مشاوره رایگان

۲۸۴۲۸۶۷۶ (۰۲۱)

3 منشا اصلی ترافیک سایت چیست؟

ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت : شاید یکی از دغدغه های تمامی صاحبان کسب و کار های مجازی، راه های افزایش ترافیک سایت باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا راه های افزایش ترافیک سایت را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ترافیک سایت چیست و افزایش آن چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

هدف وب سایت شما ایجاد ترافیک و داشتن مخاطب است ، بنابراین درک نحوه ورود افراد به وب سایت شما ابزار اصلی در بهینه سازی آن است.

یک وب سایت بدون ترافیک مانند شهری است که هیچ مردمی ندارد ، خانه ای که راه ندارد ، بدن بدون خون است ، مطمئنم که متوجه منظور شده اید. این بدان معناست که در اول راه هیچ کارایی ندارد

در واقع منظور از ترافیک سایت تعداد کاربرانی است که از یک وب‌سایت و صفحات آن بازدید می‌کنند. این ترافیک ورودی براساس تعداد بازدید اندازه‌گیری می‌شود که گاهی به هر بازدید جلسه (Session) هم گفته می‌شود.

بسیاری از مشاغل تمام وقت خود را صرف ظاهر و تجربه کاربری وب سایت می کنند بدون اینکه در مورد چگونگی پیدا کردن مشتری ایده آل خود به آن فکر کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تکنیک‌هایی را در حوزه سئو معرفی کنیم که باید برای افزایش میزان ترافیک وب‌سایتتان مفید باشد.

از بازاریاب دیجیتال بپرسیم که چه چیزی سبب موفقیت یک کسب و کار اینترنتی میشود؟ در جواب، بازاریاب از راه های افزایش ترافیک سایت می‌گوید. 

ترافیک سایت در واقع میزان تعداد بازدیدکنندگان صفحه وب سایت شما است.

اگر ترافیک سایت افزایش پیدا کند به این مفهوم است که شما توانسته اید، تعداد بازدیدکننده بیش تری را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. تعداد بازدیدکننده بیش تر برای وب سایت هم به این مفهوم است که شما توانسته مشتری های بیش تری را برای خدمات خود پیدا کنید.

اگر بخواهیم در یک جمله ترافیک سایت را خلاصه کنیم. در واقع کلید موفقیت یک کسب و کار اینترنتی ترافیک سایت است.

به همین خاطر کسب و کار ها دائما در حال پیدا کردن راه ها و روش هایی برای افزایش ترافیک سایت خود هستند.

اما خوب شاید از خودتان این سوال را بپرسید که این روش ها چیست؟

ما در ادامه این مقاله به طور کامل و به صورت موردی تمامی روش های افزایش ترافیک سایت را به شما نشان خواهیم داد.

ابتدا فرمول نرخ تبدیل را با هم یاد بگیریم.

از سرچ کنسول گوگل در قسمت Performance معیار Total click و Imperssion را در فرمول CTR قرار می‌دهیم و به درصد مقدار را به دست می آوریم.

نکته مورد توجه این است که در هر بازه ی زمانی که میخواهید ببینید باید انتخاب کنید، مثلا یک ماه، سه ماه یا یکسال و….

سرچ کنسول گوگل قسمت Performance
سرچ کنسول گوگل قسمت Performance
فرمول CTR نرخ کلیک
فرمول CTR نرخ کلیک

 

قبل از شناخت و بررسی راه های جذب ترافیک سایت باید نکاتی را برای سایت خود در نظر بگیریدتا بتوانید از این روش ها به بهترین شکل استفاده کنید

صفحات رقبا را انالیز کنید

با بررسی سایت و صفحات رقبا میتوانید منشأ ترافیک ورودی و عوامل موثر و سازنده را بررسی و آنالیز کرد

ابزار SEMrush تخمینی از ترافیک ارگانیک آن وب‌سایت و همین‌طور یک دید کلی نسبت به عملکرد آن را نمایش می‌دهد. به همین سادگی می‌توانید صفحات قدرتمند رقبا را شناسایی کنید.

استفاده از این روش کمکتان می‌کند تا وب‌سایت‌های جدیدی را به‌عنوان رقیب کشف کنید که تا قبل از این، احتمالاً فکر نمی‌کردید رقیبتان باشند!

 تصاویر را بهینه‌سازی کنید

اگر تصاویر مورد استفاده در وب‌سایتتان را بهینه‌سازی نکنید، فرصت جذب ترافیک از منبعی را از دست می‌دهید که احتمالاً بسیاری از رقبا از آن غافل مانده‌اند. فراموش نکنید که جستجوی بصری، حالا دیگر اهمیت زیادی دارد.

سایت ریسپانسیو

موبایل فرندلی یا Mobile First یکی از الگوریتم‌های مهم گوگل برای  رتبه بندی است و از آنجایی که این روزها بیشتر کاربران از طریق گوشی‌های هوشمند و تبلت وارد سایت شما می‌شوند، بنابراین باید طراحی سایت‌تان کاملا ریسپانسیو یا واکنش‌گرا باشد و روی هر صفحه نمایشی به درستی نشان داده شود. همین کار باعث می‌شود در صفحه نتایج عملکرد بهتری داشته باشید و ترافیک بالاتری بگیرید.

درک منابع ترافیک وب سایت شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما است. بیایید 5 نوع مختلف از منابع ترافیک وب سایت را تجزیه کنیم ، بنابراین می توانید تصمیمات بازاریابی آگاهانه ای در مورد اینکه کجا ترافیک وب سایت شما بهتر کار می کند ، بگیرید و در صورت نیاز شکاف ها را پر کنید.

بهترین روش‌ها افزایش ترافیک وب سایت

1- افزایش تبلیغات

افزایش ترافیک سایت
افزایش ترافیک سایت

به طور کل تبلیغات در کسب و کار اینترنتی یکی از سریع ترین و بهترین راه ها برای افزایش ترافیک سایت است. تبلیغات عموما به روش های مختلفی انجام می شود.

در برخی موارد شما می توانید با استفاده از تبلیغات آفلاین و در برخی موارد به صورت آنلاین ترافیک سایت خود را افزایش دهید. اگر بخواهیم مثالی از تبلیغات آفلاین را برای شما بگوییم.

فرض کنید که شما با نوشتن نام وب سایت خود در کارت ویزیت کسب و کارتان می توانید سبب افزایش بازدیدکننده برای وب سایتتان بشوید.

یا اگر شما از طریق بیلبورد های سطح شهر، قصد معرفی وب سایتتان را داشته باشید، به این کار تبلیغات آفلاین برای افزایش ترافیک سایت گفته می شود.

البته تبلیغات آفلاین در برخی موارد می تواند هزینه های زیادی را برای کسب و کار های نو ظهور به همراه داشته باشد.

بنابراین برای چنین کسب و کارهایی تبلیغات آنلاین می تواند گزینه مطلوب تری باشد. تبلیغات آنلاین در اینترنت به 3 صورت انجام می شود.

1-1) تبلیغات کلیکی

در این روش تبلیغات کسب و کار شما در یک وب سایت خاص به نمایش در می آید و شما بر اساس تعداد کلیکی بر روی وب سایت شما می شود.

به وب سایت تبلیغ کننده هزینه ای را پرداخت می کنید. شاید برای شما جالب باشد که گوگل هم در برخی موارد برای وب سایت ها چنین تبلیغاتی را انجام می دهد.

اینگونه وب سایت ها بر اساس کلمات کلیدی خاص در گوگل به نمایش در می آیند و عموما در بالای صفحه نتایج قرار می گیرند.

1-2) تبلیغات به صورت تبادل لینک

در برخی موارد ممکن است شما تصمیم بگیرید که برای افزایش ترافیک سایتتان با یک سایت دیگر تبادل لینک انجام دهید.

البته شما باید توجه داشته باشید که سایتی که قصد تبادل لینک با آن را دارید باید از لحاظ موضوعی با وب سایت شما مرتبط  باشد.

در این صورت، این تبلیغات می تواند باعث افزایش ترافیک وب سایت شما شود.

از تبادل لینک به عنوان یکی از ارزان ترین راه ها برای افزایش ترفیک سایت هم نام برده می شود.

1-3) تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی در واقع همانند تبلیغات فیزیکی است. چرا که شما براساس مدت زمانی که تبلیغ شما درون یک وب سایت قرار می گیرد به آن وب سایت هزینه پرداخت می کنید.

در واقع در این روش برخلاف تبلیغات کلیکی شما بر اساس هر کلیک هزینه ای را پرداخت نمی کنید.

 2- افزایش ترافیک سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی توانسته اند به بستری مناسب جهت تبلیغات و افزیش ترافیک سایت برای کسب و کار ها و بیزینس ها تبدیل شوند.

حتی در برخی از موارد برخی از کسب و کار ها تصمیم گرفته اند تا کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهند و به نوعی بازیابی شبکه اجتماعی انجام دهند. شاید دلیل چنین اتفاقاتی حضور گسترده افراد در شبکه های اجتماعی باشد.

در واقع افراد زمان بیش تری را صرف شبکه های اجتماعی می کنند. به همین طریق احتمال دیده شدن کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی هم بالاتر می رود.

در ایران اکثر وب سایت ها سعی می کنند تا به واسطه شبکه اجتماعی اینستاگرام ترافیک سایت خود را افزایش دهند.

البته شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه می توانند در افزایش ترافیک سایت شما دخالت داشته باشند.

می توانند سبب ارتباط قوی تر مشتری ها با کسب وکار شما شوند. به این صورت که شما می توانید با مشتری ها ارتباط برقرار کنید و از نظرات و انتقادات آن ها مطلع شوید.

3- انتخاب عنوان مناسب

انتخاب عنوان مناسب برای محتوایی که در وب سایتتان قرار می گیرد، می تواند سبب افزایش ترافیک سایت شما شود.

شما باید بدانید که از چه عنوانی برای محتوای وب سایتتان استفاده کنید.

در واقع عنوان محتوای شما باید به گونه ای تعیین شود تا بتواند نیاز مشتری را پاسخ دهد و مشتری با یک نگاه تصمیم بگیرد تا بر روی وب سایت شما کلیک کند.

4- اهمیت به سئو

شاید یکی از مهم ترین روش های افزایش ترافیک سایت سئو باشد. سئو همان بهینه سازی موتور های جستجوگر است. به زبان ساده سئو باعث می شود تا وب سایت شما در صفحه نخست موتور جستجوگر گوگل قرار گیرد.

به همین صورت چنین عملی باعث می شود تا کاربران با جستجو عبارت مورد نظرخود، به وب سایت شما برخورد کنند. بر همین اساس اهمیت به سئو و افزایش ترافیک سایت رابطه مستقیمی با هم دارند.

5- استفاده از کلمات کلیدی دم بلند

اگر شما برای تمامی کلمات کلیدی محبوب در کسب و کار خود اقدام به ساخت محتوا کرده اید. وقت آن است که به سراغ ساخت محتوا برای کلمات کلیدی Long tail یا دم بلند بیافتید.

همانطور که می دانید، اکثر مردم سعی می کنند تا کلمات طولانی را برای سرچ یک موضوع خاص به کار ببرند.

به همین صورت اگر وب سایت شما بر روی کلمات کلیدی دم بلند، اقدام به تولید محتوا کرده باشد. بازدیدکنندگان سریع تر می توانند با کسب و کار شما روبرو شوند.

 6- پیاده سازی کد اسکیما

شاید شما با اسکیما آشنایی نداشته باشید. کد های اسکیما در واقع راهی برای نشان دادن محتوای وب سایت شما به موتور های جستجوگر است.

در واقع شما با استفاده از کد های اسکیما می توانید صفحات وب سایتتان را راحت تر به موتور های جستجوگر بشناسید و از این طریق در صفحه نخست صفحه نتایج گوگل قرار بگیرید.

به همین ترتیب احتمال دیده شدن وب سایت شما توسط بازدیدکنندگان بیش تر می شود و ترافیک سایت شما افزایش پیدا می کند.

در واقع پیاده سازی اسکیما یک راه کار تکنیکی برای بهبود سئو وب سایت ها هم به حساب می آید.

7- از ایمیل مارکتینگ غافل نشوید

شاید با خود تصور کنید که ایمیل مارکتینگ یک راهکار قدیمی برای افزایش ترافیک سایت است و دیگر هیچ شرکتی از آن استفاده نمی کند. اگر شما چنین فکری می کنید.

باید به شما بگویم که این تصور کاملا غلط است. چرا که ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از راه های افزایش ترافیک برای وب سایت ها به حساب می آید.

در واقع شما می توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ به مشتری های خود از محصولات و خدمات جدید وب سایتتان بگویید و از این طریق ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

8- سرعت لود وب سایت خود را بالا ببرید

در زمانی که فردی عبارتی را در موتور جستجوگر جستجو می کند. سعی می کند بر روی چندین وب سایت کلیک کند. در این زمان رقابت بین وب سایت ها افزایش پیدا می کند.

هر چه یک وب سایت سرعت لود شدن بالاتری داشته باشد و محتوای آن با سرعت بیش تری برای بازدیدکننده به نمایش دربیاید. به احتمال زیاد نسبت به دیگر وب سایت ها موفق تر عمل کرده و ترافیک بیش تری را می تواند به خودش جذب کند.

حالا شاید از خودتان بپرسید که چه عواملی در سرعت لود وب سایت دخیل هستند؟

یکی از عواملی که در سرعت لود وب سایت نقش دارد حجم عکس ها، ساختار صفحات و افزونه هایی است که از آن ها برای صفحات وب سایتتان استفاده می کنید.

همچنین سرعت لود وب سایت علاوه بر اینکه بر روی افزایش ترافیک سایت شما نقش دارد.

یکی از عوامل موثر در بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل هم محسوب می شود.

به این صورت که اگر وب سایتی دارای سرعت لود قابل قبولی نباشد. نمی تواند به جایگاه قابل قبولی در موتور جستجوگر گوگل دست یابد.

انواع منابع ترافیک وب سایت

 ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک نوعی ترافیک است که از طریق شخصی که سایت شما را با استفاده از موتور جستجو پیدا کرده است به سایت شما وارد شده است.

بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را با جستجوی یک کلمه کلیدی در موتور جستجو (گوگل ، بینگ ، یاهو) پیدا میکنند و روی سایت شما کلیک میکنند .

هر چه سئوی بهتری داشته باشید و در نتایج صفحه اول گوگل قرار میگیرید و باعث  افزایش ترافیک سایت  میشوید

ترافیک وب سایت های ارگانیک تمرکز اصلی بازاریابی ورودی برای افزایش است. محتوایی که امروز به وب سایت خود اضافه می کنید ، ترافیک فردا و روز بعد و ماه آینده و احتمالاً سالهای آینده است. به همین دلیل است که بازاریابی محتوا بسیار مهم است و عملکرد کلیدی یک استراتژی بازاریابی موفق است

. ترافیک ارگانیک به دست می آید ، هزینه ای پرداخت نمی شود

طبق گزارش موتورهای جستجو ، 70 درصد پیوندهایی که کاربران موتور جستجو روی آنها کلیک می کنند ارگانیک هستند. جستجوی ارگانیک مطمئناً ارزشمندترین کانال بازاریابی است. اگر مشتری ایده آل شما در حال جستجوی محتوایی است که با محصول و خدمات شما مطابقت داشته باشد ، باید برای دستیابی به این امتیازات در آنجا باشید.

ساده ترین راه برای ایجاد ترافیک ارگانیک از طریق SEO و بازاریابی محتوا است. هرچه رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی داشته باشید ، بیشتر پیوندهای شما به نتایج جستجو ختم می شود که تصورات شما را افزایش می دهد. نمایش ها منجر به کلیک می شود و کلیک ها منجر به ترافیک می شود.

گوگل وب سایت هایی را جستجو می کند که به دنبال محتوا هستند و سپس هر بار که محتوای جدیدی منتشر می کنید به ربات های خود اطلاع می دهد (به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم هر هفته محتوای با کیفیت  ایجاد کنید.) محتوای جدید یک ربات “head-turner” است و شامل محتوای ROPS است که مخفف بازسازی ، بهینه سازی ، انتشار و اشتراک گذاری.

البته ایجاد محتوای پشتیبانی‌کننده، همان فرایند ایجاد محتوای خوشه‌ای است که در آن هر محتوا به یک صفحه‌ستون (Pillar Page) مربوط می‌شود. محتواهای خوشه‌ای، صفحات عمیق‌تری هستند که به یک سؤال خاص درباره یک موضوع کلی پاسخ می‌دهند. این استراتژی کمکتان می‌کند تا بتوانید برای کلیدواژه‌های بلند، محتوایی بهینه خلق کنید.

به دست آوردن نتایج از جستجوی ارگانیک زمان می برد ، اما آنها طولانی مدت هستند ، ارزش تلاش و سرمایه گذاری را دارند.

به ترافیک مستقیم

ترافیک مستقیم به ترافیکی که از وب سایت خود دریافت می کنید و از طریق کانال دیگری وارد نمی شود اشاره دارد. بنابراین ، وقتی www.lairedigital.com را در نوار جستجوی خود تایپ می کنید و “Enter” را فشار می دهید ، از طریق ترافیک مستقیم به LaireDigital.com دسترسی پیدا می کنید.

ترافیک مستقیم به وب سایت شما ارجاع دهنده ندارد. این بدان معناست که یک بازدیدکننده آدرس وب سایت شما را با تایپ مستقیم آدرس اینترنتی شما در نوار آدرس پیدا کرده است و هیچ پیوندی در هیچ جای دیگری از اینترنت آن را هدایت نکرده است. به عنوان مثال ، اگر شخصی پیوندی به وب سایت شما در فیس بوک ارسال کند و شما روی آن پیوند کلیک کنید ، بازدید شما به عنوان منبع رسانه های اجتماعی ، نه مستقیم ، محاسبه می شود.

اگر کارکنان شما به وب سایت شما مراجعه می کنند ، این می تواند به عنوان ترافیک مستقیم نیز در نظر گرفته شود ، بنابراین برای تیم شما مهم است که IP های خود را از تجزیه و تحلیل وب شما فیلتر کنند تا داده های شما کثیف نشوند.

در مقاله های مربوط به حذف  IP چند دستورالعمل سریع برای حذف آدرس IP خود از Google Analytics آورده شده است تا بتوانید آن را فوراً در لیست کارهای خود و تیم خود قرار دهید. همچنین ، فراموش نکنید که همین کار را با نرم افزارهای بازاریابی خود مانند HubSpot انجام دهید.

ارجاعات

یکی دیگر از راه هایی که بازدیدکنندگان می توانند شما را بیابند ، وب سایت مراجعه کننده دیگری است. از آنجا که پیوندی که کاربر روی آن کلیک می کند به وب سایت شما باز می گردد ، از این به عنوان “بک لینک” یاد می شود. این نوع ترافیک برای رتبه بندی SEO شما بسیار مفیدتر از مستقیم است .

بک لینک به وب سایت شما اعتبار می بخشد. هرچه وب سایت هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند بیشتر باشد ، محتوای شما با توجه به موتورهای جستجو باید ارزشمندتر ، معتبرتر و دقیق تر باشد. موتورهای جستجو این نوع ترافیک را تا زمانی که از یک سایت معتبر یا دارای رتبه بالا باشد ، مثبت تلقی می کنند. هرچه پیوندهای با کیفیت و مرتبط بیشتری کسب کنید ، موتور جستجو اعتبار بیشتری به محتوای شما می دهد.

همچنین می توانید استراتژی های پیوندسازی رقبای خود را با ابزارهایی مانند مانیتور بک لینک مشاهده کنید.

جستجوی پولی

جستجوی پولی دقیقاً نقطه مقابل ترافیک ارگانیک است.

قطعاً مزایا و معایبی برای جستجوی پولی در مقابل جستجوی ارگانیک وجود دارد. رسانه های پولی از کمپین های PPC یا Pay per Click تهیه می شوند. این نتیجه تبلیغات پولی از طریق Google AdWords است ، که یک پلت فرم معمول مدیریت تبلیغات PPC است یا می توانید از هر پلتفرم جستجوی پولی دیگر که در آن هر بار که روی آگهی شما کلیک می شود به شبکه ای پرداخت می کنید ، استفاده کنید.

بازاریابی محتوا و SEO هر دو راههای خوبی برای ایجاد ترافیک هستند ، اما همه ما موافقیم که این کار زمان می برد. زمان زیادی صرف شده است زیرا تبلیغات می توانند منجر به ایجاد سرنخ هایی شوند که ممکن است به هر حال محتوای شما را در جستجو پیدا نکرده باشند.

اگرچه صادق باشیم ، ریسک بسیار زیادی وجود دارد زیرا تبلیغات می توانند بسیار گران شوند. به خصوص ، اگر برای کلمات کلیدی با رتبه بالا که دیگران می خواهند رقابت می کنید. تقاضا تعیین کننده قیمت است.

در رسانه های پولی سودآور یک منحنی یادگیری وجود دارد و به مرور زمان با یک استراتژی تبلیغاتی عالی مانند فراخوان به اقدام که منجر به عملکرد بالای صفحات فرود می شود ، نتیجه خواهد داد. در این صورت ، بهتر است اجازه دهید متخصصان جزئیات را بررسی کنند تا مطمئن شوید که یک استراتژی در پشت رسانه های پولی شما وجود دارد.

بازاریابی ایمیلی

هنگامی که شما در حال ارسال ایمیل یا اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی هستید ، امیدواریم که پیوندهایی را که به وب سایت شما باز می گردند ، مانند یک اقدام واضح برای اقدام یا پیوند به یک پست وبلاگ مربوطه ، درج کرده باشید. بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت ما از ایمیل هایی که ارسال کرده ایم گرفته می شود ، خواه ایمیل هفتگی RSS آخرین پست های ما باشد یا خبرنامه ماهانه ای که در مورد رویدادها یا پیشنهادات ویژه اطلاع رسانی می کند.

هدایت اشتراک وبلاگ بخش مهمی از فرآیند پرورش مشتریان بالقوه است. وقتی اعلانی از طریق ایمیل دریافت می کنید که پست یا مقاله جدیدی برای خواندن در دسترس دارید ، احتمالاً برای خواندن آن به وب سایت شما مراجعه می کنند.

فقط مطمئن شوید که نشانه های ردیابی را در پیوندهای ایمیل خود قرار دهید ، بنابراین کلیک ها به درستی تحت منبع بازاریابی ایمیل طبقه بندی می شوند.

رسانه های اجتماعی

همانطور که می توانید تصور کنید ، ترافیک اجتماعی از سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و سایر پیوندهای رسانه های اجتماعی ناشی می شود.

درست مانند ترافیک ارگانیک ، ترافیک اجتماعی نیز بسیار مقیاس پذیر است.

با افزایش تعداد بازدیدکنندگان ، ترافیک شما نیز افزایش می یابد. این بدان معنا نیست که اگر دنبال کننده ای ندارید ، نگران ارسال پست نباشید. به اشتراک گذاری محتوا و همچنین پیوندهایی به محتوای وب سایت شما در واقع به شما کمک می کند تا موارد زیر را ایجاد کنید. هدف شما از رسانه های اجتماعی ایجاد و تعامل با جامعه خود است ، نه فقط حضور اجتماعی نمادین.

 بهترین  نکته این  رایگان بودن است مگر اینکه هزینه تبلیغات محصولات یا خدمات را بپردازید. اگر هزینه رسانه های اجتماعی را بپردازید ، منبع ترافیک به ترافیک رسانه های پولی برمی گردد.

با گذشت زمان ، ممکن است متوجه عملکرد یک پلت فرم بهتر از سایرین شوید. به عنوان مثال ،  LinkedIn   بازاریابی B2B را که بازار هدف ما است بهبود می بخشد ، بنابراین طبیعتاً  LinkedIn  مرکز توجه و تمرکز  ما است.

الگوریتم های گوگل پیوندهای اجتماعی را بخشی از معیارهای رتبه بندی جستجوی خود نمی دانند ، بنابراین پیوندهای صفحه فیس بوک شما هیچ تاثیری در رتبه بندی سئوی شما در خارج از صفحه نخواهد داشت ، اما همچنان از ترافیک  آن سود خواهید برد. با توجه به زمان زیادی که مردم در رسانه های اجتماعی صرف می کنند ، باز هم نقش مهمی در افزایش ترافیک سایت شما ایفا می کند.

جمع بندی

رقابت بین تمام کسب‌وکارها در فضای آنلاین برای این که بتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهند. با توجه به روش های که گفته شد تعداد زیادی از کاربران به سمت سایت شما می‌آیند و سپس تعدادی از آنها تحت عنوان خریدار واقعی خارج می‌شوند. بنابراین برای بالابردن نرخ تبدیل خود باید دنبال افزایش ترافیک وب سایت باشید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را به سمت خود بکشانید. البته از ویرایش مطالب قدمی سایت غافل نشوید.  هرچند محتوای جدید برای گوگل ارزش بیشتری دارد اما برای تولید و انتشار آنها هزینه کرده‌اید و زحمت کشیده‌اید. تا جایی که می‌توانید از آنها دوباره استفاده کنید. برخی از این محتوا قابلیت به‌روزرسانی دارند و برخی دیگر را می‌توانید کامل‌تر و غنی‌تر کنید.

برای مطالعه مطالب بیشتر درباره سئو سایت و تولید محتوا غنی تر پیشنهاد میکنم به وب سایت آرانیک مراجعه کنید.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۸۴۲۸۶۷۶ برای تماس مستقیم

۰۹۰۳۸۴۸۱۰۱۲ (فقط چت واتس اپ)

 ایمیل: info@aranikweb.ir

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

زنبیل خرید