۶ نکته استراتژیک سئو سایت برای افزایش ترافیک در سال ۲۰۱۸

۶ نکته استراتژیک سئو سایت برای افزایش ترافیک در سال ۲۰۱۸ 468 351 کارشناس تامین محتوا آرانیک وب

سئو به معنای بهینه سازی محتوای شما است، بنابراین بیشتر در نتایج جستجو نشان داده می شود. اما اگر شما این کار را درست انجام دهید، می توانید از مزایای افزایش ترافیک بهره مند شوید، که می تواند منجر به تبدیل بیشتر، و افزایش فروش شود. مشکل این است که عوامل ارزیابی رتبه بندی در طول سال ها تغییر زیادی کرده اند. این بدان معناست که تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو که ۵ سال پیش کار می کردند، امروز پرواز نخواهند کرد. به همین دلیل است ک۶ نکته استراتژیک سئو سایت برای افزایش ترافیک در سال ۲۰۱۸ آورده ایم تا بتوانید از بهترین استراتژی SEO برای سال آینده مطمئن شوید.

۱٫ پست های “تقریبا” را بهبود ببخشید

نوشته هایی را که تقریبا رتبه بالا دارند، بازنویسی کنید. ممکن است تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد. آنها را در تجزیه و تحلیل در جستجوی «Console Search» جستجوها جستجو کنید. یک فیلتر پیشرفته را برای نشان دادن فقط مراحل که میانگین موقعیت (رتبه) بیش از ۱۰ (در صفحه دو) تنظیم کنید. حالا این مقاله را تعمیر کن. جزئیات، نمونه ها، پاسخ ها، آمار، تصاویر، نقل قول های همکار و هر چیز دیگری را که صفحات آن را بهتر می کند اضافه کنید. اگر به اندازه کافی بر روی کیفیت کار می کنید، به احتمال زیاد می توانید طول محتوا و کلمات کلیدی را به طور طبیعی اضافه کنید.

 

۲٫ بازاریابی ویدئویی می تواند منبع ترافیکی بزرگی باشد

یکی از بهترین راهنمایی های SEO، کیفیت بیش از مقدار است. اگر تعداد زیادی از صفحات ایندکس شده را داشته باشید، این بدان معنا نیست که سایت شما ترافیک ارگانی بیشتر را جذب کند. از پست های کم عمق در وبلاگ خود خلاص شوید که دارای تعداد کم یا محتوای سطحی هستند. به جای آن محتوای که واقعا جذاب است و هر بازدید کننده می خواهد از طریق مقاله کامل را بخواند، تمرکز کنید.

همچنین، فیلم ها دارای پتانسیل بالقوه زیادی هستند – عالی برای سئو سایت و ایجاد تعامل خوب با کاربر. احتمال دارد که کاربر شما به سرعت از یک ویدیو ۱ دقیقه ای استفاده کند اما ممکن است صبر کند تا مقاله ۱۰۰ کلمه ای را بخواند.

 

۳٫ محتوای مفید تولید کنید

ما در حال فعالیت برای ایجاد لینک ها هستیم و بر روی لینک های ذکر شده برند تمرکز کرده ایم. هنگامی که یک نام تجاری به ما اشاره می کند و به ما ارتباطی نمی دهد، ما به آنها دسترسی پیدا می کنیم و به طور کلی لینک می کنیم. ما تعداد زیادی از آنلاین ها را ذکر می کنیم تا بتوانیم نمایه پیوند ما را واقعا رشد دهیم و ترافیک بیشتری را ایجاد کنیم. رویکرد دیگری که ما استفاده می کنیم، ایجاد ابزارهای مفید است. این قطعات نرم افزاری هستند که برای مخاطبان ما ارزش قابل توجهی دارند اما ما به صورت رایگان عرضه می کنیم. پس از آن ۳۰۱ تغییر مسیر از سایت با استفاده از ابزار به سایت ما و تولید بسیاری از لینک. ما همچنین برای کمک به این ابزارها در زمینه های مختلف فعالیت می کنیم.

 

۴٫ بهینه سازی، تقویت، توزیع

برای به حداکثر رساندن نتایج جستجو در سال ۲۰۱۸، بازاریاب ها به دور از محتوای یکبار مصرف، یک بار و انجام شده ادامه خواهند داد. برای انجام این کار، به ۴Cs از محتوای ضربه بزنید: شرایط، ایجاد و گردش برای ساخت جامعه خود. برای رسیدن به اهداف خود در سال ۲۰۱۸، محتوا را بر اساس شرایط کسب و کار خود (اهداف کسب و کار، نیازهای مخاطبان و محتوای محتوا) ایجاد کنید. محتویات خود را در سیلوهای کلیدی استراتژیک تمرکز کنید

 

اهداف جستجوی ۲۰۱۸ خود را با ۳ نوع محتوا پشتیبانی کنید:

محتوای موجود را بازسازی کنید: محتوای موجود را حسابرسی کنید. سپس بروز رسانی و دوباره آن را تبلیغ کنید.

محتویات جدید: براساس شکافهای محتوا و نیازهای کلمات کلیدی، برای ایجاد مخاطبان و نیازهای کسب و کار، انواع محتوای ۵ هسته ای (مبانی، پرسش های متداول، چرخه ای، دلگرم کننده و محتوای بازی طولانی) را ایجاد کنید.

محتوای جدید را تغییر دهید: طول عمر محتوا را با تبدیل محتوا به فرمت های دیگر (تصاویر، ویدئو و صوتی) و قطعات مرتبط با آن برای زندگی در رسانه های شخصی، اجتماعی و شخص ثالث ادامه دهید. با توزیع مطالب خود، اهداف بهینه سازی موتور جستجوی موتور ۲۰۱۸ خود را پشتیبانی کنید.

محتوای خود را بهینه کنید محتوای خود را برای مشتریان، رسانه های اجتماعی، جستجو، نفوذگران و کسب و کار خود کار کنید. ایجاد رفرنس برای جمع آوری آدرس ایمیل.
محتوای خود را تقویت کنید اولین ۳ روز ارتقاء خود را برای رسیدن به حداکثر رساندن تمرکز دهید. از سیستم های تقویتی، نفوذگران و تبلیغات پرداخت (به ویژه فیس بوک) استفاده کنید. مطالب خود را توزیع کنید همچنان تبلیغ محتوای خود را در رسانه های رایگان و پرداخت می کنید. محتوای تغییر یافته خود را در طول زمان برای به حداکثر رساندن نتایج منتشر کنید. در نهایت نتایج خود را اندازه گیری کنید و از جامعه رو به رشد خود حمایت کنید.

 

۵٫ به حداکثر رساندن انگیزه کاربر

تمرکز بر مشارکت کاربر این که آیا به روز کردن یک پست موجود یا ایجاد یک کاملا جدید است، صفحه باید به گونه ای ایجاد شود تا به حداکثر رساندن تعامل باشد. صفحه باید: آسان برای خواندن. محتوا با استفاده از فضای خالی، عنوان ها، پاراگراف های کوتاه و تصاویر مربوطه را برای جذب صفحه آسان تر می کند و زمان کاربر را در صفحه افزایش می دهد. شامل لینک ها و پیشنهادات بسیار مرتبط در صفحه. ارائه لینک های داخلی مربوطه که به یک سوال خواننده پاسخ خواهند داد. این اغلب می تواند به میزان قابل توجهی کاهش میزان جست وجو را کاهش دهد و کاربران را به سایت خود اضافه کند.
از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید و سوالات اضافی را که ممکن است کاربران پس از مشاهده محتوا فکر کنند پاسخ دهید. به سادگی ارائه تنها محتوا که کاربر برای جستجو دیگر کافی نیست. صفحات نیاز به ارائه اطلاعات اضافی که یک کاربر ممکن است به دنبال آن باشد. ارائه اطلاعات اضافی به حفظ کاربر کمک می کند و به موتورهای جستجو می گوید که محتوای صفحه نه تنها به پرس و جو جستجو پاسخ می دهد، بلکه ارزش اضافی را که دیگر محتویات محتوایی ممکن نیست، ارائه می دهد.
شامل چند راه برای کاربران برای جذب محتوای. شامل تصاویر، infographics، ویدئو، و متن. این توجه خوانندگان را جذب می کند و آنها را در محتوا بیشتر درگیر می کند.
استفاده از این تاکتیک ها اطمینان حاصل خواهد کرد که صفحات شما برای خوانندگان بسیار ارزشمند است و موتورهای جستجو این صفحات را به عنوان محتوای با کیفیت بالا علامت گذاری می کنند.

 

۶٫ دوباره پست های وبلاگ قدیمی را دوباره بسازید

سالهاست که من برای وبلاگنویسی خود در مورد copywriting نوشته ام. من همه چیز را از چگونگی نوشتن یک قاتل درباره صفحه ی ما به تاکتیک برای موفقیت به عنوان یک کپی رایت غیررسمی پوشش دادم. این پست ها به من کمک کرد تا رتبه بندی های بالا در گوگل را برای کلمات کلیدی ترجیح داده کنم. اما من به تازگی متوجه شدم که من در جستجوی فرصت جستجو بودم. من تا حد زیادی به ایجاد پست های وبلاگ جدید متمرکز شدم که هرگز به گذشته برگشتم و تجارب گذشته ام را نادیده گرفتم. آنها هنوز مقدار زیادی اطلاعات مفید داشتند، اما بعضی از آنها منسوخ شده بودند.

 

با توجه به بهینه سازی سایت ، در حال حاضر به طور مرتب با پست های وبلاگ قدیمی می روم و موارد زیر را انجام می دهم:

  • هر گونه اطلاعاتی را که دقیق یا مربوط به آن نیست، به روز کنید.
  • اضافه کردن عکس های جدید و حذف هر گونه قدیمی که نگاه به تاریخ.
  • نوشتن / بهینه سازی عنوان و متن ALT برای تمام تصاویر.
  • بازنویسی عناوین قدیمی برای دوستانه تر در جستجوگرها.
  • اضافه کردن زیرخط به پست هایی که هیچ کدام، با استفاده از کلمات کلیدی در صورت امکان.
  • بررسی تگ های عنوان و متا توصیف برای کلمات کلیدی و ارتباط.
  • کلمات کلیدی اضافی را در پست هایی که فاقد آن هستند، ببافید.
  • پیوندهای موجود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها هنوز کار می کنند و لینک هایی را به صفحات جدیدتر مرتبط می کنند.
  • Google با اضافه کردن مطالب مفصل تر، پست ها را تسریع می کند، زیرا گوگل در حال حاضر به صفحات ثروتمندتر و اطلاعاتی علاقه مند است.
  • اصلاح برای اشتباهات این شگفت انگیز است که شما می توانید با چشمان تازه بدست آورید.
  • سوزان گرین بیش از ۲۵ سال است که کپی رایتنر حرفه ای است. او درک عمیق از بازاریابی اینترنتی و سبک نوشتن مکالمه ای دارد که چشم انداز را به مشتریان تبدیل می کند.

۲ دیدگاه