مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

طراحی سایت اختصاصی یا آماده، کدام بهتر است؟

طراحی سایت اختصاصی یا آماده ؟

طراحی سایت اختصاصی کمک می کند که کسب و کار شما به صورت آنلاین قابل اعتماد باشد.

برای ورود به دنیای کسب و کار و رقابت با رقبای خود و افزایش ترافیک سایت خود باید شروع به ساخت سایت کنید تا در دنیای دیجیتال عقب نمانید.

هنگامی که شما آماده طراحی سایت هستید، گزینه های مختلفی وجود دارد. اگر شما با زبان برنامه نویسی HTML و برنامه های کاربردی وب آشنا نیستید، تعدادی از گزینه های دیگر برای طراحی وبسایت شما وجود دارد: 

  1. استخدام  وب سایت حرفه ای برای ایجاد و ساخت یک وب سایت منحصر به فرد.
  2. طراحی وب سایت خود را با استفاده از نرم افزار خارج از قفسه مانند FrontPage® یا Dreamweaver® ایجاد کنید. (این بسته های نرم افزاری نیاز به تخصص فنی دارند.)
  3. استفاده از ابزارهای طراحی وب سایت آنلاین با قالب های پیش طراحی و / یا قابل تنظیم وب سایت برای سفارشی کردن با رنگ، گرافیک و متن شرکت خود.

میزان سفارشی سازی در طراحی وب سایت شما، سرعت و هزینه طراحی سایت شما را افزایش می دهد.

چگونه یک طراحی سایت اختصاصی می تواند به کسب و کار آنلاین من کمک کنم؟

همانطور که داشتن یک نام تجاری شناخته شده برای کسب و کار مهم است، طراحی وب حرفه ای می تواند به شما کمک کند:  

  • رضایت مشتریان را در پی داشته باشد. طراحی وب سایت حرفه ای به نیازهای بازدیدکنندگان شما پاسخ می دهد – به سرعت آنها را به آنچه می خواهند بدانند بدون موارد غیر ضروری و گیج کننده طراحی کنید که به آن ها برسند. اطمینان حاصل کنید که ناوبری در طراحی وب سایت شما قابل پیش بینی، سازگار و آسان است و به ایجاد ارتباط مثبت با بازدیدکنندگان شما کمک می کند.
  • اجتناب از مشکلات فنی. بارگذاری طولانی مدت، لینک های خراب و تصاویر بی کیفیت تنها برخی از مسائل مربوط به طراحی وب است که می تواند توسط یک سرویس حرفه ای طراحی وب برطرف شود.

برای دستیابی به مشتریان بالقوه و موتورهای جستجو به طور یکسان، طراحی وب سایت به هدف دوگانه مهم شما می انجامد که تاثیر زیادی بر فروش آنلاین شما دارد.

طراحی سایت اختصاصی با وردپرس یکی از مهم ترین راه های بهبود دسترسی به وبسایت است.

 شما ممکن است تصمیم بگیرید برای درست کردن وب سایت خود با یک کارشناس حرفه ای طراحی وب برای طراحی و ساخت وب سایت با استفاده از آخرین تکنیک های طراحی وب سایت انجام دهید، یا شما می توانید روش دیگری را انتخاب کنید و از قالب های طراحی وب سایت سفارشی برای ساختن وب سایت خود کمک بگیرید.

ابزارهای حرفه ای طراحی وب سایت و میزبان وب سایت می تواند برای شما اطمینان حاصل کند که طراحی وب سایت شما عالی است و دقیقا همان چیزی که شما می خواهید را انجام می دهد:

پاسخگو به نیازهای مشتریان شما باشد.  

طراحی وب در همه جا معمولا به دو صورت انجام می گیرد : روش طراحی وب اختصاصی و روش دوم از قالب های آماده استفاده کردن برای ساخت سایت، که برخی از مشتریان طراحی با کدنویسی را دوست دارند برخی هم از قالب های از پیش آماده که در ادامه در مورد این به بحث خواهیم پرداخت.

طراحی سایت اختصاصی یا سفارشی

طراحی وب سایت سفارشی بیشتر مربوط به چگونگی ساخت وب سایت شما است که چگونه وب سایت خود را درست کنید.

برخی از طراحان وب سایت بر اساس نظر و ایده مشتریان خود قدم به قدم وب سایت خود را طراحی می کنند مثلا مشتری می خواهد بخشی از سایت طبق یک پلتفرم خاص پیاده سازی شود.

شما قبل از اینکه بخواهید یک وب سایت اختصاصی یا سفارشی درست کنید باید ایده و برنامه خاصی برای آن داشته باشید.

طراحی سفارشی باید حداقل صفحاتی را که برای هر وب سایت مهم است داشته باشد، به ویژه برای فروش یک محصول یا محصولی که مهم باشد. 

این صفحاتی که کد نویسی شده اند همیشه می تواند در زمان بعد گسترش یابند، اما در حال حاضر، طراحی وب سایت سفارشی شما فقط باید شامل اطلاعات مربوطه در حال حاضر باشد. 

برای طراحی وب سایت سفارشی یا اختصاصی باید چه کار هایی را انجام بدیم:

صفحه اصلی – این صفحه ای است که آنچه شما می خواهید ارائه بدهید را به مشتریان خود می گویید یعنی شما یک منو اصلی در صفحه اصلی خود درست می کنید که در این وب سایت یا فروشگاه چه چیز هایی موجود می باشد.

محصولات و خدمات – این صفحات باید صفحات مهم در طراحی وب سایت سفارشی شما باشد چرا که آنها به دلیل بازدید مشتریان از وب سایت شما هستند.

شما باید یک صفحه جداگانه اختصاص داده شده به هر محصول و خدمات که شامل جزئیاتی در مورد محصول یا خدمات خود را از جمله قیمت خود و اینکه آیا شما ارائه هر گونه ضمانت یا تضمین را به مشتریان خود می دهید شامل شود.

تماس با ما و درباره ما – این صفحات حتما باید در طراحی وب سایت شما وجود داشته باشد، زیرا بازدیدکنندگان شما اطلاعات مهمی در مورد شما می بینند و  برای سفارش محصول، چگونه با شما تماس بگیرند و آنچه اعتبار شما را برای فروش محصولات یا خدمات شما معرفی می کند در این صفحه باشد.

اطلاعات تماس خود را در بسیاری از صفحات و در مکان های ممکن قرار دهید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول – این صفحه باید سوالات و پاسخ های استانداردی را که هر بازدید کننده ای بارها و بارها درخواست کند، شامل شود.

چون در این قسمت سایت برخی از مشتریان و بازدید کنندگان از وب سایت شما نظر یا انتقادی در مورد محصولات یا اطلاعاتی دیگر با شما در میان می گذارند و حتما این قسمت را باید در سایت خود داشته باشید.

بسیاری از صفحات دیگر وجود دارد که می توانید آن را به وب سایت خود اضافه کنید، اما با شروع کار برای طراحی وب سایت خود بهتر است قدم به قدم و منظم جلو بروید تا یک سایت خوبی را طراحی کنید و یک وبسایت استاندارد داشته باشید که از سئو خوبی هم برخوردار باشد…

جمع بندی :

هزینه های شما را کاهش میدهیم.

دسترسی شما را به آسانی تسهیل میکنیم و دیگر مشکلی برای پست گداشتن و رونق کسب و کار ندارید.

اطلاعات شما به روز می شود و گوگل برای شما اعتبار قائل می شود.

مزایای مادام العمر دارید و مشاوره پشتیبانی همیشگی.

خدمات خود را بهتر ارائه میدهید و مشتریان و کاربران شما بیشتر می شود

اگر وبسایت دارید حتما هر چند وقت یکبار یک بررسی کامل انجام دهید تا از رقبا عقب نمانید.

برای طراحی سایت اختصاصی به ما اعتماد کنید و وبسایت تخصصی خود را بسازید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید