Personal site design

خدمت طراحی سایت شخصی و رزومه ای آرانیک وب

personal1

طراحی سایت شخصی و رزومه ای برای چه کسانی مناسب است؟ طراحی سایت شخصی حرفه‌ای‌ترین راه برای ایجاد برند شخصی (پرسونال برندینگ) است، حضور فعال شما در شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند جایگزین تاثیری که یک وب سایت بر وجهه حرفه‌ای شما می‌گذارد باشد.

پلتفرمی که امروز محل درآمد و پذیرای برند شماست، ممکن است در آینده نزدیک منسوخ شده و از خاکستر آن پلتفرمی دیگر ظاهر شود. همچنین در شبکه‌های اجتماعی گرافیک ثابت و غیرقابل تغییر است، در صورتی که مهمترین مسئله در ساخت برند شخصی قالب و گرافیک زیبا و جذاب اختصاصی سایت می‌باشد و باید بر اساس روحیات، تخصص‌ها، اهداف و مبتنی بر عکس و یا زمینه کاری شما باشد.

تیم آرانیک وب با داشتن تجربه کافی طراحی سایت و نمونه کارهای قوی شخصی، شرکتی، سازمانی و ارگانی در زمینه طراحی سایت شخصی به شما کمک می‌کند و مشاوره می‌دهد تا وبسایت خود را با بهترین امکانات سفارش دهید.

اهداف طراحی سایت شخصی

با توجه به پیشرفت روز افزون و نقش گسترده فضای مجازی، رقابت در حوزه ی کاری هر روز بیشتر از قبل می شود، زندگی کردن در عصر دیجیتال این فرصت را به ما می‌دهد تا با طراحی سایت شخصی مهارت ها، ایده ها و رزومه‌ی خود را با ظاهری حرفه‌ای با دیگران به اشتراک بگذاریم. در واقع طراحی این سایت به اهداف مختلفی صورت می‌گیرد از جمله:

حضور در دنیای دیجیتال:  اکثر مردم قبل از مراجعه به یک پزشک، وکیل و.. ابتدا با جستجوی نام او در گوگل سعی می‌کنند با دیدن سوابق و فعالیت های فرد مورد نظر از انتخاب خود مطمئن شوند. بنابراین باید وب‌سایتی متناسب با شخصیت و فعالیت خود داشته و در آن اطلاعات و رزومه خود را قرار دهید، تا مخاطب یا مشتری شما را راحت تر پیدا کرده و اطلاعات صحیح را در ارتباط با شما پیدا کند.

داشتن رزومه‌ی دیجیتال: وب‌سایت شخصی شما در صورتی که اصولی و استاندارد طراحی شده باشد، کاملا معرف شخصیت و توانایی‌های شما بوده و نیازی نیست از رزومه، افتخارات و مدارک خود بگویید یا آن‌ها را برای کسی ارسال کنید.

جلب اعتماد: با دیدن نام و مشخصات شما در نتایج جستجوی گوگل احساس اطمینان بیشتری در کاربر ایجاد شده و با مطالعه رزومه و اطلاعات و نظرات دیگران درباره شما شناخت بیشتری نسبت به شما پیدا می‌کند، در نتیجه راحت تر به شما اعتماد خواهد کرد.

آرشیو فعالیت‌ها: نمونه‌ کارها و عکس های شما در سایت شما دسته‌بندی و آرشیو می‌شوند و به بهترین شکل و در فضایی مناسب در دسترس کاربر قرار خواهند گرفت. مقالات، اخبار، نقاشی ها، پروژه‌های طراحی و ….

طراحی سایت شخصی می‌تواند اهداف و کاربردهای بسیار متفاوتی داشته باشد، این اهداف در اصل به دارنده سایت بستگی دارند.

امکانات طراحی سایت شخصی

انواع طراحی سایت شخصی شامل سایت پزشکی، سایت اساتید، سایت هنرمندان، سایت نویسندگان، سایت وکلا، سایت مهندسان و غیره می‌باشد که به نسبت نیاز و کاربرد خود امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهند، از جمله:

  • اطلاعات تماس (شماره ، آدرس ، نقشه ، آدرس ایمیل و . . .)
  • دسترسی به رزومه
  • آپلود مرکزی سایت
  • مقالات
  • گالری تصاویر
  • اخبار
  • لینک دوستان
  • نظرسنجی
  • گفتگوی آنلاین
  • لینک شبکه‌های اجتماعی
  • آمار سایت
  • امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان
  • فرم تماس با ما
  • مدیریت کاربران
  • خبرنامه ایمیلی و پیامکی
  • و…

ویژگی های طراحی سایت شخصی

همانطور که گفته شد سایت شخصی شامل سایت هنرمندان، ورزشکاران، وکلا، نویسندگان و تمامی شخصیت های شناخته شده  و یا خدماتی که ارائه می‌دهند می‌شود، اما هر فرد دیگری که حرفه ای را دنبال می‌کند و مهارت خاصی دارد برای حضور پر رنگ در دنیای دیجیتال امروز و قرار دادن رزومه و فعالیت های خود به شکلی حرفه ای و قابل اعتماد به یک سایت شخصی نیاز دارد. اما این گونه سایت ها باید کاملا حرفه ای و اصولی صورت بگیرد، در غیر این صورت تفاوت چندانی با صفحاتی که در شبکه های اجتماعی دارید نخواهد داشت!!

طراحان خلاق و کاربلد ما علاوه بر طراحی شخصی سازی شده و چشم نواز سایت شخصی شما، با کد نویسی اصولی و رعایت قوانین سئو همراه با سرعت و امنیت بالا و سایر فاکتورهای طراحی یک سایت حرفه ای، این اعتماد را به شما می‌دهد که تصویری حرفه ای در ذهن کاربرانتان ایجاد کرده و نام و نشان شما را با سرعت بالایی در دنیای دیجیتال رشد بدهد.

سهولت در مدیریت سایت، برای مدیران و ادمین‌های سایت شخصی واجب است.

راحتی این دسترسی با پنل وردپرس امکان پذیر است تا بتوانید خودتان اطلاعات خود را در سایت بارگزاری کنید.

مزایای طراحی سایت شخصی با وردپرس چیست؟

وردپرس از جمله محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) می باشد که به علت سادگی کار با کاربران زیادی را دارا می باشد که انواع مختلفی از وب سایت طراحی شده با وردپرس را مدیریت می کنند.

یکی از مزیت‌های طراحی سایت شخصی با وردپرس تعداد فراوان پلاگین ها، افزونه های کاربردی و رایگان موجود در مخزن وردپرس موجب شده تا بتوان با وردپرس تقریبا هر سبک و نوع سایتی را با هزینه پایین تر طراحی کرد.

وردپرس دارای امنیت بالا و سئوی قدرتمند می باشد.

وردپرس یک سیستم مدیریت اطلاعات متن باز یا open source است و در نتیجه به طور رایگان و با داشتن قالب ها و افزونه های بسیار که روزبه روز بیشتر و به روزتر می شوند، در اختیار طراحان سایت قرار دارد. ویژگی دیگری که به محبوبیت وردپرس افزوده است، امنیت و استانداردهای کیفی قابل توجه آن است.

با انتخاب وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود، خواهید توانست سئو و بهینه سازی سایت  خود را با استفاده از افزونه ها و امکاناتی که وردپرس در اختیار کاربران قرار داده است، انجام دهید.

همچنین طراحی قالب اختصاصی با وردپرس این امکان را به طراحان سایت داده است که با در نظر داشتن سلایق و اهداف مدیران شرکت ها و کسب و کارها در مدت زمانی کوتاه سایت مورد نظر مشتریان خود را مطابق با اصول حرفه ای تولید سایت، آماده کنند.

محاسبه قیمت و مشاوره رایگان طراحی سایت شخصی

برای حرفه ای ظاهر شدن باید قدم اول را حرفه ای و محکم بردارید، شروع هر کاری در صورتیکه با مشاوره و همفکری کارشناسان آن حوزه انجام شود. لازم به ذکر است که طراحی سایت رزومه‌ای نسبت به طراحی سایر سایت ها به دلیل برخورداری از صفحات کمتر قیمت پایین تری دارد.

چرا طراحی سایت خود را به آرانیک وب بسپاریم؟

شرکت طراحی وب آرانیک وب با سابقه‌ای درخشان در حوزه طراحی وب و طراحی گرافیک و بهرمندی از کادری مجرب، این توانمندی را دارد در کمترین زمان، بهترین قالب سایت‌های شخصی را برای افزایش رضایتمندی مخاطبان شما طراحی و پیاده‌سازی کند و با 2 بازوی اطلاعات فنی و گرافیک زیبا و حرفه ای شما را از رقبایتان متمایز کند.

یکی از مزیت‌های طراحی سایت آرانیک وب این است که ما سعی می‌کنیم به کاربر تمام آموزش‌های لازم را بدهیم تا کمترین وابستگی بعد طراحی سایت را به ما داشته باشد و بتواند خیلی راحت با سایت کار کند و در هزینه‌های کارفرما صرفه جویی شود.

تیم آرانیک وب ۳ ماه پشتیبانی فنی رایگان برای سایت کارفرمای عزیز دارد.

خرید هاست و دامنه در گذشته با تیم طراحی سایت بود ولی بخاطر قوانین جدید فتا باید به نام و با مدارک مشتری ثبت شود تا در صورت پیگیری احتمالی و حقوقی مشخصاتی مربوط داشته باشد.

آرانیک وب طراحی سایت شما را با توجه به سلیقه شما و نیاز شما انجام می‌دهد و بهترین مشاوره رایگان را به شما می‌دهد.

تیم ما تلاش می‌کند نهایت مشاوره‌های لازم برای ارتقا کیفیت سایت را به شما بدهد ولی در آخر تصمیم گیرنده کارفرمای عزیز است.

با آرانیک وب حرفه ای دیده شوید

همین الان وب سایت شخصی و ساختن رزومه قدرتمند خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت شخصی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02128428676 با تیم آرانیک وب تماس بگیرید.

فرصت سفارش طراحی سایت شخصی با مناسب ترین قیمت ها برای شروع یک تحول عظیم، آنلاین شدن شما و درآمد عالی آماده است.

طراحی سایت شخصی چقدر زمان میبرد؟

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت شخصی حرفه ای بین 14 تا 22 روز کاری می باشد اما زمان دقیق‌تر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد.

بعد از طراحی وب سایت شخصی ، شرکت نرم افزاری آرانیک وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

تیم آرانیک پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما، تا سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت شخصی به چه صورت است؟

طبق قوانین شرکت آرانیک وب، 50 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد. مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

دسترسی های پنل ادمین به چه صورت است؟

در طراحی سایت شخصی شما به صورت کامل به تمام ویژگی‌های مدیریتی دسترسی دارید. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید و آموزش کار با سایت را ما به صورت کامل و اختصاصی در اختیار شما می‌گذاریم.

دسترسی سریع به مطالب