مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

طراحی کارت ویزیت با آرانیک وب

طراحی کارت ویزیت آرانیک

سلام به همه آرانیک وبی‌ های عزیز، در خدمتتون هستیم با سری مقالات خودمونی، در این مقاله قرار به طراحی کارت ویزیت بپردازیم، اگر در مورد کارت ویزیت اطلاعات کمی دارید و یا می‌خواید یک کارت ویزیت حرفه ای داشته باشید که بیشتر جذب رو برای مخاطب‌تان داشته باشه حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشد.

روال این مقاله به این صورت هست که اول از همه سعی کردم توضیح علمی کارت ویزیت رو بدهم بعد به مسائلی که در حوزه کارت ویزیت هست بپردازم که سوال خیلی از مشتریان برای “طراحی کارت ویزیت” بوده و در آخر هم به سوالات متداول در حوزه کارت ویزیت می‌پردازم.

همه کارهایی که ما امروز در تجارت انجام می دهیم دیجیتال است، ارسال نامه، امضای قرارداد، شرکت در جلسات، حتی شبکه سازی.

ولی کارت ویزیت چیزی است که دیجیتال به این زودی ها به طور کامل جایگزین آن نخواهد شد.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا کارت ویزیت قدیمی و غیر دیجیتال هنوز مهم است و اینکه چرا باید همیشه جیبمان پر از بیزینس کارت باشد؟

کارت ویزیت یا بیزنس کارت چیست ؟

کارت ویزیت به هر چیزی که اطلاعات تماس شما و نوع کسب و کارتان باشد میگویند، این کارت ویزیت میتواند، یک تیکه کاغذ ساده باشد یا یک کارت ویزیت خلاقانه که به خوبی مخاطب رو جذب می کند.

اگر کسب و کار دارید حتما به کارت ویزیت نیاز دارید، حالا این کارت ویزیت میتواند چاپی باشد و یا آنلاین (کارت ویزیت مجازی) باشد که البته بخاطر شرایط پیش اومده (کرونا ویروس) استقبالش هم زیاد شده.

ساده ترین راه تبلیغ کسب‌وکار و یک جورایی ایحاد ساختار لید و وفاداری مشتری ارائه کارت ویزیت هست که نباید دست کم بگیرید مخصوصا اگر کار شما فیزیکی یا مثلا خدمات فنی ارائه می دهید حتما باید کارت ویزیت داشته باشید.

ویژگی های یک کارت ویزیت حرفه ای چیست؟

بخواهم بهتر بگویم برای داشتن یک کارت ویزیت خاص و مطلوب باید چه مواردی را رعایت کنید:

اگر یه کارت ویزیت یا بیزینس کارت ویژگی های زیر داشته باشه حتما برای شما پرسود خواهد بود:

  • باید خلاقانه باشد:

اگر کسب و کار شما به گونه ای هست که باید برای ارائه خدمت خلاقیت به خرج بدهید مثلا یک شرکت ارائه راهکارهای مالی هستید پس باید کارت ویزیت‌تان خلاقانه باشد، این‌جوری وقتی کارت رو به مشتری میدهید خلاقیتش چشمش رو میگیرد و به لحاظ روانی حس خلاقیت شما و تیم‌تان بهش منتقل میشود.

کارت ویزیت آرانیک وب
طراحی کارت ویزیت با آرانیک وب
  •  باید نماد کسب و کار شما باشد:

یه کارت ویزیت حرفه ای باید به گونه باشد که همیشه هرجا کارت ویزیت شما را دیدن به یاد شما بیوفتند یعنی چی ؟ بذارید دوتا مثال بزنم:

        طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه: در طراحی این دسته از کارت ویزیت ها باید توجه کنید از رنگ‌هایی استفاده کنید که مورد پسند خانم هاست، مثل تونالیته صورتی، قرمز و طلایی استفاده کنید. (برای اطلاع بیشتر از روانشناسی رنگ ها و انتخاب کد رنگی میتونید مقاله : تاثیر رنگ ها در گرافیک و انتخاب کد رنگی مناسب کسب و کارتان را بخوانید)

خانم ها ریز بینی خاصی دارند و همگی دوست دارند زیبا دیده شونده پس کارت ویزیت آرایشگاه زنانه شما باید به نحوی طراحی بشود که مخاطب شما با دیدن اون به خودش بگوید قطعا این آرایشگاه برای من خوبه و با رفتن به اینجا حس خوبی میگیرم، البته بماند که خانم کلا از آرایشگاه حس خوبی می گیرند 🙂

        طراحی کارت ویزیت املاک: مخاطبین املاک افرادی هستند که عموما با حجم بالایی از پول در ارتباط هستند پس باید به این نکته توجه بشود که در کارت ویزیت‌شان اعتماد سازی بشود و این حس القا بشود که یک مشاور املاک خوب و منصف منتظره تا بهشون خدمات دهی کند.

عموما کارشناسان مسکن و املاک به صورت گروهی کار می کنند پس در طراحی کارت ویزیت مشاوره املاک دقت کنید که یک کادر خالی جهت نوشتن نام شخصی فرد مشاور رو در نظر بگیرید.

  • باید خاص یا لاکچری باشد:

در کسب‌وکارهایی که برند شما از اهمیت خاصی برخوردار است یا قیمت خدمات و محصول شما گران قیمت است باید این حس خاص بودن و لاکچری که مشتری با خرید محصول یا خدمت از شما دریافت میکند را توی کارت ویزیت‌تان هم حس کند تا تبدیل به لید بشود که اگر سبک کار شما گران قیمت هست مثلا : یک شرکت بین المللی هستید یا نمایشگاه ماشین های خاص رو دارید توصیه میشود برید سراغ طراحی کارت ویزیت‌های لاکچری.

طراحی کارت ویزیت لاکچری آرانیک وب
طراحی کارت ویزیت مات
نمای پشت کارت ویزیت طراحی شده توسط آرانیک وب

حال سوال پیش میاید  خصوصیات یک کارت ویزیت لاکچری چیست؟

در این نوع کارت ویزیت ها معمولا از طرح های مینیمال و مفهمومی استفاده میشود، رنگ ها عموما به سمت رنگ های تیره میل دارد و راه های ارتباطی به جای چندین ادرس و شماره تلفن یک ادرس و یک شماره تلفن ختم میشود و باعث میشود مخاطب حس کند با برند نایاب خاص و لاکچری طرف حساب هست.

  •  جنس مناسبی داشته باشد:

خب اینجا رسیدیم به یک سوال که اکثر مشتریان آرانیک وب از ما دارند:

“جنس مناسب چاپ کارت ویزیت برای کسب‌وکارم کدام است؟”

خب این بخش رو با دقت بیشتری بخوانید جنس کارت ویزیت باید با توجه به محتوا، رنگ و نوع کسب و کار تعیین بشود.

بریم سراغ پر استفاده ترین جنس های کارت ویزیت و مثال هایی که به شما کمک میکند بفهمید کدام‌شان برای شما بهتراست:

1-      چاپ کارت ویزیت گلاسه مات یا براق: این نوع جنس میشود گفت در دسته کارت ویزیت‌های ازان قیمت یا اقتصادی قرار میگیرند، اگر کسب‌وکار شما به این صورت هست که مدام باید کارت ویزیت بدهید و یا محصول و خدمات شما میان رده محسوب میشود از این نوع کارت ویزیت‌ها پیشنهاد میشود استفاده کنید.

مثلا اگر کسب‌وکار شما کتاب فروشی یا میوه فروشی محل هستید میخواهید داخل کتاب‌ها یا کیسه میوه ها یه کارت ویزیت بزارید که هم تبلیغ کارتان باشد و هم به همه بدهید این جنس شدیدا پیشنهاد میشود.

2-    چاپ کارت ویزیت لمینت مات و یا براق: این نوع جنس مرغوبیت و استحکام خوبی داره و بیشتر چاپ رو در بین تمامی کارت ویزیت ها به خودش اختصاص داده، فقط باید حواستان باشد که از نوع مات و براقش درست و بجا استفاده کنید، به لحاظ قیمتی قیمت‌شان متوسط رو به بالاست به راحتی پاره نمیشوند ولی با تا شدگی زیاد احتمال شکستگی در مقوا را دارند.

اگر برندینگ کسب‌وکارتان مهم هست این جنس شدیدا پیشنهاد میشود چرا که کیفیتش حس خوبی به مخاطب شما میدهد و ماندگاری خوبی هم دارد.

پیشنهاد میشود برای کارت ویزیت های تیره از چاپ کارت ویزیت لمینت براق و برای بیزینس کارت های رنگ روشن از چاپ کارت ویزیت لمینت مات استفاده بشود چون رنگ های تیره در لمینت مات همگی اصلاحا “بور” میشوند به همین خاطر چاپ لمینت مات تیره اصلا پیشنهاد نمیشود.

خب حالا از لمینت مات و براق چه زمانی استفاده کنیم؟

البته بهتراست  با مثال توضیح بدهم، نوع لمینت مات یا براق رو باید با توجه به نوع مخاط‌ب‌تان انتخاب کنید مثلا برای کارت ویزیت آرایشگاه زنانه بهتراست که از لمینت براق استفاده چون که اکثر خانم ها بخاطر نوع لوازم آرایش و وسواس خاصی که روی پوست‌شان دارند اکثر از کرم استفاده می کنند و دست‌شان دارای چربی ست وقتی دست بزنند به کارت ویزیت لمینت براق، چربی خودش را نشان نمیدهد.

ولی روی لمینت مات به صورت خیلی واضح خودش را نشان میدهد و در مقابلش یک مرکز نگهداری سالمندان باید لمینت مات رو انتخاب کند چرا که مخاطبش احتمالا سن بالایی دارد و رفله نور روی کارت ویزیت براش خوشایند نیست.

3-   چاپ کارت ویزیت کتون (کتان): این نوع کارت ویزیت جذابیت خاص خودش و صد البته بدی های خاص خودش هم دارد، این کارت ویزیت بخاطر بافت ملایم و طرح مشبک روش برای همه جذاب هست ولی همیشه همه مخاطبین از زود کثیف شدن و مچاله شدن راحت این کارت ویزیت  ناراضی بودند  حالا این کارت ویزیت برای چه کسایی خوب و چه کسایی نیاد استفاده کنند؟!

   اگر کسب و کار شما جوری ست که ممکن به صورت موردی مجبور بشوید به افرادی که کارت ویزیت میدهید اطلاعات خاصی که مختص اون فرد هست را بدهد از جنس چاپ کتان استفاده کنید، مثلا ممکنه شما نماینده بیمه هستید که میخواهید به فرد بیمه شده شماره بیمه نامش را هم بدهید به راحتی میتونید روی کارت ویزیت کتون بنویسید اینجوری هم اطلاعات تماس شما را دارد هم شماره بیمش را دارد

    اگر کسب و کار شما جوری ست  که مخاطب شما احتمالا با دستان کثیف قرار از شما کارت  بگیرد یا کسب و کار شما جوری ست که دیر به دیر با شما کار خواهند داشت این مدل رو نباید استفاده کنید. مثلا اگر شما تعمیرگاه دارید اکثرا دست شما و یا مشتری شما کثیف و روغنی ست به همین خاطر وقتی به این کارت ویزیت دست بزنید به راحتی لکه بر میدارد و یا شما مثلا سرویس کار آبگرمکن دیواری هستید مشتری شما احتمالا هر 2 سال به شما نیاز دارد و کارت ویزیت جنس کتان کارتی نیست که دو سال عمر کند و به راحتی مچاله میشود و متونش از بین میرود.

4  چاپ کارت ویزیت فانتزی: این نوع کارت ویزیت داری سایز های غیر معمول یا طراحی های غیر معمول هستند که پر استفاده ترین این ها کارت ویزیت لمینت برجسته نام دارد اگر میخوایید کارت ویزتتان یکم خاص تر از بقیه باشد این سبک پیشنهاد میشود ولی متاسفانه به علت استفاده پیش حد همه کسب و کارها از این مدل کارت ها یه جورایی از چشم افتاده و جذابیت قبل رو ندارد.

5-   چاپ کارت ویزیت PVC: این نوع کارت ویزیت در دسته کارت ویزیت های خاص و با کلاس قرار میگیرد، چرا که جنس بسیار خوبی دارد، پاره نمیشه و با در دست گرفتنش حس خوبی میدهد به افراد .

تنها مشکلش گران قیمت بودن است که معمولا در تیراژ های 500 تایی هم چاپ میشود و این جنس چاپ دیجیتالش هم طرفدارای خاص خودش رو داره البته جلوتر در مورد چاپ دیجیتال کارت ویزیت هم توضیحاتی رو میدهم خدمتتون.

اگر خیلی خاص بودن براتون مهمه و مشکلی هم برای هزینه چاپ کارت ویزیت PVC ندارین پیشنهاد میشود ازاین جنس استفاده کنید معمولا روی این کارت ها یک لایه UV هم میخورد و دیگه رنگ کارت به مرور زمان ازبین نمیرود.

در کارت ویزیت های PVC دیگر مهم نیست که رنگش تیره باشه یا روشن که خوب چاپ شود در 90% مواقع در هر دو مدل رنگی خوب چاپ میشود.

کارت ویزیت های PVC دوتا وزن دارند یکی 350 میکرون و اون یکی 700 میکرونه که وزن سنگینش همون کارت های عابر بانک محسوب میشود، مثلا اگر کارت گارانتی میخواهید چاپ کنید پیشنهاد میشه از PVC 700 میکرون استفاده کنید.

6-   چاپ کارت ویزیت چوبی: این مدل از کارت ویزیت مناسب کسایی ست که بیشتر تصمیم دارد یک یادگاری به مخاطبش بدهد تا کارت ویزیت، کارت ویزیت های چوبی بخاطر اینکه جنس کارت از چوب است عملا نمیشه طراحی خاصی داخلش انجام داد و باید  صرفا از متون استفاده کرد که با دستگاه لیزر روش چاپ بشود، هزینه چاپ این کارت ویزیت ها با توجه به تعدادش متغییر است.

نتیجه گیری این  بخش “چطوری یک ویزیت خاص و جذاب داشته باشیم؟”

اگر بخوام جمع بندی کنم کل حرف‌هایی که در مورد داشتن یک ویزیت خاص زدم میشود: کارت ویزیت شما باید جوری طراحی بشود که از نگاه مخاطب شما (نه خود شما) خاص به نظر بیاید در نگاه اول یه جورایی دلش رو ببره و اگر 10 تا کارت ویزیت دیگر از همکارای شما را داشت یه جوری طراحیش خوب و خاص باشد که کارت ویزیت شما را از بینشون انتخاب کند، حالا که انتخاب کرد جنسش باید یه جوری باشد که ماندگاریش مناسب باشد جنسش این حس رو القا کند که قرار خدمات خوبی رو مثل جنس کارت ویزیت دریافت کند.

متون روی کارت ویزیت هم باید آخرین مرحله قلاب مشتری را اجرا کند و متون اینقدر صریح و در دسترس باشد که سریع تصمیم به ارتباط گرفتن با شما کند.

پس طراحی کارت ویزیت، جنس چاپش و نوع متون به کار رفته داخل کارت ویزیت تعیین کننده خاص بودن، شیک بودن کار شما و به نوعی نشان دهنده پرستیژ کاری شماست.

طراحی کارت ویزیت آرانیک

اگر همچنان نیاز به کمک دارید یا توی انتخاب طرح، رنگ و جنس کارت ویزیت مشکل دارید کارشناسان طراحی گرافیک ما اماده اند تا به شما کمک کنند، نگران نباشید کافی ست تماس بگیرید قول میدهیم مشکل‌تان را حل کنیم.

طراحی کارت ویزیت گالری لباس ضحی
طراحی کارت ویزیت خاص توسط آرانیک وب
طراحی کارت ویززیت جذاب
طراحی کارت ویزیت برای کسب و کار

سایز کارت ویزیت چقدر باید باشد؟

بیزینس کارت‌ها در هر جای دنیا سایزهای مختلفی دارد چون دستگاه های چاپ شیت بندی مخصوص خودشان را دارند ولی در کشور عزیزمان ایران 2 تا سایز کارت ویزیت هستند که جزء پرطرفدارترین‌ها هستند که به اسم سایز بزرگ و سایز کوچک شناخته میشود  سایز کوچیک: 4.8 در 8.5 سانتیمتر و سایز بزرگ 9 در 5 سانتیمتره که طراح محترم باید از هر سمت 4 میلیمتر خطوط حریم برش رو در نظر بگیرد که متنی داخلش نوشته نشود چون احتمال اینکه توی تیغ برش دستگاه برود هست.

انواع چاپ کارت ویزیت ؟ و کدامشان بهتر است؟

برای چاپ کارت ویزیت دو مدل چاپ وجود دارد: “چاپ افست و چاپ دیجیتال”

  • چاپ افست یا چاپ 4 رنگ: یکی از مرسوترین حالات چاپ که در آن  چهار رنگ مشکی، زرد، صورتی و آبی روی صفحات زینک ریخته میشود و چاپ میشود.

       اگر کارت ویزیت شما تیراژ بالایی دارد و کیفیت چاپ هم براتون مهم هست از چاپ افست استفاده کنید. معمولا با توجه به شیت چاپخونه کارت ویزیت های افست بین یک روز تا   یک هفته زمان نیاز دارند تا اماده بشوند.

  • چاپ دیجیتال: همانطور هم که از اسمش پیداست توسط دستگاه چاپ دیجیتال چاپ میشود، علت محبوبیت این مدل چاپ سرعت چاپ هست یعنی حدودا 1 ساعت آمادست و میتونید استفاده کنید ولی خب قیمتشان بالاست مثلا با هزینه چاپ 100 عدد کارت ویزیت چاپ دیجیتال میتونید 1000 تا کارت ویزیت افست چاپ کنید!

کدوم چاپ بهتره افست یا دیجیتال؟

اگر تعداد چاپتون بالاست، کیفیت براتون مهمه  و زمان دارید خب قطعا چاپ افست پیشنهاد میشه ولی اگر مثلا فردا یک قرار کاری مهم یا نمایشگاه دارید و نیازه که کارت ویزیت داشته باشید از چاپ دیجیتال استفاده کنید، چاپ دیجیتال کارت ویزیت درسته که سرعتش بالاست ولی موندگاری رنگ ها کمه کیفیت چاپ هم در حد چاپ افست نیست این رو گفتم که که اگر رفتین چاپ کردین یهو نخوره تو ذوقتون.

مد رنگی کارت ویزیت چی باید باشد؟

ما کلا دو مد رنگی اصلی داریم: CMYK و RGB اگر قرار کارت ویزیت شما به صورت اُفست چاپ شود حتما باید از مد CMYK استفاده کنید در واقع در این مد K یا همون رنگ مشکی باعث میشود متون به صورت پر رنگ تر دیده بشوند و اگر قرار مشکی 100% استفاده کنید حتما کد هگزا دسیمال 000000# رو استفاده کنید اینجوری خیالتون هم راحت است و اگر مد رنگی RGB رو به صورت افست چاپ کنید حداقل 20 تا25% افت رنگی دارید یعنی اون چیزی که تو کامپیوتر میبینید تو چاپ نمیبینید.

اگر چاپ شما دیجیتال است باید از مد رنگی RGB استفاده کنید البته اگر CMYK هم استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد،

اگه بخواهم یه نتیجه گیری کلی انجام بدهم اینکه برای چاپ افست مد رنگی CMYK و برای چاپ دیجیتال مد رنگی RGB باید استفاده بشود.

کارت ویزیت یک رو باشد دو رو؟

کارت ویزیت ها الان اکثرا دو رو هستند و تک رو فقط در چاپ های کارت ویزیت گلاسه معمولی دیده میشود که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند.

حالا میرسیم به پر تکرار ترین سوالات شما عزیزان:

1- فرایند سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت به چه صورت است؟

فرایند سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت بسیار ساده ست شما از چند روش میتوانید اقدام کنید:

        از طریق چت آنلاین با کارشناسان فروش

        مراجعه به صفحه تخمین قیمت و بعد از تعیین هزینه میتوانید فرم پرکنید و بعدش ما با شما تماس میگیریم

        پیام به شماره واتس آپ شرکت 09038481012 (پیشنهاد ما این روش هست)

        تماسم مستقیم با شماره 28428676-021 داخلی 1 که متصل‌تان میکند به دوستان واحد فروش

بعد ازینکه با ما ارتباط بگیرید هرگونه سوالی باشد پاسخگو هستیم و روند کلی رو مجدد خدمتتون توضیح میدهیم تا خیالتون راحت باشد.

2- آیا شما طراحی “کارت ویزیت رایگان” انجام میدهید؟

ـ  ما در آرانیک وب یکسری خدمات داریم که اگر دریافت بشود یکسری خدمات مثل طراحی کارت ویزیت به عنوان هدیه از سمت

ما رایگان میشود، مثلا اگر شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی درجه 1 یا 2 رو بدهید ما به عنوان هدیه طراحی کارت

ویزیت رو به صورت رایگان براتون انجام میدهیم تا کسب‌وکارتان رونق بگیرد.

ـ  در صورتی که سفارش چاپ شما بیشتر از 3میلیون تومان باشد طراحی کارت ویزیت شما رایگان انجام میشود.

ـ  در صورتی که شما و یا کسب‌وکار شما ویژه زنان سرپرست خانوار است طراحی کارت ویزیت شما رایگان انجام می‌شود.

ـ  در صورتی که شما شرکت دانش بنیان، خلاق و یا نانویی هستید و خدمات بالای 7 میلیون تومان از آرانیک وب دریافت کنید،

طراحی بیزینس کارت‌تان رایگان انجام می‌شود.

      ـ  در صورتی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یا کریدور صادرات معاونت علمی معرفی نامه

داشته باشید علاوه بر تخفیف بر روی خدمات طراحی کارت ویزیت شما رایگان انجام می شود.

 

3- طراحی کارت ویزیت شخصی انجام میدهید؟ و اگر بله چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

بله انجام میدهیم، اصوالا اگر شما کسب و کاری برای خودتان دارید یا محوریت یک برند با شماست حتما به یک کارت ویزیت شخصی نیاز دارید.

در طراحی کارت ویزیت شخصی باید به موارد زیر اشاره بشود:

        اسم کامل شما

        اشاره مستقیم به سمت و تخصص شما

        شماره تماس که موبایل اول نوشته می شود و بعد شماره تلفن ثابت

        راه ارتباطی دوم با شما که معمولا وب سایت شخصی شما و یا ایمل شماست

        و در نهایت ادرس شماست.

نمونه طراحی کارت ویزیت آرانیک وب
آرانیک وب طراح کارت ویزیت‌های لاکچری مناسب کسب وکار شما

4- طراحی و چاپ کارت ویزیت رو خودتان انجام میدهید؟ یا بعد از طراحی باید ببریم بدهیم چاپ کنند؟

ما بعد از اینکه کارت ویزیت رو براتون طراحی کردیم بهتون اطلاع میدیم و شما باید تصمیم بگیرید که خودتون میخواهید ببرید چاپش کنید یا ما براتون انجام بدهیم، اگر قرار شد ما چاپ کنیم هزینه چاپ رو طی فاکتوری ازتون دریافت میشود و در طی زمان مقرر آماده میشود.

آرانیک وب چاپخانه اختصاصی ندارد ولی با چاخانه های معتبر قراداد تجاری دارد و به صورت همکاری اقدام به ارائه خدمات چاپ جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز میکند.

5- ارسال کارت ویزیت چاپ شده به چه صورت هست؟

بخاطر کرونا امکان مراجعه حضوری توسط مشتریان محترم را فعلا نداریم ولی برای تهران توسط پیک و برای شهرستان با انتخاب مشتری پست میشود و یا تحویل ترمینال داده میشود.

6- من به خدمات “چاپ کارت ویزیت فوری” نیاز دارم چه کار باید انجام بدهم؟

اگر ثبت سفارش طراحی شما قبل از 10 صبح باشد بعد از طراحی ارسال میشود برای چاپخانه و به صورت دیجیتال چاپ میشود و شما میتوانید در همان روز کارت ویزیت‌تان را تحویل بگیرید.

7- من کارت ویزیت با تعداد کم میخواهم برایم انجام میدهید؟

بله انجام میدهیم، فقط باید توجه کنید که چاپتون باید دیجیتال باشه و با توجه به تعداد کم ممکنه هزینش زیادتر بشود.

8- من چاپ کارت ویزیت افست میخواهم امکانش هست جای تحویل 7 روز زودتر تحویل بگیرم؟

شیت های چاپی افست معمولا 7روزست ولی درصورت اسرار مشتری امکان تحویل 2تا3 روز کاری هم هست ولی به فاکتور نهایی هزینه فورس چاپ اضافه میشود. هزینه چاپ فورس معمولا 20% گرانتر از تحویل 7 روزه میشود.

9- چاپ کارت ویزیت رو میشود به صورت آنلاین ثبت کرد؟

بله شما میتوانید به صورت آنلاین با دوستان واحد فروش از طریق: چت آنلاین شماره مستقیم شرکت ثبت فرم تماس با ما سفارش بدهید هزینش رو پرداخت کنید و به راحتی در زمان مقرر تحویل بگیرید.

10-  قیمت چاپ کارت ویزیت چقدرهست؟

متاسفانه به دلیل عدم ثبات بازار چاپ و کاغذ مثل قبل امکان درج ثابت قیمت هارو نداریم هروقت نیاز داشتید قیمت بگیرید کافیه به شماره واتس آپ شرکت 09038481012 پیام بدهید یا از طریق چت آنلاین و تماس مستقیم اقدام کنید دوستان واحد فروش قیمت لحظه ای رو خدمتتون اعلام میکنند و حداکثر هم اون قیمت تا 24 ساعت اعتبار دارد.

11- هزینه طراحی کارت ویزیت آرانیک وب چقدرهست؟

هزینه طراحی کارت ویزیت با توجه به تعداد طرح و میزان پیچیدگی کارت ویزیت تعیین میشود به همین خاطر پیشنهاد میشود به صفحه محاسبه آنلاین هزینه آرانیک وب مراجعه کنید.

هزینه طراحی کارت ویزیت آرانیک وب چقدرهست؟
هزینه طراحی کارت ویزیت آرانیک وب چقدرهست؟

برای هر راهنمایی و مشاوره‌ای تماس بگیرید ما تمام سوالاتونو در این زمینه پاسخ میدهیم:

با خیال راحت طراحی آنلاین کارت ویزیت خود را به ما بسپارید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

021-28428676 برای تماس مستقیم

09038481012 (فقط جهت چت واتس اپ)

ایمیل: info@aranikweb.ir

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید