متن آگهی تبلیغاتی

چگونه متن آگهی تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟

چگونه متن آگهی تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟ 800 520 کارشناس محتوا1
چگونه متن آگهی تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟Reviewed by نرگس کاوه on Feb 19Rating: 4.0چگونه متن آگهی تبلیغاتی جذاب بنویسیم؟آیا تا به حال برای نوشتن متن آگهی تبلیغاتی مشکل داشته اید و نمی دانید چگونه یک متن تبلیغاتی بنویسید؟ با اصول و قواعد نوشتن متن آگهی تبلیغاتی چطور آشنایی دارید؟چگونه متن زیبا و جذاب برای تبلیغات بنویسیم؟

متن آگهی تبلیغاتی جذاب برای تبلیغات

آیا تا به حال برای نوشتن متن آگهی تبلیغاتی مشکل داشته اید و نمی دانید چگونه یک متن تبلیغاتی بنویسید؟

با اصول و قواعد نوشتن متن آگهی تبلیغاتی چطور آشنایی دارید؟

چگونه متن زیبا و جذاب برای تبلیغات بنویسیم؟

برای نوشتن یک آگهی تبلیغاتی عواملی همچون نوع محصول، بازار هدف، رسانه تبلیغاتی، هدف از تبلیغ و … تعیین می کنند که چگونه متن آگهی تبلیغاتی بنویسیم؟

این موضوع به سئو سایت کمک کرده و میزان ترافیک وب سایت را افزایش می دهد هم اینکه متوجه می شویم که مخاطبین ما بیشتر مجذوب چه عنوان ها و مواردی می باشند و چه مطالبی جذب بالاتری دارد.

نمی دانید باید از چه عنوان ها و مطالبی در آگهی های کسب و کارتان استفاده کنید که تعداد افراد بیش تری به کسب و کار شما سر بزنند؟

می دانید نوشتن متن آگهی تبلیغاتی نیاز به مکان خاصی برای نویسنده دارد؟

برای اینکه پاسخ تمامی سوالات بالا را دریابید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید:

چند مثال جالب:

مریم عزیز

خوشحالش کن!

دو تخفیف ۱۰٫۰۰۰ تومانی، ویژه سفارش شیرینی از اسنپ فود

کد تخفیف:……..

مهلت استفاده فقط امروز و فردا

 

 

جیرینگی عزیز

تماشای سریال کلاغ رو از دست نده

لینک: …………….

 

 

با سلام
امکان سفارش آنلاین پیتزا
و انواع فست فود
به همراه ارسال رایگان تا امشب
پیتزا سیب ………..۰۲۱

 

دریافت تخفیف برای یک شام خوشمزه و ویژه. با ارسال کلمه «شام» به شماره “شماره مورد نظر” در سفارش بعدی خود ۲ درصد تخفیف بگیرید!

 

متن آگهی تبلیغاتی جذاب

متن آگهی تبلیغاتی جذاب

 

ساختار یک آگهی تبلیغاتی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

یک آگهی تبلیغاتی عموما از سه بخش تشکیل شده است.

بخش اول که همان عنوان آگهی تبلیغاتی شماست، که  نقش بسزایی می تونه در بالا بردن راندمان تبلیغ شما داشته باشد.

بخش دوم را توصیف اول از تبلیغ و بخش سوم رو توصیف دوم از تبلیغ نام گذاری می کنند.

در قسمت توصیف اول یا First Description شما باید از مزایا و خدمات پس از فروش کالا خود به بینندگان تبلیغتان بگویید.

در قسمت توصیف دوم یا Second Description شما باید توضیح بیش تری درباره ی کالای خود به بییندگان تبلیغتان بدهید و از جملاتی استفاده کنید که بیینده انگیزه پیدا کند و بخواهد که از کسب و کار شما استفاده کند.

شما باید خود را به جای خریداران قرار دهید و در زمان نوشتن متن آگهی تبلیغاتی، سعی کنید از واژه هایی استفاده کنید که خریداران به دنبال اونا می گردند.

به طور مثال شما باید از خودتون سوال بپرسید که محصول شما چگونه می تونه نیاز های خریداران رو بر طرف کنه، یا کالای شما از چه لحاظی نسبت به کالاهای مشابه ارجعیت داره؟

شما باید بسیار شفاف جواب این سوالات رو با فن بیان ویژه درون متن آگهی تبلیغاتی تان قرار دهید.

آیا نوشتن متن آگهی تبلیغاتی باید در یک محیط خاص انجام شود؟

ببینین نوشتن متن آگهی تبلیغاتی یک فرآیند مهم در کسب و کار شما تلقی می شود در واقع یک راه ارتباطی شما با مشتری همین تبلیغاته.

اگر شما نتوانید با تمرکز بالا شروع به نوشتن متن آگهی کنید، قطعا نمی توانید مشتری ها را به کسب و کار خود بکشانید.

بسیاری از محققان بر این باورند که نوشتن یک متن آگهی تبلیغاتی در محیط آرام و به دور از سر و صدا می تونه بازده بسیار بالاتری نسبت به نوشتن آگهی در جایی شلوغ داشته باشه.

پس پیشنهاد می شود در حین نوشتن یک متن آگهی تبلیغاتی به مکانی آرام و بی سروصدا رفته و با تمامی تمرکز خود شروع به نوشتن آگهی تبلیغاتی کنید.

چه نکاتی را باید در متن آگهی تبلیغاتی رعایت کنیم تا بازده فروش ما بالا رود؟

نکته اول: یکی از نکاتی که در آگهی تبلیغاتی باید رعایت کنید، استفاده از کلیدواژه در عنوان و متن آگهی تبلیغاتی است.

استفاده از کلید واژه در عنوان یک آگهی تبلیغاتی می تواند به بهتر دیده شدن آن آگهی کمک کند و بازده آگهی را بالا ببرد.

نکته دوم: لازم نیست در متن آگهی تبلیغاتی از جملات پیچیده استفاده کنید.

هر چه متن یک آگهی تبلیغاتی پیچیده تر باشد، تاثیر آن بر روی مخاطب کمتر می شود.

متن آگهی تبلیغاتی باید به گونه ای نگارش شود که در عین سادگی، برای خواننده روان باشد.

روان بودن و سادگی، دو جزء اصلی یک آگهی تبلیغاتی به حساب می آیند.

اما خوب شاید برای شما سوال شود که چگونه می توان سادگی و روان بودن را در آگهی تبلیغاتی خود ایجاد کنید؟

در جواب باید به شما بگویم، تنها راه اینکه متن آگهی خود را ساده کنید این است که بار ها و بار ها آن متن را بخوانید و کلمات را درون متن عوض کنید، به طوری که خواندن آن متن ساده تر بشود.

همچنین خواندن دوباره متن آگهی تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند که اگر در حین نگارش متن کلمه ای را به اشتباه نوشته باشید آن را تصحیح کنید.

چرا که غلط املایی و اشتباهات لغتی در آگهی تبلیغاتی می تواند ضرر های جبران ناپذیری داشته باشد.

نکته سوم: هیچ زمان در نوشتن یک آگهی تبلیغاتی، زیاده گویی نکنید.

در واقع شما باید یک تعادل در متن آگهی تبلیغ خود ایجاد کنید، به گونه ای که نه از گفتن برخی از مشخصات تبلیغ صرفه نظر کنید، نه آنکه در مورد آن مشخصات بیش از اندازه صحبت کنید.

محققان بر این باورند که صحبت کردن بیش از اندازه در مورد یک مشخصه خاص، به معنای قوت آن محصول نیست، بلکه در برخی موارد می تواند نشانه ضعف آن محصول باشد.

نکته چهارم: نشان دادن شواهد و مدارک در متن آگهی تبلیغاتی می تواند اثر آن تبلیغ را چندین برابر کند.

شما می توانید از نظر کاربرانی که در گذشته محصولات شما را استفاده کرده اند و از آن رضایت داشتند استفاده کنید.

و از میزان رضایت آنها در آگهی تبلیغاتی خود بگویید.

همچنین استفاده از نظرات افراد خاص و مشهور درون آگهی هم در جلب کردن نظر مشتریان بی تاثیر نیست.

نکته پنجم: اگر در متن آگهی تبلیغاتی کسب وکارتان می خواهید عکس محصول یا کالای مورد نظر را قرار دهید.

حتما به یاد داشته زیر آن عکس هم باید مشخصات آن کالا را بنویسید و درباره آن کالا توضیح دهید.

چرا که برخی معتقدند، نوشته ی تنها چشم های مشتریان را خسته می کند.

اما نگاه کردن به عکس و نوشته های مختصر زیر آن می تواند جلوی این خستگی را بگیرد و یک ایده ی عالی برای جلب نظر مشتریان باشد.

نکته ششم: محصول شما باید همواره در ذهن خریداران یک حس نو و تازه را تداعی کنه.

آن ها باید احساس کنند که محصول شما با تمامی محصولات مشابه متفاوت است و دارای ویژگی منحصر به فردی است.

پس سعی کنید در نوشتن متن آگهی تبلیغات این حس را با نوشته های خود تلفیق کنید و به مشتریان خود توضیح دهید که فرق شما و رقیبان شما در چیست.

نکته هفتم: شما می توانید در عنوان آگهی تبلیغاتی کسب و کارتان، قیمت محصول مورد نظرتان را ذکر کنید.

البته برای تمامی آگهی های تبلیغاتی آوردن قیمت در عنوان پیشنهاد نمی شود.

برای خریداران اولین چیزی که مهمه، هزینه ای است که قراره صرف آن محصول کنند.

اگر شما در عنوان آگهی تبلیغاتی، یک قیمت معقول و مناسب ذکر کنید، قطعا آن ها کسب و کار شما را جهت خرید محصولات انتخاب می کنند.

به طور مثال اگر شما قصد فروش کتاب شازده کوچولو را دارید می توانید در عنوان آگهی خود بنویسید.

کتاب شازده کوچولو تنها ۵ هزار تومان.  همچنین شما می توانید در عنوان آگهی از آفر ها و تخفیفاتی که قرار است به خریداران بدهید، سخن بگویید.  

۲ دیدگاه
  • Avatar
    انتشارات مکتب آروین 2020-02-20 در 18:41

    سلام
    من دانشجوی بازاریابی دانشگاه تهران هستم
    همیشه از مقالات خوبتون استفاده می کنم
    با تشکر از سایت خوب شما