنید، تضمین می دهیم از تماس با تیم ما پشیمان نخواهید شد.

طراحی سایت اینترنتی در آرانیک وب :

تیم متخصص ما با در نظر گرفتن طراحی مدرن و تجربه گذشته اقدام به طراحی سایت اینترنتی و فروشگاهی با جدیترین متد های روز دنیا می کند، تلفیق خلاقیت و تکنولوژی هنر ما و شعار ماست، با بهینه سازی وب سایت شما و رتقای سئوی وب سایت فروشگاهی شما را به جایگاه واقعی تان در محیط رغابتی وب می رسانیم،و تمامی تلاش ما این است تا موفقیت شما را در حوزه کسب و کار اینترنتی حتمی کنیم.

طراحی سایت

از فروشگاه فیزیکی به فروشگاه اینترنتی:

طی چند سال اخیر رشد روز افزون صنعت وب و رشد انواع وب سایت های مختلف را شاهد هستیم، سبک زندگی مردم رفته رفته در حال تغییراتی به سمت آسایش بیشتر است، در گذشته برای دریافت خدمات ساده بانکی نیاز به مراجعه حضوری به بانک بود ولی در حال حاضر دیگر این خدمات حضوری حذف شده اند و تماما توسط خدمات مجازی امکان پذیر شده است، همین امر باعث اعتماد مردم به فضای مجازی شده است.
امروزه مردم به استفاده از اینترنت عادت کرده اند و این تکنولوژی جز ارکان زندگی مدرن شده است، کسب و کارها همگی به سمت این تکنولوژی محبوب سوق پیدا کرده اند و تمایل مردم به استفاده از خدمات اینترنتی رشد این روند را چند برابر کرده است، یکی از مواردی که شدیدا در حال پیشرفت است فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار در قالب یک فروشگاه اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی باید حس خوبی به مخاطب القا کند :

یک فاکتور مهم در طراحی وب سایت های فروشگاهی و اینترنتی این است که دقیقا حس فروشگاه واقعی را به مخاطب خود القا کند، باید کیفیت اجناس به طور واقعی حس شود، برخورد خوب فروشنده و ایجاد حس اعتماد باید در یک سایت فروشگاهی به خوبی دیده شود، باید مخاطب ببیند که قدرت انتخاب اجناس را دارد، باید چیدمان وب سایت شما مناسب سلیقه خریدار باشد، باید تمامی استراژی های خرید و مهندسی فروش در آن اعمال شود.حس کنجکاوی به گونه ای تحریک شود که منجر به فروش محصول شود،اگر مخاطب شما هنگام ورود به سایت شما وارد فوق را حس کند مطمئنا یکی از مشتریان دائمی سایت فروشگاهی شما می شود و به همین سادگی یک فروشگاه اینترنتی عالی به یک فروش عالی می رسد.

تجربه کاربری در طراحی سایت های فروشگاهی :

در دنیای وب بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید سایت فروشگاهی وجود دارد و به سرعت هم در حال اضافه شدن هستند، استانداردهای طراحی صفحات که شامل مفاهیم UI و UX می باشد روز به روز در حال بهینه شدن هستند، باید در استفاده از این مفاهیم شدیدا محتاط بود چرا که استفاده نابجا از این مفاهیم باعث سقوط شما در حوزه کسب کار شما می شود، تیم آرانیک وب با تکیه بر خلافیت و تجربه کاربری که درطی این چند سال کسب کرده است مفاهیمی را پیاده سازی میکند که منجر به فروش بیشتر می شود، معیارهای مختلفی در طراحی وب سایت فروشگاهی به کار می رود که به توضیح مهمترین موارد آن می پردازیم:

سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت ها :

یک فروشگاه اینترنتی باید در تمامی دستگاه های دارای سیستم عامل به خوبی نمایش داده شود و محتوا به نحوی باشد که در سایز مورد نظر مخاطب را به زحمت نیاندازد، به این ویژگی اصطلاحا ریسپانسیو می گویند، مخاطب باید بتواند با هر دستگاهی اعم از موبایل و تبلت احساس راحتی و خرید خوب را تجربه کند، چرا که امروزه ۴۰ درصد از تمرکز فضای وب به موبایل و تبلت اختصاص پیدا کرده است بدیهی است که امکانات لازم برای این دسته از مخاطبان باید در فروشگاه اینترنتی شما تعبیه شود که این تضمین را به شما می دهیم تمامی وب سایت ای طراحی شده توسط گروه طراحی آرانیک وب دارای ویژگی ریسپانسیو هستند.

تضمین اعتماد، با دریافت نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی:

اولین قدم در یک معامله سودمند اعتماد است، و این اعتماد در حوزه کسب و کارهای اینترنتی نیازمند تاییده وزارت صنعت معدن و تجارت است، یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید با تایید این وزارت خانه برسد تا این تضمین را به مشتری بدهد که فروشگاه اینترنتی شما دارای اعتبار می باشد،آرانیک وب بعد از مدت مقرر از تاسیس فروشگاه اینترنتی اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک خواهد کرد.

پروموشن در صفحه اول وب سایت :

پروموشن یعنی ایجاد محرک هایی که مخاطب شما رو ترغیب به خرید می کند، تخفیف ها، پیشنهادات ویژه، جشنواره و فستیوال های فروش و … باید در قالبی جذاب، مناسب و دارای هارمونی طراحی شود و این امر اولین حس از تجربه خرید لذت بخش را به مخاطب القا می کند، وقتی مشتری با لیستی از محصولات مورد علاقه اش که شامل تخفیف شده اند مواجه می شود حس خرید در وی حتمی شده و در اولین نگاه موفقیت سایت فروشگاهی شما برای یک فروش موفق تضمین می شود.

محصولات و کالاهای مرتبط و پیشنهاد آن ها به مخاطب :

در صفحه فروش محصول باید جایی برای قرار گیری محصولات مشابه و مرتبط باشد تا به کاربر پیشنهاد شود با این عمل دو اتفاق میوفتد: ۱- شانس فروش محصول مرتبط بیشتر می شود ۲- کابر نیازی به جستجوی مجدد ندارد و محوصل مورد نیاز خود را همان جا پیدا می کند، پس یکی از ضروریات یک فروشگاه اینترنتی وجود قسمت کالاهای مرتبط و پیشنهادی است.

قابلیت جستجو و انتخاب هوشمندانه (فیلتر محصولات) :

محصولات یک فروشگاه نیازمند دسته بندی در زیر مجموعه هایی مثل : قیمت،رنگ، ابعاد، وزن،برند و… هستند، باید این امکان را به مشتری خود بدهید که بتواند در دسته بندی های ذکر شده با توجه به سلیقه خود محصولات وب سایت شما را گلچین کرده و از بین آنها انتخاب نماید، با این خریدار بدون سردرگمی در کمترین زمان ممکنه به محصول مورد نظر خود دست پیدا میکند، آرانیک وب تاکید خاصی بر روی این بخش دارد و برای وب سایت های خود یک فیلد جستجوی قوی را طراحی می نماید که پاسخگوی نیاز یک وب سایت فروشگاهی تمام عیار باشد.

جزئیات کالا و محصولات :

همانطور که ما در مراجعه حضوری به یک فروشگاه توقع توضیحات دقیق محصول را از فروشنده داریم، خریدار هم در سایت فروشگاهی این توقع را از ما دارد، این بخش را هرچقد خواندنی تر بنویسید به فروش یک قدم نزدیک تر خواهید شد، البته توجه داشته باشید علاوه بر خریدار، موتور های جستجو هم این متن را میخوانند پس معیارهای خریدار و موتور جستجوگر باید باهم رعایت شود، مواردی را که مورد علاقه خریدار است مثل دستور العمل استفاده، نحوه تعمیر و رفع عیب آن را هم داخل وب سایت درج کنید تا بازاریابی محتوایی شما تمام و کمال شود.

نظرات کاربران :

کاربران باید حس کنند که به نظر آنها احترام گذاشته می شود و وب سایت شما برای آنها ارزش قائل است، با درج بخش نظرات در محصولات باعث تعامل بین کابران می شوید و نکاتی را که کاربران به آن اشاره می کنند باعث فروش بهتر محصولات شما خواهد شد، این امر باعث به روز شدن صفحه محصول شما می شود که بر روند بهینه شدن سایت فروشگاهی شما در گوگل هم کمک می کند.
سبد خرید داینامیک و در دسترس:
سبد خرید پرکاربرد ترین بخش روند سایت فروشگاهی است، کابر باید هر لحظه به سبد خرید خود دسترسی داشته باشد و بتواند کالا خود را حذف و یا اضافه کند،باید هزینه نهایی،تخفیفات و فاکتور را مشاهده کند تا برای هزینه کرد محصول خود به مشکل نخورد.

نحوه ارسال کالا :

اصولا خریداری که به وب سایت های فروشگاهی مراجعه می کند دنبال رفاه است، این رفاه را باید در نحوه ارسال کالا هم حس کند، باید راه های متنوع نحوه ارسال برای خریدار تعبیع شود و هرچقد این راه ها بیشتر باشد احتمال فروش محصول بیشتر می شود.آرانیک وب در وب سایت های فروشگاهی خود انواع روش ارسال (پستی،پیکی،اراسال رایگان و زمانبندی شده)را تعبیه می کند.

روش های پرداخت کالای خریداری شده :

اینکه مشتری برای نحوه پرداخت هزینه کالای خریداری شده هم حق انتخاب داشته باشد نشنانه احترام به حقوق اوست، اعمال روش های مختلف باعث تسهیل روند خرید و اعتماد خریدار به فروشگاه اینترنتی شماست،گروه طراحی آرانیک وب این قابلیت را فراهم آورده تا وب سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط این شرکت به تمامی درگاه های دارای مجوز رسمی توانایی اتصال داشته باشد.

بسته بندی محصولات ارسالی :

فروش آغاز یک تعهد است،بعد فروش شما باید اولین قدم برای فروش بعدی را بردارید، اینکه بسته بندی ارسالی زیبا، شکیل و شان خریدار شما باشد باعث ایجاد تعهد قلبی و معنوی در خریدار می شود، بسته بندی شما باید زیبا باشد،خوردگی و زدگی نداشته باشد و احترام کامل تحویل مشتری شود، گروه طراحی آرانیک وب تیم متخصص گرافیستی دارد که با درخواست مشتری اقدام به طراحی انواع المان های گرافیکی برای مشتریان عزیز خود می کند.

موارد فوق اصول طراحی فروشگاه اینترنتی بودند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند، و باید در طراحی فروشگاهی مد نظر قرار گیرند رعایت این موارد باعث حفظ جایگاه استراتژی کسب و کار شما در محیط وب می شود.با توجه به اهمیت سایت فروشگاهی در کسب و کار پیشنهاد می شود همین حالا برای داشتن یک سایت فروشگاهی اقدام نمایید چرا که رمز موفقیت بسیاری از کسب و کارهای امروزی ورود به دنیای وب مخصوصا بخش فروشگاهی است.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی :

قیمت هر فروشگاه اینترنتی با توجه به تعداد محصولات تنوع محصولات، نوع گرافیک،میزان سئو، و اپشن های متغیر دیگر تعیین می شود، ولی به طور کلی قیمت یک وب سایت فروشگاهی به طور متوسط از ۳ میلیون تومان شروع می شود و با توجه به استراتژی های درخواستی مشتری این قیمت بالاتر می رود،ولی تاسیس وب سایت فروشگاهی در حال حاضر هزینه حساب نمی شود بلکه اقتصاد دانان این روند را به چشم سرمایه گذاری نگاه می کنند.

طراحی سایت