مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

آشنایی با لینک خارجی ؛ بک لینک پادشاه سیاه سئو

بک لینک پادشاه سیاه در سئو و بهینه سازی

در این مقاله قصد داریم ابتدا به شما درباره بک لینک توضیح دهیم و بگوییم که چرا بعضی افراد بک لینک را پادشاه سئو می دانند.

البته Content is KING نیز شعار معروف حیطه ی سئو و بهینه سازی وب سایت است ولی در سئوی داخلی یا On Page بیشتر این موضوع صدق میکند، و بک لینک پادشاه سئوی خارجی یا Off Page است که می توان گفت حدود 70 درصد سئوی خارجی به این موضوع بستگی دارد.

خوب در ابتدا یک تعریف از بک لینک به شما می گوییم بک لینک در واقع یکی از عوامل رتبه بندی سایت شما توسط موتور های جستجو است. اساس بک لینک سایت هایی است که به سایت شما پیوند دارد این پیوند سبب می شود که افراد بیش تری به سایت شما مراجعه کنند.

در واقع ترافیک سایت شما را افزایش می دهد.

به عبارت دیگر موتورهای جستجو قصد دارند بفهمند که چگونه صفحات وب سایت شما به هم متصل می شود و بر اساس آن سایت ها را رتبه بندی می کنند.

حال برخی از شرکت های سود جو در مقابل فروش بک لینک، و تکنیک های سیاه سئو به شما اطمینان می دهند که رتبه سایت شما را در موتور های جستجو افزایش می دهند.

شاید در ابتدا رتبه سایت شما افرایش پیدا کند اما این کار مشکلاتی را نیز برای صاحب وب سایت ایجاد می کند به طور مثال:

موتور های جستجو الگوریتمی تازه برای رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرند که ممکن است رتبه سایت شما را بسیار پایین بیاورد و هزینه زیادی را به شما تحمیل کند، و شما به پنالتی گوگل انداخته شوید.( وب سایت شما پنالتی یا پنالایز می شود.)

و در ایران کمتر سئو کارانی هستند (شاید به تعداد انگشتان یک دست) که بتوانند وبسایتی را با همان دامنه از پنالتی گوگل در بیاورند.

در فرآیند لینک سازی، بهتر است که لینک ها مرتبط با زمینه ی فعالیت وبسایت شما باشد.

در غیر این صورت اصولا الگوریتم پنگوئن سریعا دست به کار می شود و ممکن است وب سایت ها را پنالتی کند.

در نمودار سرچ کنسول ناگهان متوجه میشوید از یک قله نزول کرده و با شیب زیادی در حال نزول خواهد بود.

 

لینک سازی
لینک سازی

 

معمولا چنین شیوه هایی مثل خرید بک لینک بیش تر برای سایت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نمی خواهند مدت زیادی فعالیت داشته باشند.

اما اگر شما می خواهید بیزینس طولانی تری در وب سایتتان داشته باشید باید بک‌لینک بسازید و از خرید بک لینک صرف نظر کنید.

به همین علت است که برخی افراد به بک‌لینک لقب پادشاه سیاه سئو را داده اند.

بک لینک نخرید بک لینک بسازید!

با این تفاسیر شاید برای شما سوال شود که ساختن بک‌لینک کار بسیار مشکلی است؟

آیا می توان بدون صرف هزینه اینکار را انجام داد؟

ما در جواب به شما می گوییم: بله وب سایت هایی وجود دارند که در ساختن بک‌لینک به شما کمک می کنند و برخی از این سایت ها رایگان به این کار می پردازند.

اما اکثر این سایت ها شاید نتوانند به شما طرز صحیح ساخت بک لینک را به شما یاد دهند یا به دلیل داشتن زبان های متفاوت این وب سایت ها یادگیری ساخت بک‌لینک برای شما سخت باشد.

بک لینک مثل معرفی است که از طرف یکی از دوستانتان برای کار پیش شما مراجه کرده است:

حال یا از دوستتان سابقه ی خوبی در ذهنتان دارید، یا که سابقه ی خوبی پیش شما ندارد.

برای همین باید در انتخاب بک‌لینک دقت کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی وب سایت هایی بپردازیم که به صورت رایگان و یا با دریافت هزینه به شما در ساخت بک‌لینک کمک می‌کنند:

  • ساخت بک لینک به واسطه سایت tumblr

سایت https://www.tumblr.com یک سایت تخصصی در زمینه ساخت بک‌لینک و سئو است، این سایت دارای ۶۰ دامین می باشد.

شما برای ساخت بک‌لینک در این سایت ابتدا باید عضو شوید و بعد با توجه به راهنما هایی که درون سایت قرار گرفته بک‌لینک بسازید البته دسترسی به این سایت در ایران دارای محدودیت است.

  • ساخت بک لینک به واسطه سایت monitorbacklinks

سایت https://monitorbacklinks.com هم ابزاری قدرتمند برای ساخت بک لینک است نکته قابل توجه این وب سایت ۳۰ روز استفاده آزمایشی از این وب سایت است که در صورت راضی بودن از این سایت، شما می توانید اشتراک ماهانه یا سالانه این سایت را تهیه کنید به طور مثال اشتراک ماهیانه این وب سایت بسته به خدماتی که این سایت در اختیارتان می گذارد از ۴۹٫۹۹$ تا ۹۹٫۹۹$ متغییر است.  برای ساخت بک لینک در این سایت نیز ابتدا باید ثبت نام کنید. به گفته مدیران این شرکت بیش از صد هزار کاربر این سایت توانسته اند با ساخت بک لینک بیزینس خود را گسترش یابند و مخاطبان زیادی برای وب سایتشان به دست بیاورند.

  • ساخت بک لینک به واسطه سایت backlinkr

سایت https://www.backlinkr.net به صورت خودکار هزاران بک لینک برای شما بوجود می آورد.

که این کار را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می دهد شما بدون ثبت نام در این سایت هم می توانید بک‌لینک سایت خود را بسازید شما با وارد کردن لینک وب سایت خود در صفحه اصلی این وب سایت می توانید بین تمامی وب سایت ها و وب سایت های premium یکی را انتخاب کنید و بک لینک سایت خودتان را بسازید در قسمت تمامی وب سایت ها، بیش از ۲۵۰۰ بک‌لینک برای شما به نمایش در می آید که برای اینکار این وب سایت به چند دقیقه زمان نیاز دارد و در قسمت وب سایت های premium در ظرف مدت چند ثانیه ۱۰۰ بک لینک برای شما حاضر می‌کند.

این وب سایت بر این باور است که شما بدون پرداخت هزینه می توانید بک‌لینک سایت خود را بسازید، اما بک‌لینک تنها برای اینکه سایت شما در رتبه اول موتور های جستجو قرار بگیرد کافی نیست و شما باید علاوه بر بک‌لینک برروی محتوای سایت، طراحی سایت و استراتژی های سئو سایت خود نیز کار کنید.

اگر شما می خواهید بیزینس خودتان را مستحکم تر و گسترش یابد باید دست از خصاصت بردارید و از یک شرکت معتبر در زمینه سئو سایت کمک بگیرید.

زیرا اگر در سایتتان هزینه کنید و سایت شما رتبه اول موتور های جستجو باشد، چندین برابر هزینه ای که انجام می دهید را می توانید به دست بیاورید.

البته باید دقت کنید که شرکتی که برای طراحی سایت و استراتژی های سئو به خدمت می گیرید دارای سابقه درخشان در این زمینه باشد یکی از شرکت هایی که در این زمینه مشغول به کار است و سابقه درخشانی نیز دارد شرکت آرانیک وب است.

درست است که سایت هایی همانند backlinkr هم می توانند بدون پرداخت هزینه شما را یاری کنند اما این سایت هم برای پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات اضافه تر از مشتری هزینه دریافت می کند.

بک لینک پادشاه سیاه در سئو و بهینه سازی
بک لینک پادشاه سیاه در سئو و بهینه سازی

حال ما یک پیشنهاد برای شما داریم، پیشنهاد ما به شما یک شرکت ایرانی فعال در زمینه سئو سایت به اسم آرانیک وب است.

این شرکت با داشتن کارشناسان و متخصصان در زمینه سئو سایت می تواند به شما برای ساخت بک لینک کمک کند، این شرکت علاوه بر ساخت بک‌لینک و بهبود دادن سئو سایت شما، می تواند در طراحی سایت و طراحی گرافیک سایت هم به شما کمک کند.

از دیگر محاسن این وب سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت مناسب خدمات این شرکت است که نظر مدیران وب سایت های مختلف را به خود جذب کرده است.

 

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

 

بک لینک پادشاه سیاه وردپرس
بک لینک پادشاه سیاه سئو وردپرس

2 پاسخ

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید