طراحی و ری دیزاین لوگو
طراحی کارت ویزیت
طراحی ست اداری
طراحی شبکه اجتماعی
عکاسی صنعتی از محصولات
طراحی اینفوگرافیک
طراحی سه بعدی CGI
طراحی کاتالوگ
طراحی برشور
طراحی بسته بندی محصولات
طراحی پوستر و بنر
طراحی پاورپوینت
طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب
طراحی مجله و گزارش کار سالانه
طراحی بنر وبسایت
طراحی و ری دیزاین لوگو
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- تحویل لوگو 1 اتوده 2 روز کاری، 2 اتوده 3روز کاری، 3 اتوده 5 روز کاری می باشد.
- تحویل ری دیزاین لوگو بسته به پیچیدگی لوگو بین 1 تا 3 روز کاری می باشد.
- ارائه کد رنگی مورد نظر مشتری قبل از طراحی الزامی است. در صورت درخواست مشتری تعیین و پیشنهاد کد رنگی با هزینه انجام می پذیرد.
- تا 2 بار ادیت رایگان است.
- برای لوگوهای تایپوگرافی هجی کلمات می بایست مشخص باشد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- به ازای سفارش هر 5 کارت ویزیت در یک سفارش 1 عدد کارت ویزیت به عنوان هدیه درنظر گرفته می شود.
- تحویل کلیه کارت ویزیت ها 2 روز کاری است.
- غلط املائی به عهده مشتری گرامی است.
- تا دوبار ادیت رایگان است.
- برای مشتریان سخت پسند هزینه طراحی به صورت ساعتی 150.000 تومان محاسبه می گردد.
طراحی کارت ویزیت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی ست اداری
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل ست اداری 3 روز کاری می باشد.
- ارائه لوگو قبل از شروع طراحی ست اداری الزامی می باشد. در صورتی که مشتری محترم لوگو ندارد ست اداری بدون لوگو طراحی می شود.
- کدهای رنگی همگی به CMYK تبدیل می شود تا کمترین اختلاف رنگی را بعد از چاپ داشته باشد.
- تا 2 بار ادیت رایگان است.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل 7 روز کاری می باشد.
- درصورتی که استراتژی محتوا دارید قبل از شروع فرایند طراحی ارسال بفرمایید تا طبق نظر کارشناس طراحی شود.
- آموزش اختصاصی کار کردن با قالب به همراه پکیج به صورت رایگان ارائه می شود.
طراحی شبکه اجتماعی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
عکاسی صنعتی از محصولات
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل به ازای هر 5 شات (شات: عکس ادیت شده نهایی) 3 روز کاری می باشد.
- در صورتی که نیاز به حضور عکاس در محل باشد هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری گرامی می باشد.
- در صورتی که عکاسی نیازمند تهیه تجهیزات اضافه باشد (نور اضافه، رفلکتور، لنز و…) هزینه اضافه به فاکتور نهایی اضافه می گردد.
- هزینه ارسال محصولات به استدیو جهت عکسبرداری در هر صورت با مشتری گرامی می باشد، هزینه بازگشت محصولات بعد از عکسبرداری در صورتی که کمتر از 5 محصول و 10 شات باشد به عهده مشتری گرامی می باشد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل اینفو گرافی ساده 1.5 روز، پیشرفته 3 روز و پیچیده 4 روز کاری می باشد.
- در صورتی که محتوای اینفوگرافی می بایست از منبع خاصی مثل کتاب، مقاله و یا ویدئو استخراج شود (در واقع فرایند تولید محتوا باید صورت گیرد) با توجه به حجم مطلب بازه مبلغی 300.000 تا 4.000.000 تومان به فاکتور نهایی اضافه می گردد.
طراحی اینفوگرافیک
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی سه بعدی CGI
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان طراحی اولیه محصولات 4 روز کاری می باشد.
- امکان ارائه خروجی ویدئو برای محصولات امکان پذیر است و هزینه آن با توجه به میزان سختی کار، جهت محصول و سایر ویژگی هایی که به رندرینگ مربوط است توسط کارشناس مربوطه تعیین می گردد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل به ازای هر 8 صفحه 1.5 روز کاری
- پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد سایز کاتالوگ با مشاور واحد گرافیک هم صحبت کنید تا یک برشور به روز داشته باشید.
- غلط املائی محتوا به عهده مشتری گرامی می باشد.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تهیه عکس صنعتی از محصولات و فضای کار با تخفیف ویژه پذیرفته می شود.
- فایل لایه باز قالب با پرداخت هزینه قابل ارائه است.
- طراحی کلیه کاتالوگ ها با نرم افزار ایندیزاین انجام میپذیرد.
- امکان ارائه PFD اینتراکتیو (هوشمند) برای ارائه دیجیتال امکان پذیر است.
طراحی کاتالوگ
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی برشور
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل هر یک عدد برشور 2 روز کاری می باشد.
- در صورتی که برشور چاپی است در ثبت سفارش ذکر بفرمایید.
- تا 2بار ادیت رایگان است.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین است؛ برای موارد خلاقانه هزینه طراحی جداگانه محاسبه می گردد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل بسته به پیچیدگی بسته بندی و سایز محصول بین 2 تا 5 روز کاری.
- کلیه طراحی ها بعد از ارائه فایل تیغ برش از سمت چاپخانه انجام می پذیرد (درصورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید حتما داخل پیام ثبت سفارش خود ذکرکنید).
طراحی بسته بندی محصولات
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی پوستر و بنر
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل بسته به سختی پوستر بین 2 تا 4 روز کاری متغییر است.
- محتوای پوستر می بایست واضح بیان شود.
- قیمت نهایی پوستر بعد از ارسال نمونه کار از سمت مشتری و نظر کارشناس گرافیک تعیین می گردد.(بنا به تشخیص مشتری ممکن است طراحی پوستر ارسالی ساده باشد و بعد از مشاهده کارشناس گرافیک آن را در رده متوسط یا سخت طبقه بندی کند به همین علت ملاک نظر کارشناس گرافیک است).
- در صورتی که مشتری سخت پسند باشد به ازای هر ساعت طراحی اضافه 150.000 تومان به فاکتور نهایی اضافه می گردد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل به ازای هر 8 اسلاید 1 روز کاری می باشد.
- حداقل سفارش 8 اسلاید است و برای موارد کمتر از 8 اسلاید هزینه طراحی همان 8 اسلاید در فاکتور مشتری درج می شود.
طراحی پاورپوینت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان طراحی قالب 1 تا 2 روز کاری و به ازای هر 30 صفحه 1 روز به زمان تحویل اضافه می شود.
- قیمت اعلامی حدودی است و قیمت نهایی بعد از اعلام نظر کارشناس طراحی کتب اعلام می گردد؛ این قیمت تا 20% تلرانس دارد.
- ویراستاری و غلط های املائی به عهده مشتری گرامی بوده و مشتری موظف است قبل از ارسال برای طراحی فرایند ویراستاری را طی کرده باشد.
- طراحی کلیه کتب به جهت حرفه ای تر بودن با نرم افزار ایندیزاین انجام می شود و صفحه آرایی با نرم افزار Word پذیرفته نمی شود.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل قالب 2 تا 3 روز کاری و به ازای هر 12 صفحه 1 روز کاری محاسبه می گردد.
- غلط املایی به عهده مشتری گرامی بوده و می بایست قبل از ارسال برای طراحی فرایند تصحیح و ویراستاری انجام پذیرد.
- کیفیت عکس های ارسالی توسط کارشناس گرافیک مورد تایید و بررسی قرار می گیرد.
- تا 2 بار ادیت رایگان است.
طراحی مجله و گزارش کار سالانه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی بنر وبسایت
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
- کلیه سفارشات بعد از صدور فاکتور و پرداخت 50% هزینه اولیه به واحد طراحی ارجاع داده می شود.
- ملاک محاسبه روزهای طراحی روزهای اداری می باشد؛ پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل روز کاری نمی باشد.
- در صورتی که سفارش شما قبل از 11 صبح ثبت و فاکتور آن پرداخت شود شروع روند طراحی شما از همان روز شروع می شود.
- قیمت اعلامی برای موارد روتین می باشد و برای موارد اختصاصی ملاک قیمت اعلامی کارشناس گرافیک می باشد.
- ارائه نمونه مورد پسند مشتری محترم قبل از شروع طراحی الزامی است.
- درصورتی که مشتری طرح مورد پسندی را ارسال نکند و طراحی را به عهده سلیقه تیم طراحی بگذارد، بعد طراحی امکان تغییر طرح را ندارد و فقط در حد چند ادیت ساده امکان پذیر است.
- نکات مهم و مواردی که نیازمند بررسی بیشتر هستند را در قسمت “پیام” فرم سفارش ذکر بفرمایید.
- در صورت درخواست مشتری مبنی بر تحویل زودتر 20% به هزینه نهایی به عنوان هزینه فورس اضافه می گردد.
- درصورت درخواست چاپ محصولات اعم از کارت ویزیت، ست اداری و… هزینه چاپ با توجه به قیمت روز اعلامی چاپخانه اعلام می گردد و هزینه آن می بایست به صورت کامل تسویه گردد.
- زمان تحویل بنرها به ازای هر 5 عدد بین 1 تا 3 روز کاری می باشد.
- موضوع هر بنر می بایست مشخص و واضح اعلام شود.
- بنرهای خارج از عرف قوانین اسلامی پذیرفته نمی شود.
- در صورت سفارش بیشتر از 5 بنر به ازای هر 5 عدد 1 بنر رایگان می باشد(این تعداد می بایست در یک سفارش باشد).
- برای طراحی اختصاصی و مشتریان سخت پسند هزینه به صورت ساعتی 000 تومان محاسبه می گردد.
- تغییر موضوع بنر بعد از طراحی امکان پذیر نیست.
- ارائه فایل لایه باز بنرها برای سفارشات بالای 5 بنر رایگان بوده و بعد از تسویه نهایی ارسال می گردد.