Successful sale
آموزش فروش موفق و مشتریمداری
مسیر یادگیری فروش موفق
آموزش فروش و تکنیک های فروش اینترنتی
دنیای امروز به دنبال سرعت بخشیدن به کارها و راه اندازی کسبوکارهای جدید است و راه اندازی فروشگاههای اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین طرفداران زیادی دارد. شاید شما کسب
ویژگی های فروشنده موفق
فروشنده موفق تأثیر مستقیمی بر گسترش و رونق یک کسبوکار دارد. یک فروشندهی تأثیرگذار، علاوه بر فروش بیشتر، موجب جلب رضایت مشتریان و در نهایت سبب به شهرت رسیدن و
ایجاد لید قوی چه تاثیری بر فروش دارد؟
اکثر شرکتها، سازمانها و برندها به دنبال یک هدف مشترک هستند و آن هم فروش محصول یا خدماتشان است. در عین حال برای فروش هم به مشتری نیاز دارند و
چگونه با مشاوره فروش ایجاد کنیم و مراحل مشاوره دادن چگونه است؟
اکنون بیش از نیم قرن است که اصطلاح فروش مشاوره ای یا Consultative Selling در ادبیات فروش جهان رواج یافته است. احتمالاً وقتی مک حنان در کتاب خود تحت عنوان
چگونه نیاز مشتری را کشف کنیم
توجه به مشتری نیز عاملی مهم در تعیین این تمایز و کمک به شرکتها به شمار میرود. اما علیرغم این واقعیت، بسیاری از کسبوکارها به جای تمرکز بر کشف نیاز
چگونه باعث ایجاد نیاز در مشتری شویم؟
مردم به یک کالا یا خدمت نیاز دارند، بنابراین کسب و کارها برای رفع این نیازها راه اندازی می شوند، اساس و پایه شکل گیری کسب و کارها، رفع نیاز مردم است.
چگونه استراتژی قیمت گذاری مناسبی برای محصولات و خدمات خود داشته باشیم؟
امروزه روش های متنوعی برای قیمت گذاری کالا و خدمات استفاده میشود، که هر یک دارای مزایای خاص خود بوده و با توجه به نوع کسبوکار و همچنین شرایط بازار
چگونه در مشتری حس خوب خرید ایجاد کنیم و آنها به خود وفادار کنیم؟
روانشناسی جذب مشتری و احساسات مشتری بخش مهم و ضروری در تبلیغ نویسی برای صفحات فرود، صفحات فروش، ایمیلهای بازاریابی و تبلیغات هست؛ اما کدام احساسات را باید هدف قرار