خدمات سئو چیست

خدمات سئو چیست 776 776 آرانیک وب

خدمات سئو سایت 

خدمات سئو چیست ؟ آیا سایت من هم نیاز به خدمات سئو دارم؟ ما در این راهنمای دقیق به این سوالات پاسخ می دهیم. به عنوان یک تیم خدمات سئو در آرانیک وب ، من در مدتی در زمینه جستجو در زمینه فعالیت کردم. در حالی که برخی چیزها در صنعت بازاریابی دیجیتال به سرعت تغییر می کنند (الگوریتم های گوگل، انتظارات مصرف کننده، تکنولوژی دیجیتال)، یک چیز مطمئن نیست – وقتی به یک مالک کسب و کار (یا یک دوست یا یک اعضای خانواده) که در SEO کار می کنم، من دو سؤال دارم که از زمان شروع فعالیتام شروع کردم:

“یک شرکت خدمات سئو چیست؟”و”من نیاز به خدمات سئو دارم؟”

استفاده از خدمات سئو برای هر گونه موفقیت بازاریابی دیجیتال ضروری می باشد، من می خواهم براتون توضیح بدم یک شرکت خدمات سئو و یا حداقل یکی مانند آرانیک وب – در واقع چه خدماتی برای بهینه سازی سایت شما انجام می دهد.

  • خدمات سئو که باید در هر قرارداد گواهی شود
  • چگونگی پی بردن به اینکه نیاز به خدمات سئو برای سایت خود دارید
  • چگونه برای پیدا کردن بهترین شرکت خدمات سئو برای نیازهای خاص خود
  • سوالاتی که باید قبل از امضای یک قرارداد از یک شرکت  خدمات سئو درخواست کنید

آماده برای شروع و یا مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما هستید با ما تماس بگیرید.

 

آژانس خدمات سئو چه کاری انجام می دهد؟ 

بسیاری از صاحبان کسب و کار درک نمی کنند که چه چیزی در سازمان SEO انجام می شود، اولا، بیایید روشن کنیم که چه چیزی SEO است. سئو بهینه سازی موتورهای جستجو را تشریح می کنند که فرآیند افزایش رتبه بندی جستجو در صفحه وب به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد کاربران سایت است. به همین دلیل است که استخدام یک آژانس قانونی SEO برای هر کسب و کار بسیار مهم است: ۹۳ درصد از تجارب آنلاین با یک موتور جستجو آغاز می شود. خوب، بیش از ۲۰۰ فاکتور وجود دارد که در صفحه نتایج جستجو رتبه صفحه را بالا می برد، اما مواردی که بیشترین اهمیت را دارند (و آنهایی که کل SEO را در اختیار دارند) عبارتند از:

  • آیا وب سایت شما امن است (HTTPS در مقابل HTTP)
  • آیا وب سایت شما مناسب موبایل است یا نه
  • صفحات وب سریع چگونه در سایت شما بارگذاری می شوند
  • آیا یک صفحه وب دارای نشانه گذاری صحیح است (نوع کد وبسایت)
  • کیفیت صفحه محتوای وب سایت شما
  • طول محتوای محتوای صفحات وب شما
  • حضور سیگنال های اجتماعی که به وب سایت شما وصل شده اند
  • وجود لینک های با کیفیتی که به وب سایت شما اشاره دارد
  • تصاویر خود را در صفحات وب خود که باید بهینه کرد

چگونه همه ی این عوامل را تحت تاثیر قرار می دهیم؟ استراتژیک

خدمات سئو که باید در قرارداد مورد استفاده قرار گیرد

چگونگی تأثیر عوامل ما در بالا با چند سرویس کلیدی سئو و استراتژی های هدفمند است. در خدمات سئو به طور معمول باید در قرارداد SEO خود موارد زیر را ذکر کنید:

  • تجزیه و تحلیل ساختار وب سایت
  • تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت، از جمله تجزیه و تحلیل نرخ تبدیل
  • تجزیه و تحلیل آنلاین Off-page
  • بهینه سازی کد وب سایت و ساختار
  • بهینه سازی محتوای سایت
  • بهینه سازی عوامل خارج از صفحه
  • تجزیه و تحلیل ساختار وب سایت

در حالی که گوگل و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ (که واقعا شایسته این نیستند، اما من می دانم که بینگ واقعا سخت تلاش می کند) استرس دارند که می خواهند شما سایت های خود را برای کاربران به جای موتورهای جستجو طراحی کنید، و شما نیز باید سایت را طوری طراحی کنید که سایت مطابق با نیاز های کاربران باشد. چیزهایی که تیم وب ما به دنبال آن هستند عبارتند از:

  • HTTP یا HTTPS – “s” در پایان HTTPS به این معنی است که وب سایت شما امن است. شما نیاز به یک سایت امن دارید حتی اگر پرداخت آنلاین کارت اعتباری را به صورت آنلاین انجام ندهید زیرا Google در نتایج جستجو اولویت های وب سایت های امن را فراهم می کند.
  • تنظیمات Analytics – ما برای ردیابی تجزیه و تحلیل موجود نگاه می کنیم، و اگر هیچ کدام از آن وجود نداشته باشد، ما آن را نصب می کنیم تا بتوانیم پیگیری هایی را که از فروش شما پیروی می کنیم، بهتر بشناسیم. این کمک می کند تا نتایج بهتری را برای شما فراهم شود.
  • Robots.txt – این فایل است که برای جلوگیری از خزنده موتور جستجو از صفحات خزنده و نمایه سازی در وب سایت شما که شما می خواهید پنهان شده از دید عمومی استفاده می شود.
  • خطاهای سایت – این سیگنال های ارسالی به موتورهای جستجو ارسال می شود که سایت شما قابل اعتماد نیست و به این ترتیب اهمیتی ندارد که یک لیست در لیست برتر باشد. خطاهای رایج عبارتند از خطاهای ۴XX، محتوای صفحه تکراری، برچسبهای عنوان تکراری، برچسبهای عنوان نشده و کاوشگرهای مسدود شده توسط Robots.txt.
  • وضعیت نامشخص – صفحات فهرست شده توسط کاوشگرهای جستجو (مانند عنکبوت برای گوگل) یافت شده و به نظر می رسد کافی برای عبارات جستجو مربوطه. صفحات نمایه در نتایج جستجو نشان داده می شوند و می توانند ترافیکی آلی را به سایت شما هدایت کنند.
  • نقشه سایت – نقشه سایت XML شما یک لیست از تمام صفحات وب سایت است که شما می خواهید یک موتور جستجو را برای فهرست بندی (به اشتباه با robots.txt که به موتور جستجو اشاره می کند که صفحات آن ها را نمایش نمی دهد).
  • سرعت صفحه – تجربه کاربر برای موتورهای جستجو مهم است – آنها می دانند که کاربران بی تاب هستند. این به این دلیل است که سرعت سایت در صورتی که یک عامل در وب سایت شما در رتبه بندی قرار گیرد.
  • عناصر متا – برچسب های عنوان تکراری، متا توضیحات، و محتوای سایت می توانند بر رتبه بندی موتور جستجو سایت و میزان کلیک شما تأثیر منفی داشته باشند. اطمینان از اینکه عناصر متا شما بهینه شده اند، شانس خود را در SERPs پیدا خواهند کرد.
  • نرخ تبدیل – ما به دنبال تنگناها در تجربه کاربر و محتوا که ممکن است drottling منجر شود. به عنوان مثال، ما A: B را بررسی کنید فرم های مختلف تماس و یا لینک برای پیدا کردن که کدام بهترین کار برای شرکت شما.

تجزیه و تحلیل محتوا

این قسمت جایی است که من و بقیه تیم seo وارد می شوند. با چک کردن محتویاتی که در حال حاضر در سایت خود دارید، می توانیم تعدادی از موضوعات مربوط به آن را تشخیص دهیم:

  • سازگاری با جستجو
  • کلمات کلیدی بدرستی بهینه سازی نشده اند
  • محتوا هایی که امکان رتبه گرفتن ندارند
  • مسائل محتوای تکراری
  • صفحات گم شده
  • ناسازگاری شماره نام شماره تلفن (برای سئو محلی)

در نهایت، محتوای وب سایت شما مهمترین چیزی است که می توانید داشته باشید – این چیزی است که جذب بازدید کنندگان و تبدیل آنها منجر می شود. بنابراین وقتی یک ایده از محتوایی که قبلا داشته اید، به ما در تصمیم گیری در مورد چگونگی ساختن برنامه های ما برای وب سایت در حال پیشرفت کمک می کند. ما همچنین تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را برای یافتن بهترین فرصت ها برای رتبه بندی بالاتر و ارتباط با مشتریان بیشتر انجام می دهیم.

 اگر بررسیهای منفی را مشاهده کنیم، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به آنها پاسخ دهید. هدف ما برای شما این است که یک حضور معتبر آنلاین داشته باشید که کاربران اعتماد کنند و از ابزارهای زیر استفاده کنیم:

  • افزایش ترافیک 
  • برچسب های منحصر به فرد عنوان و متا توصیف برای هر محصول و خدمات
  • پیوند NAP در هر فهرست
  • بررسی های معتبر
  • لیست دایرکتوری قابل اعتماد
  • یک وب سایت کاربرپسند
  • اقدامات سازمانی اقتدار

کد و ساختار سایت بهینه سازی شده :

گاهی اوقات کد و ساختار سایت شما در جای خوبی قرار دارد و فقط نیاز به چند اصلاح جزئی دارد. (بیایید واقعیت داشته باشیم و همیشه می توانیم کاری را انجام دهیم تا بتوانیم رقبا خود را بهتر از رقبا انجام دهیم.) هنگامی که تیم SEO  کد و ساختار سایت شما را بهینه می کند، می توانید اطمینان حاصل کنید که کارشناسان شما کار می کنند. اما از همه مهمتر، ما:

  • سازماندهی ناوبری سایت شما را آسان می کند تا مردم بتوانند دقیقا همان چیزی را که می خواهند پیدا کنند
  • کد را در سایت خود پاک کنید تا سریعتر اجرا شود
  • از بین بردن اشتباهات Google زمانی که آن را رها می کند
  • یک نقشه سایت XML اضافه کنید تا خزنده گوگل بتواند به سرعت از صفحات مختلف بازدید کند
  • پیوندهای داخلی را به صفحات درون سایت خود اضافه کنید تا کاربران بتوانند به مکانهایی که میخواهید بروید، جریان پیدا کنند
  • رایگان
  • تجزیه و تحلیل جستجوگرها
  • وب سایت خود را وارد کنید تا ببینید که آیا شما می توانید از SEO استفاده کنید.

این محتوا ادامه دارد …