بهبود رتبه الکسا

بهبود رتبه الکسا 615 400 آرانیک وب

بسیاری از شما از ما میپرسند: چگونه میتوانم رتبه الکسا را ​​بهبود ببخشیم؟ ما درک می کنیم این متریک برای شما و کسب و کار شما مهم است. به عنوان یک معیار عمومی، تبلیغات بالقوه، سرمایه گذاران و شرکت ها رتبه Alexa Rank شما را جستجو می کند و از آن به عنوان راهی برای ارزیابی ارزش کسب و کار شما استفاده می کند. به همین دلیل، پیشرفت در رتبه شما می تواند در کسب و کار شما تاثیر بگذارد. برای کسانی که تازه وارد الکسا هستند یا اطلاعات زیادی درباره رتبه الکسا ندارند ، یک متد واحد است که خلاصه ای سریع از عملکرد سایت (خود یا رقیب شما) را نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد. اگر روی آن تمرکز نکنید، ممکن است همه چیز را که می توانید انجام دهید، برای به حداکثر رساندن ارزش و دید کسب و کار خود انجام ندهید. در کل، قدرت سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از این که ما بتوانیم رتبه Alexa Rank سایت خود را بهبود بخشیم، باید یک گام به عقب برداریم. مهم است که آرایش رأی الکسا را ​​درک کنید تا بتوانید بدانید چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

بیایید شروع کنیم.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما برآوردی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایتی دیگر است. رتبه Alexa پاسخ به این سوال: در مقایسه با تمام سایت های دیگر، , و این مقایسه چگونه در سایت من انجام می شود؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک اندازه نسبی است، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت وابسته است، بلکه همچنین به تغییرات در ترافیک در سایر سایت ها بستگی دارد.

چگونه الکسا اطلاعات خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پنل داده بزرگ ترافیک است که میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان را تشکیل می دهد. بر اساس داده های این نمونه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان را به تمامی سایت های اینترنتی برآورد می کند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل اصلاح پیش فرض ها و نیز شناسایی و حذف ترافیک جعلی یا هرزنامه است. بنابراین شما می توانید بهترین تصمیم ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

رتبه Alexa Rank چگونه محاسبه می شود؟

هر روز، الکسا بازدیدکنندگان متوسط روزانه و صفحات نمایش را به هر سایت در سه ماه گذشته برآورد می کند. سایت با بالاترین ترکیبی از بازدیدکنندگان و نمایشهای صفحه در ۳ ماه گذشته رتبه اول را دارد. سایت با کمترین رتبه حدود ۳۰ میلیون نفر است. اگر هیچ کس در پنل اندازه گیری ما در ۳ ماه گذشته از یک سایت بازدید نکرده است، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.

تعداد بازدیدکنندگان سایت چه تاثیری بر رتبه الکسا دارد؟

اگر شما تعدادی از بازدیدکنندگان را به یک سایت در مقابل رتبه بندی می کنید، به نظر می رسد چیزی شبیه به این است:

 

در سر این نمودار Google.com است که تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب می کند و # ۱ رتبه بندی می شود. سایت هایی که در پایان سر “طرح”، مانند Google.com، مقدار زیادی از ترافیک را نسبت به سایت های “دم دراز” در انتهای دیگر دریافت می کنند. مهم این است که توجه کنیم که به دلیل شکل توزیع، تغییرات بسیار کوچک در تعداد بازدیدکنندگان سایت در دم طولانی، باعث تغییر زیادی در رتبه می شود.

با این حال، نزدیک تر به ریشه گراف می رسیم، بازدیدکنندگان بیشتر آن را به سمت بالا می برند. تفاوت زیادی در ترافیک به یک سایت ۱۰ برابر در مقابل یک سایت رتبه ۲۰۰ وجود دارد.

گرفتن رتبه الکسا دقیق تر

برای رتبه بندی دقیق الکسا، شما می توانید معیارهای سایت خود را در الکسا تایید کنید. سایت هایی با معیارهای تایید شده، معیارهای خود را مستقیما توسط الکسا اندازه گیری می کنند، نه براساس اطلاعات از پنل داده ما. گواهی معیارهای سایت شما رتبه دقیقتری را ارائه می دهد، اما لزوما رتبه بهتر نیست! مزایای دیگری از Metrics Certified Site وجود دارد، اما یک رتبه بندی دقیق الکسا تنها یکی از آنهاست.

بنابراین، چگونه رتبه الکسا را ​​بدست آورید؟

چندین تاکتیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا شما کمک خواهد کرد:

تولید مطالب جذاب، محتوای اصلی، به طور مرتب به روزرسانی می شود که ارزش واقعی برای مخاطبان شما را فراهم می کند. محتوا که از این انگیزه منحرف می شود، باعث ایجاد مخاطبان وفادار نمی شود. وقتی خوانندگان منابع ارزشمند و آموزنده پیدا می کنند، با محتوای آینده درگیر می شوند و در میان شبکه های خود (ساختمان لینک) به اشتراک می گذارند، بازدید کنندگان جدیدی را معرفی می کنند که به طور بالقوه به مشتریان تبدیل می شوند. محتوای با کیفیت نیز توسط موتورهای جستجو مانند گوگل پاداش داده می شود، که گام هایی برای دریافت پاسخ بهتر برای کاربر نهایی می دهد.

پیدا کردن تورهای ایده های محتوایی

سایت های مربوط به لینک را برای پیوند به وب سایت خود دریافت کنید. در غیر این صورت به عنوان لینک های ورودی شناخته می شود، این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند تا توطئه های خود را به وضوح تعریف کرده و همچنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش دهد. به عبارت دیگر، لینک های ورودی معتبر (از سایت هایی که به خوبی انجام می شوند) اعتبار سایت خود را می دهند. این تاکتیک باید با تولید محتوای جذاب و جذاب پشتیبانی شود چرا که چرا بازدیدکنندگان هدف را به سایت شما هدایت می کنند اگر آنها نمی خواهند ماندن بگیرید؟

لینک های داخلی، از سوی دیگر، لینک هایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به دیگری هدایت می شوند. اینها مفید هستند زیرا آنها از طریق وبسایت شما (به عنوان مثال ناوبری وبسایت) بازدیدکنندگان را راهنمایی می کنند، آنها را با محتوای مرتبط و مرتبط مرتبط می کنند. آنها همچنین به لینک سایت کمک می کنند که زیر لینک هایی هستند که در موتور جستجوی زیر لینک پیوند اصلی شما ظاهر می شوند. اما دوباره، ایجاد محتوای برتر، با هر استراتژی پیوند درونی همراه است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید میکنید مناسب و ارزشمند است برای بازدیدکنندگان شما.

در مجموع، هر دو لینک های داخلی و خارجی به موتورهای جستجو کمک می کنند محتوای سایت شما (ها) را درک کنند و تعیین کنند که چگونه بازدیدکنندگان ارزشمند هستند. اما در حالی که بخش مهمی از استراتژی آنلاین شما، باید از لینک دادن به طور مناسب استفاده کنید. پیوند بیش از حد می تواند اعتبار یا قابلیت خواندن سایت شما را کاهش دهد و ممکن است توسط موتورهای جستجو مجازات شود.

ویژگی های مرتبط: Checker Backlink Competitor

پیدا کردن کلمات کلیدی که ترافیک را به رقبای خود هدایت می کنند و سایت خود را برای آنها بهینه سازی می کنند یا کمپین های PPC را برای این کلمات کلیدی خریداری می کنند. با انجام یک تحقیق کلید واژه کمی، می توانید ببینید که مخاطبان شما چگونه جستجو می کنند و چگونه. در یک تحقیق، تحقیق کلمات کلیدی در حال یادگیری زبان زبان مشتریان خود در زمینه نیازها و خواسته های آنها است. نمایندگان بازاریابی درجریان در ۵ انگشت یک استراتژی قرار دادن کلمه کلیدی یک پلاگین بزرگ را به اشتراک گذاشتند که به شما کمک می کند تا مناطق مناسب را در سایت خود برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر خود قرار دهید.

ویژگی های مرتبط: ابزار دشواری کلمات کلیدی

درک استراتژی بازاریابی رقبای خود و یادگیری آنچه که کار می کند. دلایل متعددی برای تحلیل مسائل مربوط به رقابت وجود دارد، اما به طور خلاصه تجزیه و تحلیل رقابتی تجزیه و تحلیل سایت خود را در متن قرار می دهد. بنابراین، به شما درک روشنی از معیارهای مهم مهم را می دهد، چه استراتژی ها (برای شما و رقبای شما) کار می کنند و به شما امکان می دهد تا روند صنعت را شناسایی و پیش بینی کنید. همه این زوایا به استراتژی کلی شما کمک می کنند و به شما امکان می دهد تصمیمات کسب و کار آگاهانه بیشتری کسب کنید که مثبت بر موقعیت شما در بازار تاثیر می گذارد.

ویژگی های مرتبط: ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی

بهترین شیوه های SEO را در وب سایت خود دنبال کنید. سئو سایت  SEO یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار مقدار قابل توجهی از وقت و توجه شما است. اما SEO فقط در مورد ارتقاء و ارتقاء وب سایت شما نیست. همچنین در مورد ساخت سایت شما برای مشتریانی که از آن برای ارتباط با نام تجاری استفاده می کنند بهتر است. بدون یک تجربه کاربری خوب، امید زیادی به نگه داشتن یا تبدیل مشتریان خود دارید.

ویژگی های مرتبط: ابزار حسابرسی SEO

منابع بی شماری برای یادگیری در مورد جستجوگرها وجود دارد، اما Alexa ارائه می دهد پشته بازاریابی است که شامل تحقیقات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابتی و ابزار تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از برنامه پیشرفته ما است. شما دستورالعمل های خاصی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو، قابلیت استفاده، عملکرد صفحه، پیوند به عقب و غیره دریافت خواهید کرد.